Camping La Chapelle St. Claude ***

Camping La Chapelle St. Claude
La Chapelle St. Claude
8,6

26 reviews over Camping La Chapelle St. Claude in het Nederlands

mooie camping aan het meer

Evelien, 24-8-2017

Op deze camping een kleine week gestaan. Mooie camping met net sanitair. Helaas kon je niet in alle douches de temperatuur van het water regelen waardoor je vaak een lauwe douche had, evenals lauw afwaswater. Daar waren ze wel mee bezig toen wij weggingen. Camping ligt direct aan het meer van Annecy met een privestrandje en een prachtig uitzicht over het meer. Het stokbrood wat je kunt kopen op de camping is erg hard. Supermarkt op 9 minuten rijden van de camping. Volg niet de tomtom maar kom aanrijden via Annecy anders ga je over een bergweg. Via Annecy heb je wel veel drempels als je door de dorpjes rijdt.Camping is erg rustig en s'avonds om 22.30 uur is het aardig stil op de camping. Er is niks voor de jeugd te doen en geen animatie op de camping. Vriendelijk personeel !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een vrijheid

Herman , 14-8-2017

3 dagen op deze camping gestaan, o.a. een bezoek aan de Mont blanc ( Chamonix/kabelbaan) een aanrader! Camping direct aan het meer met prive grasveld. Kleine bar aanwezig voor een ijsje, drankje of snack. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Tegenover de camping lekkere piza/pasta. Supermarkten 20 min rijden ( vanaf camping rechtsaf.) Annecy op 12 km maarrr erg drukke weg. je doet er ietsje langer over
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke rustige camping aan het meer.

Faber, 21-7-2017

Echt prima camping! Aan het prachtige meer van Annecy. Schoon, helder, warm water. Eigen ligweide (voldoende plekken in de schaduw). Genieten. Sanitair schoon. Stokbrood te hard. Drie dagen met een grote camper op nr 50 gestaan, heerlijk gehad. Bootje gehuurd naast de camping. Vee gezwommen, uit eten naast de camping. Was lekker, zaten aan het water. Prachtig uitzicht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Lekker ontspannen

Henk & Miriam, 21-11-2016

Heerlijk vertoeven aan de zonnige kant van het meer van Annecy. Wij huren altijd een chalet. Camping en gescheiden chaletgedeelte zijn beiden goed onderhouden. Aardige mensen. Gelukkig geen schreeuwerige animatie. Superbe gelegen aan het meer met eigen ligweide. 25 minuten lopen naar het mondaine talloires, met enkele restaurantjes. Altijd leuk om te zien hoe vrijwel alle kinderen, ongeacht hun leeftijd of nationaliteit, met elkaar pingpongen en voetballen. Uitermate geschikte locatie voor ouders en kinderen die

zichzelf nog kunnen vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fantastisch

marleen luijks, 2-10-2016

we zijn 2 weken op deze camping geweest

prachtige tijd gehad

mooie plaatsen en goed sanitair

ook mijn 2 honden waren welkom maar mochten jammer genoeg niet bij het water komen

dit is bijna heel het meer zo

was n hele rustige camping behalve als er n feest was op de nabij liggende camping maar was eigenlijk alleen maar in het weekend

hele vriendelijk personeel wat ook goed engels kon

doordat de camping sloot zijn we vertrokken maar anders waren we langer gebleven

zo veel te zien in de omgeving

volgend jaar misschien weer

Gereisd met partner in september 2016

Leuke kleine camping

HenkR, 14-9-2015

Camping bestaat uit een deel met alleen maar huisjes en het prive strand en 2e gedeelte met campingplaatsen en huisjes.

Veel verschil in plaatsen. Alleen voor tenten en diverse maten voor caravans en campers. Is wel zoeken naar plekken met zon en schotelgeschikt en geen enkele plek recht. Dit gedeelte van de camping ligt tussen openbare weide aan het meer en een andere camping met wat ander publiek (luidruchtiger).

Toiletgebeuren is vernieuwd en goed onderhouden. Afwas is wat minder ook qua warm water.

Er liggen wel heel veel campings aan het meer van Annecy, maar voor ons was deze camping toch wel het al is hij wat duurder tov van de andere waar we met CampingCard zouden kunnen verblijven. WiFi kost bv €15 voor een week.

Jammer genoeg in het naseizoen ook geen brood service meer.

Tip voor aanrijden met de caravan: Neem de route via Annecy helemaal om het meer heen. Scheelt je nare klimmetjes, smalle stukken en heel veel drempels.

Eetgelegenheden in Taillores (2 a 3 km), maar duur.

Gereisd met partner in september 2015

Kleine familiecamping met fantastische ligging

F.Blokzijl, 17-8-2015

Kleine camping voor de "gewone man", met veel gezinnen met jonge kinderen.Erg veel Engelsen en Nederlanders. Geweldige ligging aan het meer van Annecy, met fraaie ligweide. Geen strandje, je stapt zo het water in ,dat overigens de hele zomer vrij constant 22gr C warm is.

Camping en sta-caravans staan van elkaar gescheiden op 2 aparte terreinen.

Er is geen winkel en geen zwembad. Bar is slechts open van 16-22u en bij slecht weer helemaal niet. Brood kan je bij de receptie bestellen, maar ik heb nooit eerder zulk slecht stokbrood gehad in Frankrijk. Hart en veeeel te doorbakken. Croissants wel goed.

Naastgelegen camping heeft wel een kleine supermarkt waar ook brood verkocht word.

Wie niet geeft om vermaak en rumoer heeft hier een heerlijk onstpannen camping, gerund door uiterst vriendelijk personeel.

Absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooi gelegen kleinschalige camping

roelie_antonides, 14-7-2015

Goed, voldoende sanitair, ook schoon. In de piek-uren weinig waterdruk op de douche. Mooi gelegen, rustige camping, met mooie bomen, bijna aan het water, met nabijgelegen ligweide en toegang tot het Lac d'Annecy. Ideaal om te zwemmen. Geschikt voor kleinere caravans en tenten.
Gereisd met partner in juli 2015

Supervakantie gehad

Hans, 30-7-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed sanitair, en leuke, kleine gezellige camping. Prachtige ligging. Wel slecht weer gehad, maar toch erg naar onze zin. Alles in het kleine, en juist daarom zo fijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

leuk plekje!

dorusdus, 23-1-2014

Een week in de mobile home gezeten. Schoon, nieuw, en alles is er.

We hadden helaas geen warm en zonnig weer, maar zaten daarom heerlijk in de mobile home. Vriendelijk ontvangst, eettentje aan het water heeft lekker een drankje en een warme hap. Nadeel is dat er geen strandje bij is, maar dat je meteen het water in moet. Ligweide is heerlijk. 1x over het camping gedeelte gelopen, wij vonden de plekken erg op elkaar staan. Je kan daar vandaan het meer wel zien, maar je moet over het gedeelte met de mobile home lopen om naar het water te kunnen. Een nadeel lijkt mij. In de omgevingenorm veel te doen, ook met minder weer. Stad Annecy is prachtig!

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle St. Claude in Talloires (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle St. Claude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chapelle St. Claude scoort een 8.59 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: