Camping Municipal du Châtelard ***

7,3

2 reviews over Camping Municipal du Châtelard in het Nederlands

Rustige kleinschalige overnachtingscamping

Eefke, 6-9-2012

Camping met veel vaste caravan-staanplaatsen die in het weekend goed gezet zijn met stamgasten (overwegend oudere koppels uit de omgeving van Lyon). Wij troffen om 21u 's avonds ook een gesloten slagboom aan en er was niemand aanwezig in het nabij gelegen woonhuis. Na een kleine aarzeling werden we binnen gelaten door een van de vaste klanten. Er is sprake van een hoge sociale controle op deze camping maar wij hebben hier heerlijk rustig geslapen in onze tent nadat we even door de buren waren uitgevraagd. 's morgens kwam de gardienne al vroeg kijken maar dat vonden wij geen probleem. Vertrek pas vanaf 9u30 tenzij de vorige avond al is afgerekend. 8 euro voor de overnachting; dat is heel correct gezien de prachtige omgeving en het prima sanitair op de camping. Er lopen ook wilde konijnen over het terrein. Jammer dat de hoge dennen onder aan de camping het schitterende uitzicht helemaal verbergen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

heel erg rustig

vakantieman, 14-12-2011

Wij zijn hier enkele dagen in de eerste helft van september geweest. Geweldig wat een ligging, de rust en stilte ervaren wij als een verademing.

Met prachtig uitzicht over het Rhonedal. slecht enkele passante en vaste gasten. kom niet te vroeg aan. De beheerster is er om 16.00 tot 18.00 uur daarna weet je de code van de slagboom. In de omgeving kan je (pittig) wandelen, wegwijzers zijn goed aangegeven. Sanitair is keurig schoon, iets verouderd. De moeite waard om terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Châtelard in Ste. Catherine (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Châtelard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal du Châtelard scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.