Camping L'Ardéchois (Glamping) *****

L'Ardéchois (Glamping)
8,9

Zoover award

346 reviews over Camping L'Ardéchois (Glamping) in het Nederlands

Fantastisch, prima 2 weken gehad!

fam Wijnia, 25-9-2017

Mooie camping, ook voor oudere echtparen (57jr) zonder kinderen mooi.

Personeel, aardig en attent.

Met een grote caravan zijn de laatste 7 km "tricky", smalle kronkelweg.

In de omgeving niet veel te doen. Wel op sportief gebied. Voor rust en een mooie omgeving zit je goed. Om bezienswaardigheden te bezoeken ben je veel tijd kwijt.

Gereisd met partner in augustus 2017

helemaal super.

fam rutten uit boekel., 16-9-2017

wat hebben we genoten van deze vakantie, camping was helemaal wat wij willen aan vakantie,

sanitair is gewoon schoon en ook groot en voldoende.

personeel dat is een top team, staan voor je klaar bij iedere vraag en zeer vriendelijk. je bent daar ook iemand en geen nummer, ze kennen je gewoon.

ook de avonden met live muziek en bbq of spare-ribs waren heel goed geregeld.

zwembad met zeer veel bedden,en een heel mooi uitzicht.

inderdaad de weg er naar toe is een dingetje met caravan, maar zeker de moeite waard.

we willen ook het gehele team bedanken voor ons een onvergetelijke vakantie waar we heerlijk van hebben genoten...

groeten jurgen, esther, britt en tijs rutten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping met erg gezellige sfeer.

familie van den Broek, 12-9-2017

Wij werden zeer hartelijk ontvangen door eigenaresse welke ons rond reed op golfkar om open plaatsen te tonen, plaatsen zijn ruim van opzet met schaduw en zon, ideaal !! Sanitair op camping was brandschoon, ruime douche gelegenheden met goed warm water en schone toiletten. Zwembad erg mooi met meer dan voldoende en fijne ligbedden. Restaurant was erg gezellig met de andere camping gasten, kaart uitgebreid met lekker eten tegen een zeer fatsoenlijke prijs, op een avond was er zelfs een stoofpot van everzwijn gemaakt, was culinair hoogstandje. Camping heeft beschikking over een eigen winkeltje waarin je de geweldige service bereidheid kunt terug vinden door bv ook zwembroek te verkopen indien men niet de juiste bij zich heeft, elke dag mogelijkheid tot bestellen van vers brood die plaatselijke bakker keurig komt brengen. Personeel erg vriendelijk, kortom een echte aanrader deze camping voor degene die op zoek is naar een onbezorgde en fijne vakantie.
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L'Ardéchois (Glamping) bij:

Heel mooie camping voor gezinnen

Lucia zwarthoed, 29-8-2017

Heel schoon en verzorgd. Hartelijke ontvangst door de receptie. Sanitair heel schoon en mooi.

Fijn restaurant en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg mooie camping! Aanrader!

Fam. Peeters, 28-8-2017

Als je lekker tot rust wil komen op een prachtige plaats in de Ardèche, dan is dit een fantastische plek.

Wij waren met een zoontje van 6 jaar en een eigen caravan. De weg er naar toe was goed te doen. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij kwamen voor het tweede jaar. Vorig jaar was ons namelijk, net als dit jaar, erg goed bevallen. In de omgeving is niet veel te doen. Natuurlijk een paar typische Franse dorpjes met een markt.

Het vertier op de camping is prima. Onze zoon heeft zich met het annimatieteam en met de kinderen op de camping goed vermaakt. Er is een prachtig zwembad met ligbedden en onderaan de camping ligt een lekkere koele rivier. Dammen bouwen en vissen was een heerlijke bezigheid.

Er zijn veel Nederlanders op de camping. En het sanitair is er schoon en onderhouden.

Al met al een echte aanrader! En 's avonds heerlijk rustig. Alleen wat geluid van wilde zwijnen een uil en enkele krekels!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat ligt deze fijne camping in een mooie omgeving.

fam. Beckeringh, 27-8-2017

De camping ligt in een prachtig gebied. Erg leuk is het riviertje behorend bij de camping. Het restaurant is goed, vooral de BBQ avond is goed verzorgd. Ook leuk zijn de activiteiten die er georganiseerd worden. b.v. de Spookavond was een groot succes. Verder waren de excursies: Aquarock en Canyoning erg gaaf om te doen.

Minder vonden we het sanitair, te weinig WC's in het hoogseizoen, en heren / dames gemengd. Verder is het goed om te beseffen dat als je excursies "verder" weg wil doen, dat je dan al 1 uur kwijt bent om op de snelweg te komen. Aangezien de camping wat afgelegen ligt in de bergen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

In de natuur maar toch ver weg van alles

Jill, 27-8-2017

Mooie natuurcamping. Leuk zwembad. Zeer leuke schaduwrijke plaats tegen het zwembad. Mooie uitzichten maar het heeft ook een nadeel dat er weinig te doen was in de buurt en die er waren was wel al meer dan een uur rijden via gps via de kronkelbanen dus al vlug extra half uur tellen. Mss camping winkel uitbreiden met fruit en groenten. Leuke kinderanimatie: liedjes gaan nog lang in mijn hoofd zitten
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een heerlijke camping in een prachtige omgeving!

Familie Mulder, 24-8-2017

Voor de vierde keer zijn we op Camping L'Ardéchois geweest. Het voelde weer als thuiskomen. Er heerst een fijne, relaxte sfeer en het personeel is heel vriendelijk. De BBQ-avonden en de sparerib-avonden zijn een aanrader. Lekker eten in een gemoedelijke, gezellige sfeer. Wij stonden op plek nr 80, een prachtige, ruime plek met een mooi uitzicht. De meiden van de animatie doen er alles aan om het de kleine kinderen goed naar de zin te maken. Brandschoon sanitair, dit wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Vanaf de camping kun je prachtige wandelingen maken. Kortom.............het was weer een heerlijke vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super!!

Danielle, 23-8-2017

Een super leuk team! Ik zou alleen als tip willen geven verkoop wat fruit in het winkeltje
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne, relaxte, mooie en vriendelijke camping

Fijne verzorgde relaxte camping, 23-8-2017

Na een ontspannen ontvangst konden we meteen door naar ons "huisje". Wij hadden plekje 30 aan het riviertje. Deze bleek meteen al waardevol want zodra de kinderen (7 en 9 jaar) uit de auto stapten waren ze hier te vinden.....dammen bouwen, vissen, naar de natuurlijke glijbaan in de rivier.......geweldig!

Maar ook het zwembad vonden ze leuk....mag je van de rand springen en met opblaasbare dingen spelen........iedereen houdt automatisch rekening met elkaar, er heerst een fijne sfeer/mentaliteit!

De bbq avonden zijn een aanrader, erg leuk georganiseerd.

Het campingwinkeltje zou iets uitgebreider mogen zijn, maar op 15 min rijden ben je bij een redelijk grote supermarkt waar je alles kan halen. Wel je reispilletjes meenemen als je last hebt van wagenziekte want het is een en al bochtjes......

Wij hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad, mede doordat de camping overzichtelijk is en de fantasie van onze kinderen helemaal tot hun recht kwam op deze camping.

Je moet voor het meeste wel ver rijden.......maar als je dat weet kies je daar zelf voor.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L'Ardéchois (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ardéchois (Glamping) in St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ardéchois (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ardéchois (Glamping) scoort een 8.88 uit 10 op basis van 357 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: