8,2

33 reviews over Camping Le Marandan in het Nederlands

Fijne camping

Suze, 8-8-2017

Heerlijke camping met een betrokken eigenaar. Prachtig meertje dat is verdeeld in drie delen (zwemmen, suppen/kanoën, vissen). Het vissen werd nu wel bemoeilijkt door de waterplanten maar dat wil de eigenaar nog aanpakken. Mensen van verschillende nationaliteiten op de camping. Kinderen en tieners van alle leeftijden. Relaxte sfeer. Enkele keren per week muziek bij het restaurant, dat hoor je hard op de camping.

Sanitair redelijk nieuw. Na een klacht is het schoonmaakrooster meteen aangepast en werd alles weer beter schoon. Toiletpapier aanwezig.

Grote supermarkt op 5 auto minuten afstand. Mooie omgeving!

Gereisd familie in juli 2017

Fijne camping

Anoniem, 8-8-2017

De camping heeft een prettig formaat en is zeer overzichtelijk met leuke speeltoestellen voor kinderen zoals het luchtkussen en trampoline. Het meertje zorgt voor de nodige verkoeling en biedt de campinggasten de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van SUP en kayaks. In het weekend kan het druk zijn met dagjesmensen en gasten van andere campings. Er is een minpunt aangaande de hygiëne. Er wordt niet goed schoongemaakt en te onregelmatig verdeeld over de dag. Echt een minpunt voor zo een leuke camping! Afhaalpizza's zijn erg lekker!! De omgeving is geweldig met mooie dorpjes en prachtige vergezichten. Aanrader is het jaarlijks Middeleeuwse festival in het pittoreske St. Antoine de L'Abbaye. Zorg dat je cash geld meeneemt, want ze hebben geen banken in dit dorpje.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie plekken en rustig, sanitair niet schoon

Anoniem, 28-7-2017

Sanitair was niet schoon, regelmatig was het toiletpapier op of lag er vuil in de toiletten of douches. Ruime plekken met veel schaduw. Broodjes service. Zwemmeer prima! Enthousiast animatieteam, ook voor tieners.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk rustig in de natuur

De jong, 4-6-2017

Camping, midden in de natuur met een zwemvijver naast de camping. Net en schoon sanitair. Prachtige camping voor rustzoekers met grote plaatsen, niet op een rijtje
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige camping

Familie Knol, 15-8-2016

De camping is klein en rustig. Ruime plaatsen voor iedereen onder de bomen. Wij huurden een safaritent. Van alle gemakken voorzien en zeer veel ruimte om ons heen. (nr 31) Het meer ligt buiten de camping en is voor iedereen toegankelijk. In het restaurant wordt amper Engels gesproken. Iedereen was daar ook niet even vriendelijk. Ook heel duur: 4x patat en 4x broodje hamburger kost meer dan 40 euro om even een voorbeeld te noemen. Wel mooi gelegen aan het meer.

De eigenaren van de camping zijn erg hartelijk, spreken erg goed Engels en willen je overal bij helpen. je voelt je daar welkom.

Het sanitair was aardig schoon. Kan beter. In de tweede week van onze vakantie waren er grote groepen met kleine kinderen. Op de camping ging dat prima, geen last van, maar de wc en douches waren toen vies en vol. Erg vervelend. Afwaswater was bijna koud te noemen, lastig.

Er staan barbecues in een schuurtje , die je mag je gratis gebruiken en zo vaak je maar wilt. Geweldig!

Je kunt op de camping wifi kopen en dat werkt prima. (belangrijk voor onze zonen van 16 en 18)

Omgeving prachtig.

Gereisd familie in juli 2016

Fijne camping met eigenzinnige douche

MJC de Gee, 15-8-2016

Wij verbleven in een Free Flowertent.

Pluspunten: Kindvriendelijk, overzichtelijk, rustig, schaduwrijk, sanitair centraal gelegen, in omgeving is veel te doen, het meertje is top, fietsen te huur, springkussen en trampoline prima, vriendelijk personeel bij camping/restaurant, brood te bestellen via restaurant. Veel wandeltochten in de buurt te doen.

Minpunten: De bedden in de free flower tent, het douche/afwas water dan weer heet dan weer koud, 's nachts hoor je het ruisen van de snelweg, de muziek van de disco/karaoke avond staat erg luid, dit is op de camping goed te horen en duurt vaak tot 12 uur, terwijl er om 10 uur stilte hoort te zijn. Omgeving qua marktjes was wat minder.

Voor kinderen een aanrader

Ana Dewinter, 13-8-2016

De niet al te grote camping is zeer overzichtelijk en dus handig als je kinderen gaan spelen. De plaatsen zijn groot genoeg en meestal kan je kiezen tss verschillende plekken. Opgelet, de grond zit vol met stenen, dus een goede hamer en sterke piketten zijn nodig. Het sanitairblok is centraal gelegen. Het wordt 2x per dag gekuist maar daar zie je niet veel van. Dit zou minstens 1keer op de week grondig geschrobt moeten worden.. Er zijn genoeg waterpunten en een electriciteitsbak per twee staanplaatsen. Bezoek van insecten hebben we niet gehad, wat we geweldig vonden. Ondanks het feit dat er veel doorreizers waren, hebben onze kinderen toch vriendjes kunnen maken. De animatie was niet bijzonder ( niet genoeg materiaal), maar de meisjes deden hun best. Verder heb je een trampoline die best een opknapbeurt verdient, maar toch nog goed zn dienst deed. Het springkasteel dat bij het meer staat is goed maar te druk. De minidisco staat die ene dag per week veel te luid.
Gereisd familie in augustus 2016

Erg leuk

MV, 1-8-2016

Mooie kleinschalige camping. Perfect voor onze kleine kinderen van 2 en 4.

Erg groot plek voor onze tent, met heel veel schaduw wat heerlijk was tijdens onze warme vakantie. Doordat de camping klein is kunnen kinderen vrijuit spelen en de camping over gaan. Er was animatie maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Veel Nederlandse gasten, en daarnaast Fransen en wat Belgen.

Meer is heerlijk. Je loopt er zo naar toe, is een lekkere temperatuur en het strand zorgt voor uren schep/bouw plezier.

Omgeving is erg mooi. Genoeg dingen om te bezoeken en het rijden door de Gorges is ook schitterend. Een echte aanrader deze camping!

Gereisd familie in juli 2016

Rustige camping zeer geschikt voor kleine kinderen

Jeu, 13-8-2015

Leuke camping met zeer vriendelijke beheerder en personeel.

Camping is niet heel groot en daardoor erg overzichtelijk en zeer geschikt voor kleine kinderen.

Het meer en strandje worden goed schoongehouden en er is toezicht door een badmeesters die goed zicht houden op de veiligheid en indien nodig optreden.

Voor kleine kinderen (onze kinderen 2-5-7 jaar) is er genoeg te doen, animatie (door erg enthousiaste leiding), springkussen, trampoline en paar speeltoestellen. Voor oudere kinderen valt het aanbod tegen.

Enige minpunt vonden wij het warme water, bij de afwasgelegenheid was het warm bijna koud en ook hebben we enkele dagen nagenoeg koud gedoucht. Hoewel er meerdere keren en installateur is geweest was het probleem bij ons vertrek nog steeds niet goed opgelost of het douchewater was te heet of het was koud.

Gereisd familie in augustus 2015

Gezellige, levendige camping

Peter, 7-8-2015

De camping is speels opgezet, met ruim voldoende schaduwplekken en een mix van tentkampeerders, caravans, lodge tenten en stacaravans. Relatief veel NL, waardoor je kinderen makkelijk contact leggen. Sanitair wordt goed schoongemaakt. De animatie is Nederlands en deze organiseert veel voor de kinderen, met voldoende afwisseling. Het meer is ook toegankelijk voor niet-campinggasten, maar dit zie je qua drukte alleen terug in de weekenden. Naast het meertje kunnen de kinderen op een springkussen en klimmuur spelen.

In de omgeving zijn voldoende bezienswaardigheden en het voordeel is dat je vrijwel direct de Vercors inrijdt, met prachtige bergroutes. Qua weer is het hier iets minder stabiel dan in het verre zuiden van Frankrijk, maar daar kies je dan ook voor. Gewoon een zeer leuke camping waar je een paar dagen, of weken kunt staan. Wij hebben er 6 nachten gekampeerd in een caravan.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Marandan in St. Romans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Marandan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Marandan scoort een 8.17 uit 10 op basis van 62 reviews.