5,7

Matig

7 reviews over Camping Les Claires in het Nederlands

Een hele goede camping om te slapen op doorreis

Fenny Feunekes, 6-8-2016

Het sanitair is helemaal aangepakt en gloed nieuw. Ziet er fantastisch uit. Heel netjes. Zeer vriendelijke mensen en heel behulpzaam. Echt een aanrader om te verblijven als je doorreist naar Zuid Frankrijk of Spanje.
Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Bakker, 7-9-2015

Op aanraden van het plaatselijk VVV hier een nacht met camper gestaan. Het sanitair was niet fris en de douche kwam nauwelijks warm water uit. De aanwezigheid van de Oost Europese gastarbeiders in de chalets achter ons gaf ons een onplezierig gevoel. Ook de treinen 's nachts waren niet echt prettig.
Gereisd met partner in september 2015

Prima voor 1 nacht, niet langer!!!

Fam. ewalds, 9-8-2015

Gebruikt als doorreis camping richting zuiden. Ligging is perfect, Lyon voorbij en vlak bij de snelweg. Vriendelijk ontvangst, direct brood besteld, snel geholpen en ruime plekken met veeeeeel schaduw! Was nodig met 40 graden. Zwembad oké voor een duikje na een dag rijden. Sanitair was inderdaad erg gedateerd en niet heel schoon. Klein speeltuintje dat ook toe is aan een opknapbeurt. We zouden hier best terug gaan als doorreis camping maar echt nooit voor langer gebruik!
Gereisd familie in juli 2015

Prima om te slapen maar ook niet meer.

S van Eck, 26-7-2013

Op de bonnefooi hier terecht gekomen. Hartstikke leuk en vriendelijk allemaal maar alles was matig te noemen. Voor een nachtje was het prima. Een tent voor €70 voor een nacht was prijzig het sanitair vies. Snachts veel geluidsoverlast gehad van het rangeren van treinen. Het was grappig en ludiek en om te rusten met goed genoeg voor ons. Veel Bulgaren die in de buurt werken wel vriendelijke lui.
Gereisd familie in juli 2013

Gezellige uitstraling maar verouderd sanitair

Fluks, 12-9-2012

De camping heeft een gezellige uitstraling. We hebben begrepen dat de huidige eigenaar de camping net begin dit jaar heeft overgenomen. Je kunt bij de receptie gezellig op een terrasje zitten en lekker eten voor een redelijke prijs, gratis wifi op het terras. Er is een zwembad, die overdag in beslag wordt genomen door de vaste kampeerders van de camping. De prijs voor overnachtingen is vrij prijzig. Het sanitair is sterk verouderd, slechts 1 gewone toilet, voor de rest Franse toiletten. Het sanitair wordt nauwelijks schoongemaakt, er is toiletpapier aanwezig, maar het wordt bijna niet aangevuld. De douchjes en de wasbakken zijn koud, toen wij op de camping stonden waren de boilers stuk. Rondom het douchegebouw en het zwembad is het rommelig door de pruimenbomen. Een laatste aandachtspunt is het treinspoor, overdag zijn de treinen nauwelijks hoorbaar, s'nachts wordt op het spoor bij de camping de treinen geranceerd wat veel lawaai veroorzaakt.
Gereisd familie in juli 2012

Als doorreiscamping ok

Saskia, 14-8-2010

We hebben 1 nacht op deze camping gestaan op weg naar het zuiden. Bij aankomst konden we meteen croissants en baquettes bestellen voor de volgende ochtend. De plekken zijn ruim, waardoor we de caravan niet af hoefden te koppelen. Eigenlijk alles was oud op de camping, waarbij vooral het sanitair een opknapbeurt kan gebruiken. Ik zou hier niet snel meer naar toe gaan.
Gereisd met partner in juli 2010

Fijne overnachtingscamping

donald, 21-6-2010

De laatste 3 jaar gebruiken wij deze camping als overnachtingscamping op weg naar zuid-frankrijk of spanje. 50 km onder Lyon en 5 minuten vanaf de peage.

Je kunt hier tot laat aankomen en ook weer vroeg vertrekken. Ruime plaatsen (wij laten de caravan achter de auto vastzitten).

Bij aankomst kun je gelijk voor de volgende ochtend brood bestellen.

Sanitair is een beetje gedateerd maar wel schoon.

Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Claires in St Rambert d'Albon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Claires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Claires scoort een 5.74 uit 10 op basis van 9 reviews.