Camping d'Arpheuilles ***

d'Arpheuilles

38 reviews over Camping d'Arpheuilles in het Nederlands

ontspannen sfeer

Claudia Damsma, 19-8-2017

Camping ligt in een prachtige omgeving aan de Loire waarin je kan zwemmen, vissen en kano varen. Ook lekker verwarmd zwembad en leuke animatie voor elk wat wils. Er is een restaurant met kleine kaart met heerlijke gerechten. Wij hebben deze camping 30 jaar geleden al ontdekt en blijft op ons aantrekkingskracht houden. We komen eigenlijk nooit een 2de keer op een zelfde camping, maar dit jaar was onze de 3de keer en weer heerlijk genoten. De huidige eigenaar en zijn vrouw zijn erg warm en hebben ons en de kinderen enorm opgevangen nadat onze hond zijn poot brak en geopereerd moest worden!! Hulde aan hen.

De camping is een leuke mix van Fransen, Belgen en Nederlanders. Het sanitair is keurig verzorgd en schoon. Douches zijn lekker warm.

De enige 2 minpuntjes zijn de trage wifi ( maar dit zal volgend jaar beter worden daar er eind dit jaar glasvezel komt) en de supermarkten moet even voor gereden worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Werkelijk fantastisch, super personeel!

Frank Koevoets, 9-8-2017

Een zeer groene camping met een net toilet gebouw, de camping is klein (70 plekken) En hierdoor zeer overzichtelijk met kleine kinderen. Het zwembad is werkelijk fantastisch en de Loire is zeer mooi. Het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken en zijn erg leuk met kinderen. De wifi is slecht te noemen maar glasvezel was in de maak volgens Henri! Het eten in het restaurant is matig maar goedkoop! De omgeving is prachtig net als de camping trouwens. Wij gaan hier volgend jaar zeer zeker naar terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige familie camping

Marleen, 29-7-2017

Mooie camping! Op doorreis 'per ongeluk' terecht gekomen. Toch nog wat extra nachten blijven staan omdat de kinderen het zo'n leuke camping vonden. Het sanitair is netjes schoon. Wc rollen hangen voor de toiletten dus je moet vooraf bedenken hoeveel je nodig denkt te hebben. We komen hier zeker nog een keer terug voor een langere periode. Wij waren met kids tussen 4 en 13 jaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

zeer aangenaam verblijf met tal van faciliteiten

Ellen Spanhove, 29-8-2016

zeer proper sanitair

heel kindvriendelijk

mooie ruime kampeerplaatsen

vriendelijke en enthousiaste ploeg

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

très bon

dieuwertje, 13-8-2016

Mooie rustige camping met prima faciliteiten. Très bon
Gereisd anders in augustus 2016

heerlijke camping!

Marianne , 20-7-2016

Prachtige plek, rustige camping, kindvriendelijk en fijne eigenaren.
Gereisd anders in juli 2016

Rustige camping aan de Loire, ideaal voor familie

Saskia en Bjorn, 19-7-2016

Nieuw sanitair, schoon zwembad, grote staplek voor caravan met uitzicht op rivier cq meer. Leuke bar met speelplek voor kinderen.

g. plomp, 10-7-2016

Onderhoud loopt achter vooral groenvoorziening kan prachtige camping worden

Oase van rust!

Marjolein, 1-7-2016

Ver van de bewoonde wereld maar op de camping is het heerlijk vertoeven. Restaurant was helaas niet open toen wij wilden eten. Plekjes aan het water zijn aan te raden!
        Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk rustig, schoon en aangenaam

P.de Jong, 22-6-2016

goed onderhouden schone en rustige camping in een mooie omgeving met ruime plaatsen. Prima schoon en nieuw sanitair.

Vriendelijk personeel, heb geen negatieve punten kunnen ervaren tijdens ons verblijf hier. Het was in de 10 dagen dat we er waren aangenaam kamperen.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping d'Arpheuilles in St Paul de Vézelin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping d'Arpheuilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping d'Arpheuilles scoort een 8.97 uit 10 op basis van 55 reviews.