Camping Etang du Moulin ****

Camping Etang du Moulin
Etang du Moulin
7,1

10 reviews over Camping Etang du Moulin in het Nederlands

WAS waarschijnlijk ooit een mooie camping

Marijke, 4-9-2009

We hadden de camping uitgekozen als doorreis camping, we kwamen 's middags al vroeg aan dus wilde lekker een duik in t mega zwembad gaan nemen. Echter stond er geen water in het zwembad! Er stonden 's middags maar 2 tenten, 's avonds waren het er een stuk of 10, het was helemaal uitgestorven. Geen animatie, geen zwembad, geen schoonmaakploeg. De toiletten waren echt heel vies, de douche zijn we dus maar niet geweest!
Gereisd met partner in augustus 2009

Leuke camping

Z.Boerendonk, 28-8-2008

+ Prachtig zwembad en leuke glijbaan.

- Water behoorlijk koud, zodat ik met enige tegenzin soms met mijn kleinkinderen het water inging.

- Bij het eten van een heerlijke pizza in het restaurant,druk in de weer geweest met het verjagen van de vele vliegen.

Mooie ruime tentplekken, alleen de keurige boxjes met rechte heggen vind ik jammer. Wat grilliger plaatsing van de plaatsen en dan wat bredere afscheidingen met hoge struiken zou naar mijn gevoel leuker zijn.

Ook had ik gras i.p.v. grof grind fijn gevonden bij het zwembad aan de kant van de glijbaan.

Als laatste wat ik nogal als "nadrukkelijk" heb ervaren, waren de vele beveiligingsmensen. Soms zo'n 3 man alleen al bij de ingang (aardige mensen overigens)die me het gevoel van een kazerne gaven.

prima camping voor gezinnen

Hans Platel, 25-8-2008

De rust op de camping is gewaarborgd door een surveillerende bewakingsdienst die optreed bij overmatig lawaai na 22.00 uur. Beveiliging bij het enorme zwembad is voortreffelijk, ruim voldoende gediplomeerd personeel. De animatie teamleden, badpersoneel, restaurantpersoneel en receptie spreken redelijk engels. Animatie voor jong en oud. Avonturenparcours in de bomen naast de camping is geweldig voor jong middel en oud is er een apart parcours. Echt uidagend en veilig. Sanitair wordt ruim voldoende schoongemaakt. Bij slecht weer 3x daags. Zeer ruime kampeerplaatsen. Kortom : aanrader voor gezinnen met kinderen

leuke en schone camping

Ronald, 20-8-2008

Zeer ruime plekken en voordelig in de prijs vergeleken met Nederland. 2,5 weken geweest in de zomer van 2008 en geen moment spijt gehad dat we hier geboekt hadden. onze kinderen van 9 en 16 vermaakte zich prima met gratis zwemmen,tennis, midgetgolf,vissen. Animatie team was goed geregeld. Voldoende normale toiletten die regelmatig schoon gemaakt werden ('smorgens en 'savonds). Het enige nadeel en opvalt is dat de bewakers weinig zeiden tegen de Franse toeristen die toch wel veel lawaai maken in de avond. Hoop dat ze dat verbeteren. In de omgeving veel te doen en boodschappen bij de Aldi of de Lidl was ook handig (Super U en Carrefour waren duur)
Gereisd familie in augustus 2008

mooie camping, zeer mooi zwembad

Marieke van Beuningen, 13-8-2008

zeer groot en mooi zwembad bij de camping, sanitair was wat verouderd maar wel schoon! ruime plaatsen, niet duur en goed beveiligd.

Alles bij elkaar zeker een aanrader. enige minpuntje was dat de camping ver van alles af ligt, gaat niet snel lopend naar het dorpje of zo.

Gereisd met partner in juli 2008

Ruim opgezet met enorm zwembad

quintessen, 11-8-2008

In juli/aug 3 weken op deze camping gestaan, gezin met 3 kinderen 17,16 en 12 jaar.

Een Camping gelegen tussen de meren in de buurt van Bourg en Bresse.

Camping heeft grote afgebakende plekken zowel in de zon als met schaduw. Hadden geboekt voor het hoogseizoen maar er was nog voldoende ruimte voor te wisselen. Erg behulpzaam personeel en erg vriendelijk, er kon van alles geregeld worden. (ook in het restaurant).

Sanitair niet super modern maar voldoende. Wasmachine en droger beschikbaar. Receptie is bij de ingang van het zwembad wat ook voor de lokale bevolking toegankelijk is. Zeer goede bewaking zowel op het camping gedeelte als rond het zwembad. Bij de camping ligt nog een meer waar gratis in gevist mag worden door camping gasten, twee tennisbanen, minigolf (bijde gratis) Tevens een Activiteiten centrum waar je op 6 verschillende niveau's door de bomen kan klimmen. (kosten rond de 12 euro PP), en trampoline. Geen campwinkel, wel brood op bestelling bij het kleine restaurant

Gereisd familie in juli 2008

leuke camping

Dirk, 4-8-2008

we zijn net terug van deze camping en hebben hier zeer genoten

mooi zwembad gratis tennisbaan en gratis mini golf

op het vis meer is het leuk vissen gratis voor campingbezoekkers

veel vis maar geen grote karper

weekend veel dagjes mensen maar daar heb je weinig erg in. bewaking is zeer aanwezig maar heb hier geen moiete mee gehad al hebben de fransen soms een streepje voor

toiletten en wasgelegenheden werden zeker 3keer en bij regen nog meer keer schoongemaakt

leuk restauranntje met een keer in de week muziek op het terras. mooie natuur en omgeving

in de omgeving tot +-50 km genoeg te doen

walibi45km,grotten 29km,kanovaren 25km in het dorpje een bakker(ook op zondag open)zeer klien kruideniertje,postkantoor en apotheek op 12km supper u aldi en geld automaten (villars les dombes)verder grote winkes in bourg en bresse

Gereisd familie in juli 2008

Dorothé Visscher, 18-8-2007

We zijn net 12 dagen op deze camping geweest. Hele grote plaatsen (vooral op het B-deel, dat ook iets hoger ligt; handig om te weten als het wat langer regent!). Camping ligt op een terrein waar een supergroot zwembad is (gratis toegang!) en waar vooral in het weekend nogal wat dagjesmensen komen om te BBQ-en etc. Veel security op het terrein. Sanitair is onder de maat, en wordt niet goed schoongehouden. Veel te weinig normale toiletten (hurktoiletten zijn niet echt mijn ding). Wel veel douche- en wasruimtes. Survivalpark is een echte aanrader want zoiets kennen we volgens mij niet in Nederland!
Gereisd familie in augustus 2007

Jan, 16-8-2007

Om met het meest positieve te beginnen, de plaatsen zijn bijzonder ruim, het zwembad is fantastisch en het survivalpark naast de camping heel bijzonder (wel tegen betaling. De toiletten zijn ronduit onder de moderne maat. Erg veel hurktoiletten en slechts 1 maal per dag gereinigd, naast een camping is het een geliefd park voor dagjes mensen uit de omgeving waardoor bbq rook de hele dag te zien is. Wel loopt er zeer frequent bewaking rond die een oogje in het zeil houdt qua rust. We hebben een leuke week gehad, maar zullen hier zeker niet nog eens naar toe gaab.
Gereisd familie in augustus 2007

Jan en Pamela, 7-8-2007

Wat een gigantisch zwembad! De camping was rustig en had hele grote plaatsen. Het sanitair was redelijk goed schoon. Het survival parcours is een aanrader maar let wel op de teken (tekentang mee!). Je kunt er midgetgolven en tennissen maar ook heerlijk langs het grote meet lopen. Jammer dat je daar alleen kunt vissen en niet kunt watersporten ofzo. Wij zijn er een week geweest en dat was precies goed. In het weekend zijn er veel Fransen die met de hele familie naar het zwembad gaan en gaan BBQ-en. Maar dat kan de camping makkelijk hebben, plek zat. De bediening in het restaurant is erg aardig.

Wij zijn daar ook nog naar de grotten van La Balme geweest, ook een aanrader

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Etang du Moulin in St. Paul-de-Varax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Etang du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Etang du Moulin scoort een 7.09 uit 10 op basis van 11 reviews.