7,4

5 tips over Camping Huttopia Le Moulin

erikagroen, 29-8-2014

* Het publieke strand in St. Martin 'd Ardèche; ruim, leuk van rotsen springen, waterfietsen en kano's te huur, en je kon er een ijsje of wat drinken kopen. (parkeren €2,- voor de gehele dag) of je loopt erheen : )

* De grotten van St. Marcel.

* Vanaf 7 jaar mag er gekanood worden op de rivier de Ardèche. Wij hebben gekozen voor de korte route van 5 km, naast de camping te boeken. Niet spectaculair, maar voor onze zoon al heel spannend, met 7 kleine stroomversnellingen. Erg leuk!

Marjolein0404, 25-7-2014
Kanoën op de ceze (daar mag je wel kanoën als je nog geen 7 jaar bent), avond markt op vrijdag in Saint-Martin d 'Ardeche, waterfietsen op ardeche, en natuurlijk een grot bezoeken.
naa, 9-7-2013
Kanotocht lijkt een must, er wordt heel veel mee geadverteerd. Maar wij, toch best sportief, vonden de 25km toch wel erg lang, er is in het laagwater seizoen weinig stroming. Hebben er 6 uur over gedaan. Denk goed na of je dat echt wil.

Christien, 2-8-2012

Een goed alternatief voor de lange kanotocht van 25 km is om zelf een kano te huren voor een hele of halve dag.

Dit kan bij Ardeche Adventures direct naast de camping. Wij hebben dit gedaan omdat wij de 25 km ook te lang vonden om met onze 2 kinderen (10 en 12 )

Je vaart dan stroomopwaarts zo lang als je tijd en kracht hebt. In een halve dag varen kun je met een paar tussenstops om in de rivier te zwemmen tot aan het begin van de gorges varen wat ook al erg mooi is.

Debbie, 30-7-2012
Als je een kanotocht boekt dan is dat voor 25 km, onze kinderen zijn 11 en 9 en dan komt de kracht neer op de volwassenen. Je vaart door een hele mooie omgeving (Vallon Pont d'Arc) maar wij vonden het eigenlijk veel te zwaar voor ons gezelschap.