Camping La Garenne ***

La Garenne
8,1

216 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Uitstekende camping in een rustige omgeving

Maarten, 10-10-2017

Ontvangst was prima vriendelijk en behulpzaam personeel, dit geld voor al het personeel zowel bij het restaurant aan de bar als het animatieteam. de caravan plekken zijn groot genoeg voor de caravan/auto en zitgedeelte. toilet gebouwen zijn van deze tijd en worden goed schoongemaakt. omgeving leent zich uitermate voor mooie uitstapjes naar schilderachtige plaatjes.

goede gezinscamping

myriam, 23-9-2017

Camping van Nederlandse eigenaars maar receptie wordt bemand door vriendelijke Nederlandse stagiaires. Terrein is sterk heuvelachtig. Stonden zelf rechts van het receptiegebouw, terrasvormig en veel schaduw als het warm is. (Plek konden we vanwege rustige periode zelf uitzoeken). Benedenterrein, links van de receptie biedt minder privacy en schaduw, daar is ook het restaurant en zwembad. Sanitair is schoon en goed. Broodservice is ook prima. Ondanks dat het toch een einde van de autosnelweg is, zijn er veel doortrekkers. Zelf hebben we hier een week gestaan. Bij receptie krijg je meteen een infomap meer heel veel bruikbare informatie over oa fietsroutes, wandelroutes vanaf de camping waar we ook veel gebruik van hebben gemaakt. Dorpje St Laurent du pape is een beetje ingeslapen en heeft niets behalve een terrasje, slager en bakker. Voor geldzaken en supermarkt moet je in La Voulte sur Rhone 4 km terug zijn. Maar meer dan dat en een chateau op een rots met mooie uitzicht over Rhone en omgeving biedt ook dit dorpje niet. De fietsroute Via dolcia (oude spoorlijn) is leuk om te doen met prachtige uitzichten. Echter deze gaat bijna in zijn geheel over een onverharde weg en niet geschikt voor een gewone fiets vanwege verhoogde kans op lekke banden. Echter de Via Rhona richting Valence is daarentegen wel goed berijdbaar en prachtig. Maar om bij het begin te komen in Beaucastel met je wel eerst 4 km over een drukke weg. Wifi is gratis maar is ontzettend traag en valt regelmatig uit.

heel fijn gehad.allemaal.

john en yvonne wittens, 17-9-2017

fijne camping,vriendelijk personeel,schoon lekker eten.niets om aan te merken.topie.camping om aan te bevelen.ooi in de buurt komen we zeker terug.groetjes allemaal.

" thuis komen"

Familie Rijnberg, 3-9-2017

In 2015 voor het eerst op deze heerlijke camping geweest. Vorig jaar vreemd gegaan, spijt gehad! Dit jaar op het laatste moment gebeld en er werd gewoon een plekje geregeld! Dit voelde als thuis komen!!! Wat een enthousiast team hebben Judith & Nils. Van alles word hier georganiseerd. Van knutselochtend tot piraten speurtocht en sprookjes vossenjacht. Zelfs de papa's en mama's of grote broers en zussen doen enthousiast mee. Voor ons was het uitstapje naar Cassis de kers op de taart. Goed geregeld! Meiden van animatieteam gingen mee en de buschauffeur brengt je tot in de haven van dit heerlijke plaatsje aan de Middellandse zee.

Ook toen wij een huisarts nodig hadden werd dit zonder probleem geregeld en ging eigenaar zelf voor ons bellen.

Klachten over het sanitair kunnen wij ons niet in vinden. De mensen zelf maken er ook een potje van. Werd elke dag 2x gesopt en ook Nils hebben wij deze uitgebreid schoon zien maken.

Op en top vakantie dus voor onze kinderen van 16,14 en 5 jaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping La Garenne voelt als thuiskomen!

fam. zijlstra, 30-8-2017

Na het warme welkom waarbij we vlot geholpen werden ( in het nederlands) kregen we een pracht plek echt naast het zwembad en dichtbij het schone sanitair.

Er werden dagelijks diverse activiteiten georganiseerd waarbij de kids leuk aan meededen. Het disco / moonlight zwemmen was een groot succes ! Het is een mooie overzichtelijke camping.De kids hadden al snel contact bij de 2 tafeltennistafels.

Ondanks onze centrale plek was het rond 22;00 uur wel rust wat wij erg waardeerden. Mensen die nog wel laat buiten zaten pasten zich hierop aan.

Een gemoedelijke sfeer dus !

Het team is op elkaar ingespeeld en dat merk je in alles.

Ga zo door Team La Gerenne !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top week gehad op hele gezellige camping!

Fam. Bulsing, 27-8-2017

Eigenlijk zijn we over alles enthousiast. De ontvangst met een welkomstcocktail in de bar was zeer welkom na de lange reis. Ook was er veel informatie over alles wat er te doen is op en om de camping. Zo hebben wij een autorouteboek meegekregen met prachtige routes. Een echte aanrader! Het personeel en de eigenaren zijn erg aardig en enthousiast. Het straalt er vanaf dat ze hun werk met veel plezier doen. Zelfs bij extreme drukte blijven ze aardig tegen iedereen! En over het sanitair (erg belangrijk) kunnen we kort zijn: het schoonst wat wij tot nu toe hebben meegemaakt op een camping in Frankrijk! Verder hebben we een paar keer gegeten in het gezellige restaurant (lekker in de schaduw onder de overhangende bomen). We werden snel geholpen en het eten (vooral de Indonesische avond) was erg lekker! Wij komen zeker terug! Bedankt team La Garenne!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige nederlandse camping met leuk zwembad

tinus, 26-8-2017

Opvallend goede sfeer op deze camping. Het personeel bestaat voornamelijk uit NL studenten/-es die hier de zomer doorbrengen. De leuke band die ze blijkbaar onderling hebben straalt af naar de bezoekers.

Wel mag het sanitair wat netter worden bijgehouden.

Als je van de Ardeche houdt, is dit een zeer prima basis om van hieruit een paar leuke tripjes te maken. De Kanotocht was erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De camping heeft ons hart gestolen, top personeel

Petra, 25-8-2017

Het voelde echt als thuiskomen, voor de 2e keer op deze camping, gelegen in een prachtige omgeving met legio wandel- en fietsmogelijkheden. We hadden een mobile-home gehuurd, deze was super schoon en compleet ingericht.

Het personeel evenals de eigenaren Judith en Nils zijn heel vriendelijk en enthousiast en doen hun werk met hart en ziel, die sfeer is op de hele camping voelbaar. Wij hebben diverse keren in het restaurant gegeten, vooral de Indonesische avond is heerlijk. Er is een heel mooi zwembad bij ! Het sanitair is netjes en goed schoon. Volgend jaar komen we zeker weer terug, dan met onze camper.

Gereisd met partner in juni 2017

Goed eten en een gezellige sfeer op de camping!

suze, 24-8-2017

Wij hebben genoten van 4 dagen op camping La Garenne. Omdat we pas laat in de middag aankwamen, waren we niet meer in de gelegenheid om naar een stad te gaan om daar iets te eten. Dit is echter geen probleem, want 4 dagen lang hebben we genoten van het heerlijke restaurant op de camping. Spareribs, pizza, indonesische avond en de saladebar waren top! Ook het personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk en kunnen veel informatie over de omgeving en activiteiten geven. Veel nederlanders op de camping, die allemaal in zijn voor een gezellig praatje! Ga zo door team La Garenne!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mega gezellige camping!

Marrit, 24-8-2017

Als je voor een camping zoekt waar je kinderen garandeerd een leuke vakantie hebben is 'La Garenne' een perfecte camping. Het personeel is erg enthousiast. Er zijn veel activiteiten voor de kinderen, hierdoor hebben wij als ouders ook het vakantiegevoel ervaren. In het restaurant hebben wij tijdens de thema- avond gebbqd, heerlijke eigengemaakte salades en je kreeg meer dan genoeg vlees van kwaliteit. Tijdens het etentje was er ook nog live muziek, dit zorgde voor veel sfeer.

Daarnaast vond ik het sanitair prima. Het is misschein wat oud, maar het wordt hartstikke goed schoongemaakt. Dit gebeurt dacht ik 2 keer op een dag. Al met al een hele goede aanrader. Tot volgend jaar 'La Garenne'!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in St. Laurent-du-Pape (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Garenne scoort een 8.09 uit 10 op basis van 217 reviews.