8,5

Uitstekend

168 reviews over Camping Les Arches in het Nederlands

Kirsten, 12-8-2017

Heerlijk overzichtelijke camping. Grote ruime plaatsen en ook veel privacy.

Rivier en zwembad zijn heerlijk om af te koelen .

Restaurant en bbq zijn aan te bevelen.

Kortom een grote aanrader.

Erg relaxte tijd gehad.

Ook bij minder leuke dingen, zoals ziekte weet Marleen je gerust te stellen , door te bellen met bv. Een arts.

jammer

Paul, 11-8-2017

Leuke camping maar zeker geen familie camping. Het is dus niet ingericht om met bevriende gezinnen naar toe te gaan.
Gereisd familie in juli 2017

Mooiste camping ever!

yvette, 11-8-2017

Voor het eerst ben ik na 2 weken nog steeds lyrisch over de camping en onze plek. Uitzicht op de Cevennen, rust en ruimte en toch de gezelligheid van andere kampeerders met kinderen, prima restaurant, weinig regels en toch is alles fijn en netjes (ook dankzij het leuke soort mensen dat hier komt, geen handdoekjesleggers zeg maar). Sanitair erg schoon, bassin bij rivier is top, vooral als het bijna 40 graden is. Veel speeltuintjes en grasvelden. Weinig animatie en dat vind ik een pré. Kortom, verleidelijk om terug te keren maar in de omgeving hebben we alles wel zo'n beetje gezien dus volgend jaar toch maar naar een andere camping (die alleen nog maar kan tegenvallen).
Gereisd familie in augustus 2017

Misschien wel de beste camping van zuid Frankrijk

Niek63, 11-8-2017

Vorig jaar 3 weken op deze camping geweest. Dit jaar maar één nacht omdat de camping was volgeboekt. Jammer, we waren graag langer gebleven. De plaatsen op deze camping zijn zeer ruim, er is een goede sfeer, mooiere luchten (vooral 's avonds) vind je nergens, net sanitair.

Geweldig!

Sterk, 7-8-2017

Een nacht hier gasten op een super plek met uitzicht op de rivier. Grote plekken en mooi sanitair. Leuk restaurant en hartelijk ontvangst. Camping is speels opgezet, de plekken zijn niet in rijtjes opgesteld waardoor je veel privacy hebt en toch contact alg je het wilt. Veel Nederlanders met vooral jongere kinderen.
Gereisd familie in januari 2017

Heerlijke vakantie met kids

Sabine, 1-8-2017

Zojuist teruggekomen van een heerlijke vakantie op deze leuke charmante camping. Onze kinderen van 3 en 6 hebben een fantastische tijd gehad met veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Bij aankomst niet helemaal blij met onze plek, maar dat werd super opgelost door het vriendelijke personeel (na sluitingstijd van de receptie) en dat in het hoogseizoen. Zeker een plekje om eens terug te komen.
Gereisd familie in juli 2017

Super camping met zeer vriendelijk personeel.

John, 28-7-2017

Prachtige camping met schoon sanitair en ruime plaatsen. Een riviertje stroomt 'door' de camping. In het kampeerseizoen wordt d.m.v. een eigen aangelegde "stuwdam" een zwemgelegenheid gecreëerd in de rivier. Daarnaast is op de camping een mooi zwembad.

De ontvangst op de camping overtreft alle verwachtingen. Je krijgt uitgebreide informatie over de camping en over de omgeving. Bovendien krijg je een consumptiebon, die in het restaurant gebruikt kan worden. Waar maak je dat nog mee?? En bij vertrek kregen we een fles wijn mee voorzien van een etiket van de camping zelf.

De camping is een mooie uitvalbasis voor de prachtige omgeving. Als we ooit weer in de buurt zijn, komen we hier beslist weer terug. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Een absolute aanrader

Robert, 11-7-2017

Een heerlijke familiecamping. We verbleven in een chalet aan de rand van de camping (het nieuwere gedeelte). Het chalet was groot genoeg voor ons vieren, op voldoende afstand van de buren en voorzien van een ruime overdekte veranda (met mooi uitzicht 's avonds).

De camping is erg overzichtelijk en kindvriendelijk. Alles op loopafstand en het hoogteverschil (richting het riviertje) is geen enkel probleem.

Iedere ochtend vers brood en ook de campingkeuken en bbq op zondag is aan te raden.

Het is fijn dat je kunt afwisselen tussen het zwembad en het riviertje. Ook zijn er verschillende speeltuintjes/speelveldjes.

Vanuit de camping is de omgeving goed te verkennen. Supermarkt is 5 minuten met de auto.

Verder kun je vanuit de camping (zelf) uitdagende hardloop- of wielerroutes uitstippelen.

Al met al een absolute aanrader.

Gereisd familie in juli 2016

Geweldige camping

Kirsten en Tibor, 6-7-2017

Met ons zoontje van 3,5 jaar naar deze camping geweest. Wij hadden een safaritent. Op plaats 33 een van de meest schaduwrijke plekken op de camping.

Super gezellige niet al te grote camping. Mooie ruime plaatsen zeker op het nieuwe gedeelte.

Daar echter stukken minder schaduw maar wel zeer veel open ruimte.

Klein zwembad maar prima en ruim voldoende voor een kind van 3,5 jaar.

Oudere kinderen, vanaf een jaar of 8 zullen zich misschien wat sneller vervelen. Op de camping zelf is ook niet veel te doen. Dus met jonge kinderen een heerlijke camping.

Sanitair is ruim voldoende, netjes en schoon.

Het restaurant is prima, geen hoogstandjes maar prima eten en regelmatig een wisselende daghap. Zeer vriendelijke personeel.

De eigenaar is Frans en zijn vrouw Nederlands, dus ze spreken daar diverse talen.

Het publiek is gemiddeld wat ouder van leeftijd maar zeer vriendelijke mensen.

Wat je vaak hoort is dat mensen terugkomen. Net als wij, de plek hebben wij al als optie aangegeven.

Gereisd familie in juni 2017

Aanrader

Marlies K, 30-6-2017

Geweldige camping, alles klopt. Mooi aangelegd, hele grote plaatsen, ruim sanitair wat meerdere keren per dag wordt schoongemaakt, heel klantvriendelijk,leuk zwembad en in een schitterende omgeving.

Camping bestaat uit drie gedeeltes, wij kozen voor boven (nieuwe gedeelte) vanwege het uitzicht. Bijna elke plaats heeft een soort pergola/prieeltje waar je onder kunt zitten (eten) in de schaduw.Wifi traag maar voor ons voldoende om mail te sturen en te ontvangen van het thuisfront.Per 6 uur 30 minuten gratis te gebruiken.Een echte TOP camping.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arches in St. Jean-le-Centenier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Arches scoort een 8.52 uit 10 op basis van 169 reviews.