Camping Les Arches ****

Les Arches
8,5

175 reviews over Camping Les Arches in het Nederlands

Fantastische Camping in pracht omgeving !

Martin Schiedon, 21-10-2017

Super Camping ruime zonnige plaatsen met vrij uitzicht.

Sanitair Superschoon,Vriendelijke eigenaren en medewerkers,fijn zwembad.

Restaurant Prima en de wekelijkse zondag barbeque een Feestje.

Veel terugkerende gasten.

Minpunten zijn er niet,volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische camping

Jacq en Ruud Kammeraat, 23-9-2017

goed verzorgde camping mooie open plaatsen ruimtelijk en zeer schoon met een fantastisch mooi en schoon toiletgebouw komen hier al een aantal jaren vriendelijke eigenaresse van Nederlandse komaf altijd behulpzaam eigenaar is een fransman met grond waar hij druiven op verbouwd, camping is voor kinderen tot 14 jaar zeer geschikt voor oudere kinderen niet . Mooi zwembad en het lagere gedeelte van de camping aan de rivier waar in het seizoen een stuwdam wordt neergezet om in het water te kunnen zwemmen. komen hier ieder jaar weer terug.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch! Ruime plaatsen met prachtig uitzicht

Riet, 15-9-2017

Heerlijke camping met ruime plaatsen!! Oude gedeelte van de camping veel schaduw, nieuwe gedeelte ( vooral in voor en najaar plezierig , veel zon en ruim uitzicht. Ligt niet heel hoog in de bergen dus mogelijkheden om te fietsen. Geen druk toeristisch gebied. Kleine dorpjes in de omgeving ,misschien daardoor iets saai.

Wel een auto nodig voor je boodschappen .

Prachtige plekjes aan de rivier met fijne ligbedden.

Zeer behulpzame en vriendelijke campingeigenaren

Op de camping kun je wel de doorgaande weg een beetje horen maar dit stoort niet , het voordeel ervan is dat je snel op een goed te bereiken weg bent naar de omliggende dorpen en steden. Dit is een camping waar we graag nog eens terug komen. Mooiste plekje op de camping: B 57 :-) maar smaken verschillen....

Veel Nederlanders .

Nederlandse boeken en tijdschchriften aanwezig.

Bij afscheid: lekker flesje wijn ontvangen.

Tevreden kampeerders !

Gereisd met partner in september 2017

Ontspannen sfeer

Sietskep, 12-9-2017

Erg prettige camping. Mooie, grote plekken.

Riviertje is geweldig om in te spelen en te zwemmen.

De camping straalt ontspanning uit. Wij waren er aan het eind van het seizoen (eind aug./ begin sept.). De eerste tijd waren er nog veel kinderen, veel bezette plekken maar toch voelde het heerlijk rustig, mede door de grote kampeerplaatsen en veel open stukken waarvan je zou denken: die plekken kun je ook wel volbouwen met tenten, maar de camping wil het juist lekker open laten.

Niet massaal. Geen herrie van andere kampeerders of van de animatie (niks van meegekregen en dat was ook niet nodig voor onze peuter van 2,5 jaar).

Wij waren met onze eigen tent maar wat ons opviel was dat de prachtige safaritenten her en der over de camping verdeeld staan. Tussen de gewone tenten in, erg leuk en speels opgezet.

Nette camping

Wagenaar, 4-9-2017

Goed verzorgde camping waar we 1 nacht hebben gestaan. We stonden aan de achterzijde, wat een toch wel bijzondere (en onveilige) route betekende omdat er veel kinderen bij de rivier spelen en je daar langs moet met caravan. En hopen dat er geen tegenligger aankomt...

Prijs- kwaliteitsverhouding vinden we niet geheel in balans in vergelijking met andere campings die we hebben bezocht.

Verder vonden we het eten in het restaurant ondermaats... Een hamburger welke wordt opgewarmd in een magnetron (?) en ook de andere menu's waren niet om over naar huis te schrijven. Daar hadden we, gezien de 4****, de locatie en het uizicht, veel meer van verwacht (en na een lange rit ook naar uitgekeken). Ook de vriendelijkheid van de bediening liet te wensen over.

Eigenaresse nam wel ff de tijd om met ons te praten en het animatieteam was enthousiast met de kids van de camping.

Los van de heerlijke zwemmogelijkheden (bij het bassin) voor ons helaas niet een camping om langere tijd te verblijven of terug te keren. Mede ook door loslopende honden...

Fantastische camping

Aikie, 30-8-2017

Super camping!! Wij komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeker de moeite waard

Menno, 22-8-2017

Ruim opgezette camping. Mooi uitzicht ( vooral onze plek c15. Dit is boven in de camping)) en veel bezienswaardigheden in de omgeving. Wc en douches schoon. Douche water warm maar een zwakke straal
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kirsten, 12-8-2017

Heerlijk overzichtelijke camping. Grote ruime plaatsen en ook veel privacy.

Rivier en zwembad zijn heerlijk om af te koelen .

Restaurant en bbq zijn aan te bevelen.

Kortom een grote aanrader.

Erg relaxte tijd gehad.

Ook bij minder leuke dingen, zoals ziekte weet Marleen je gerust te stellen , door te bellen met bv. Een arts.

jammer

Paul, 11-8-2017

Leuke camping maar zeker geen familie camping. Het is dus niet ingericht om met bevriende gezinnen naar toe te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooiste camping ever!

yvette, 11-8-2017

Voor het eerst ben ik na 2 weken nog steeds lyrisch over de camping en onze plek. Uitzicht op de Cevennen, rust en ruimte en toch de gezelligheid van andere kampeerders met kinderen, prima restaurant, weinig regels en toch is alles fijn en netjes (ook dankzij het leuke soort mensen dat hier komt, geen handdoekjesleggers zeg maar). Sanitair erg schoon, bassin bij rivier is top, vooral als het bijna 40 graden is. Veel speeltuintjes en grasvelden. Weinig animatie en dat vind ik een pré. Kortom, verleidelijk om terug te keren maar in de omgeving hebben we alles wel zo'n beetje gezien dus volgend jaar toch maar naar een andere camping (die alleen nog maar kan tegenvallen).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arches in St. Jean-le-Centenier , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Arches scoort een 8.49 uit 10 op basis van 176 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: