7,6

11 reviews over Hotel Château de Pizay in het Nederlands

Fantastische plek maar NOOIT weer

Margriet, 12-11-2009

Chateau Pizay is een erg mooi hotel op een mooie lokatie. We zijn hier 3 nachten geweest en hebben een fijne relaxete tijd gehad. De rekening was er ook naar.

Bij het afrekenen ging er iets mis met onze creditcard. Hier werd op een wel erg onervaren en niet nette manier mee omgegaan. We werden behoorlijk grof behandeld. Toen wij met een oplossing kwamen duurde het nog 3 kwartier voordat de betreffende dame (meisje) dit had overlegd met haar meerdere.

Onderweg kwamen wij erachter dat op de rekening een fles wijn die wij hadden genuttigd bij het diner aangeslagen was voor €105 in plaats van de € 43 dat deze eigenlijk koste. Verder hadden wij bewust geboekt zonder ontbijt, We hebben wel 1 keer ontbijt genuttigd, maar er is 2 X gefactureerd á € 19 pp per ontbijt! We hebben een mail gestuurd met onze klachten. Na 3 weken kregen we een cheque van € 60 voor de teveel betaalde wijn. Er werd niets vermeld over € 79 voor het teveel ontbijt. Wij hebben hier een enorme kater van. NOOIT meer!

Gereisd met partner in augustus 2009

een uitstekende locatie met bekwaam personeel

Hoeijmans, 12-7-2009

Het is geen kindvriendelijke locatie. Meer en beter gechikt voor wat ouderen.
Gereisd met partner in juli 2009

geweldig!

Pos, 4-7-2009

Goed eten, smaakvol gerestaureerd, goede wijn, goed eten, fijne kamers etc. Wij komen al 8 jaar in dit hotel, dus we spreken uit ervaring!
Gereisd familie in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Château de Pizay**** bij :

Prachtig! Mooie kamers en heerlijk zwembad

J Bovee, 4-8-2008

Erg rustig gelegen. Uitgestrekt met mooie tuinen, veel ruimte. Onze kamers was volgens mij pas opgeknapt. Wij sliepen in een zijveugel achter het kasteel, dus niet in het kasteel. Prachtige kamers met trap naar boven waar de entresol met bed is. Twee tv's en schuifedeur naar buiten, super! Lekker zwembad. Van het eten hebben wij geen gebruik gemaakt, best duur. In de buurt ( Macon en Beauville) zijn leuke restaurants.
Gereisd anders in augustus 2008

Van der Grift, 3-1-2008

Fantastisch, heerlijk hotel.

Eten is degelijk maar heerlijk. Kamers in de kasteelvleugel zijn perfect.

Gereisd met partner in februari 2007

Debonne Maurice, 12-8-2007

Verdiend géén 4 sterren. De kamers in het kasteel zijn voortreffelijk. Maar je mag dan ook verwachten dat je 's morgens voor het ontbijt niet tot aan de eetzaal van de bungalows moet trappelen. Ook de keuken in half pension is van een bedenkelijke kwaliteit. Na een tiental jaren bezoek aan het hotel hebben we stelselmatig de kwaliteit van de dienstverlening zien achteruit gaan. Het management zal zich dringend eens moeten bezinnen hoe men trouwe klanten blijvend aan zich kan binden. Pretentie wordt vroeg of laat afgestraft.

Sedert 1995 tot 2005 zijn we practisch ieder jaar naar het hotel geweest. We spreken dus uit ervaring.

Gereisd met partner in juli 2005

Anny van Dijck, 12-7-2007

Fantastisch hotel, met uitstekende service. De vleugelkamers zijn sfeervol met een eigen terrasje.
Gereisd met partner in juli 2007

Richard, 27-8-2006

Zorg ervoor dat je in het kasteel slaapt.

Het aangebouwde paviljoen is aan een zeer grondige renovatie toe.

Vergeet niet de wijn te proeven en eventueel bij het bijgelegen winkeltje te kopen.

Neem niet je kinderen mee, deze zijn niet echt welkom in het restaurant.

joop en marie, 7-8-2006

rustieke sfeer, leuke accommodatie,goede uitvalsbasis om omgeving te verkennen.

Joop en Marie, 7-8-2006

Supersfeer, kasteelsfeer, en erg rustieke omgeving

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Château de Pizay**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château de Pizay in St. Jean-d'Ardieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château de Pizay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château de Pizay scoort een 7.64 uit 10 op basis van 11 reviews.