9,2

Uitstekend

111 reviews over Camping Les Dômes de Miage in het Nederlands

Topcamping

Fam. Houtman, 11-8-2017

Vriendelijke beheerder die uitstekend engels spreekt. Camping en sanitair worden keurig bijgehouden. Rustige camping bedoeld voor wandelaars en fietsers. Grote ruime plaatsen zowel met als zonder schaduw. We komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd familie in juli 2017

Voor ons was dit de beste camping ooit

Henk Zwijnenburg, 7-8-2017

Prachtig gelegen vertrekpunt voor schitterende wandelingen, geweldige gastvrouw en gastheer, ruime plaatsen, veel open (speel)ruimte, prettig en sportief kampeerpubliek, steps, fietsjes, tafeltennisbatjes en ander speelmateriaal gratis te gebruiken, beekje waarbij (en waarin) de kinderen zichzelf vermaken (dammen bouwen, met zelfgemaakte bootjes varen), keurige sanitaire voorzieningen. Geen georganiseerd vertier, geen zwembad.
Gereisd met partner in juli 2017

Harriet, 5-8-2017

Schitterende camping, mooie grote plaatsen met een prachtig uitzicht op de bergen rondom.

Staat van het sanitair overall, uitstekend, schoon met genoeg toiletten en douches met warm water en vloerverwarming!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie ligging met ruime plaatsen.

Joflo, 31-7-2017

De camping heeft een hele mooie ligging met een super uitzicht op de bergen. De plaatsen zijn vrij ruim en het gras heel goed bijgehouden. Je kunt er brood bestellen en wat spulletjes kopen bij de receptie. Het wc gebouw (1stuk) is bij de douches wat verouderd maar bij de wc's erg netjes. De relax weide is mooi en fijn als je in de zon of schaduw wil zitten en dat niet hebt op je plek. Enige minpunt voor ons was dat we bij aankomst de keuze kregen uit 4 plaatsen die we eigenlijk niet wilde, toen we om andere opties vroegen en lege plaatsen ter sprake brachten (als alternatief) werd dat niet gewaardeerd en we moesten kiezen uit de eerder aangegeven plaatsen.
Gereisd familie in juli 2017

Wat een uitzicht !

Linda Van Nimmen, 14-6-2017

Loakatie was super! Magnifiek uitzicht. Sanitair was ietje minder.
Gereisd met partner in mei 2017

supermooie camping op perfect terrein

Wim & Karin, 29-5-2017

Op een uitgestrekt vlak en perfect onderhouden terrein met zicht op het Mont Blanc massief ligt deze camping als een pareltje te wachten ontdekt te worden! Een ruisende beek, een groene weide met zonnestoelen, verse broodjes als ontbijt, volop zon, zicht op para-penters en op bergen met een sneeuwdakje - en vanaf elk plekje op de camping heb je een ander zicht op de omgeving. De zonsondergang kleurt de bergen elke avond weer anders. Enthousiaste en zeer hulpvaardige eigenaar-beheerders heten je persoonlijk welkom en kunnen je alles vertellen over de omgeving of een bestemming voor een dagtocht. Terecht heeft deze camping al menige prijs gewonnen!
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Margriet, 11-2-2017

Wat een uitzicht! Leuke speeltuin, de kinderen hadden veel vriendjes en vriendinnetjes. Neem de bergbahn card voor gezinnen (99 euro) voor 6 dagen. Heb je er zo uit!

Geweldige vakantie

BST, 19-8-2016

Voor de 10e keer weer op deze camping en het was weer geweldig. Ons kind stapte uit de auto en zagen we bijna alleen bij het eten en uitjes. Verder vermaakte hij zich met vriendjes en vriendinnetjes in de speeltuin of in het beekje.

De camping is mooi en ruim opgezet. Zelfs als de camping volledig vol staat, dan hoef je nog steeds niet te wachten voor de douches en wc. En het is ook allemaal schoon. Voor uitgebreide informatie over wat te doen en wandelroutes krijg je bij de eigenaren. De plaatsen zijn ruim en het uitzicht is waanzinnig mooi.

Gereisd familie in augustus 2016

Supermooie omgeving, leuk met jonge kids

Kim, 7-8-2016

Wij hebben hier, toen de Tour de France in de buurt was, een week gestaan. Hadden een zeer ruime plek met uitzicht op de speeltuin en uiteraard die prachtige Mont Blanc. Speeltuin is erg groot, genoeg te doen voor jonge kinderen (onze zoon was 5). Bij de receptie is een gratis wifi-zone, mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, brood is op bestelling verkrijgbaar. Er is een klein beekje waar kids zouden kunnen spelen, al moet je dan geen last hebben van chagrijnige mensen/Fransen die daar staan en die denken dat de beek bij hun plek hoort en de kinderen dan wegjagen. We misten wel een zwembad, die is wel in het dorp (1km verderop) aanwezig, maar hier moet je uiteraard gewoon voor betalen. Sanitair was schoon, wc papier en ook van die schoonmaakspray voor de wcbril is aanwezig! Wij komen hier vast nog eens terug.
Gereisd familie in juli 2016

Leuke camping met prachtige ligging!

Kristof, 6-8-2016

(Ik vermoed dat er achter de score op Zoover een goede marketing strategie zit. Die score is misschien een beetje overdreven, er is niets superieur aan deze camping buiten zijn ligging. De echte score is "goed" zoals ze ook hoort te zijn voor de prijs)

De plaatsen zijn allemaal heel open met geen enkele afbakening. Waardoor het geheel toch een drukke indruk geeft met een boeltje van tenten, auto's, caravans en mobilhomes eerder kriskras door elkaar, zonder enige privacy. Dus hopelijk heb je geluk met uw buren! ;)

Er is enkel een speeltuintje voor de kinderen, en een terrein waar een plakkaat met "sérénité" de kinderen eerder afschrik om hier te spelen.

Er is een mini gletsjer riviertje door de camping, maar als uw plaats er niet aan grenst kan je er maar beperkt bij. De kinderen vonden het een iets mindere camping dus...

Sanitair is niet nieuw maar wel heel goed onderhouden en dik in orde, heel ruime douches, en zelfs in de massa drukte van de tour was er nog voldoende en proper sanitair.

De omgeving is ongelofelijk prachtig - zicht vanop de camping alleen al - waardoor de ligging van deze camping elk negatief puntje terug wegwerkt... Deze camping moet je gewoon eens doen (bij gebrek aan alternatieven in de buurt)

Zeer vriendelijke eigenaars die graag helpen. Vers brood verkrijgbaar en klein winkeltje voor basis producten.

Restaurant vooraan is geen onderdeel van camping, geen pizza's daar halen!! Trekt echt op niets! In Saint-gervais zijn betere alternatieven.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Dômes de Miage in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Dômes de Miage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Dômes de Miage scoort een 9.17 uit 10 op basis van 184 reviews.