Accommodaties St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie)

Waardering
9,1
Het weer

-4° / -1°

31 januari 2015

St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie)
67 beoordelingen
Wordt St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) bij:

83 Accommodaties Frankrijk, Rhône - Alps, St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie)

Alleen accommodaties in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) worden getoond
Je hebt gekozen Land
Frankrijk
Regio
Rhône - Alps
Bestemming
St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie)
Straal:
Zoover Awards 2014
Award Winner (1)
Highly Recommended (1)
Type accommodatie
Appartementen in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) (46)
Campings in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) (1)
Hotels in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) (16)
Vakantiehuizen in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) (11)
Aparthotels in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) (1)
Chalets in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) (8)
Scoort goed op
Kamers (1)
Inrichting (4)
Hoeveelheid ruimte (4)
Eetgelegenheden (1)
Staat van het sanitair (1)
Ligging t.o.v. pistes (4)
Aantal sterren

Zeer aangenaam
6,9
7 beoordelingen
2,7 km tot centrum
Plussen en minnen, toch iets om terug te komenmatig
4,9
2 beoordelingen
0,7 km tot centrum
Ruime appartementen nabij lift en centrum1 grote teleurstelling
 1 2 3 4 5 6

St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 67 beoordelingen
Wordt St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 46 Appartementen, 1 Camping, 16 Hotels, 11 Vakantiehuizen, 1 Aparthotel en 8 Chalets in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 13 vakantiefoto's van St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Lees de 67 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Op deze pagina vind je alle accommodaties in St. Gervais-les-Bains (Haute Savoie). Bekijk ook andere accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps.