Chalet Le Hameau Goelia

• Ligging t.o.v. pistes7,8

6 reviews over Chalet Le Hameau Goelia in het Nederlands

Verschuren, 28-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

De aankomst in deze wijk op één van de drukste zaterdagen is een ellende. Eén weg, heel veel appartementen en iedereen wil voor het app. parkeren en uitladen. Een chaos. Lange rijen om in te checken. Skies en schoenen: in NL huren want dit wordt je volgende rij van 2 uur. MAAR: de app. zijn prima, wel klein maar dat is algemeen in Fr., ligging t.o.v. pistes is prima, lockers voor skies, strandstoelen voor op het balkon, skiles start achter app.(ook vooraf in NL boeken), kleine supermarkt en bakker in de buurt. Uitchecken gaat precies op tijd en is snel gebeurd.
Gereisd familie in februari 2007

Monique Nevels, 20-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn net terug van een kleine week vakantie in hameau Goelia. We zijn een dag eerder naar huis gekomen omdat het een dag geregend had en de toch al niet zo beste laag gelegen pistes bijna niet meer begaanbaar waren. Voordat het begon te regenen waren er voldoende pistes open en hebben we heerlijk geskied met volop zon. Prachtig gebied.

Voor franse begrippen was het chalet ruim. Het was heerlijk dat we direct naar buiten konden met de kinderen om in de sneeuw te spelen en niet eerst een boel trappen moesten nemen. Heerlijk gezeten op het terras in de zon. Het is wel een hele klim naar de piste (we hadden een chalet helemaal onderaan).

Gereisd familie in januari 2007

Bart VDC, 5-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn tussen kerst en nieuw geweest en hadden een chalets voor 8 personen geboekt met maar 5 personen. Het uitladen van de auto kost je al heel veel energie omdat wij de onderste chalets hadden. Na 62 trappen was de chalet bereikt. De chalet op zich is heel klein. niet te doen om deze met 8 personen te bezetten. De ligging to de pistes is goed als je de bovenste chalets hebt. Het zwembad is vuil. Het dak staat op instorten en er is geen deftige kleedruimte. Buiten het skien is er niet veel te beleven. wij hebben beslist voortaan oostenrijk te kiezen wegens leuker sfeer en ruimere chalets of appartementen
    Gereisd anders in januari 2007

B. Tapper, 30-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in maart 2006 geweest met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. Wij hebben een 8 persoons chalet geboekt via Vrij-uit. Volgens de gids zijn er 3 badkamers in het chalet. Slechts 1 toilet aanwezig en een badkamer. In een van de slaapkamers is een heel klein douchehoekje aanwezig. De klim naar het chalet is in eerste instantie met al je bagage een behoorlijke opgave en als je slecht ter been bent moet je er al helemaal niet aan beginnen. Het chalet is naar onze mening veel te klein voor 6 zes volwassenen, laat staan voor 8.

Het kleine zwembad is smerig, de douches ranzig.

Het skigebied is prima, maar over het chalet waren wij niet te spreken ook omdat er nagenoeg geen mogelijkheid is om buiten te zitten bij mooi weer. Eris geen zithoek in het chalet, alleen een keukentafel met (harde) houten stoelen.

Gereisd anders in maart 2006

Janet, 1-3-2006
      • Ligging t.o.v. pistes10

7 Januari 2006, Wij zijn met meerdere gezinnen geweest. Verzorgde appartementen, voor 6 personen is het wel erg krap. Nadeel voor niet skiers, erg weinig te doen, weinig wandelmogelijkheden. Zwembadje (max 20 pers) is heel smerig! Appartementen liggen direct aan de piste, super. Kasten voor ski's en schoenen aanwezig. Goed te doen voor kinderen. bakker en supermarktje onder in het gebouw.
        Gereisd anders in maart 2006

Herma, 3-2-2006
        • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in jan 2005 hier geweest en het ziet er heel gezellig uit. Het is net een dorpje opzich. Je kunt hier chalets huren en appartementen. Wij zaten in een 4pers app. Heel netjes en lekker ruim. Ten opzichte van de pistes erg goed. Alleen als je in een appartement zit dan moet je wel een aantal trappen op die soms met sneeuwval erg glad kunnen zijn. Dus het is soms even slepen voor je boven bij de lift bent via de trappen. Als je een chalet boekt dan kun je geluk hebben als je boven zit. Maar als je in het onderste gedeelte zit is het dus ook even klunen. Verder leuk dorp en je kunt heerlijk eten in La Godille. De pistes zijn soms wat hobbelig. Voor kleine kinderen ook zeer geschikt.
          Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Hameau Goelia in St. Francois Longchamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Hameau Goelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Hameau Goelia scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.