6,1

Matig

15 reviews over Camping Le Verger de Jastres (Vh. Le Chantalou) in het Nederlands

Mooie camping maar onveilig.

Danielle, 15-8-2016

De camping is gezellig, klein en voor alle soorten gezelschappen geschikt.

Het restaurant is prima, de broodjes 's ochtends ook. Het sanitair is sober maar schoon. Het zwembad is lekker met lichtbedden en ook bij de rivier hebben wij ons goed vermaakt.

Helaas werden wij direct onze eerst nacht bestolen. Dit bleek de weken ervoor ook al gebeurd te zijn en twee nachten na ons nogmaals. We sliepen praktisch op onze spullen maar zonder dat we het merkten is de tent opengesneden en zijn onze waardevolle spullen meegenomen. De eigenares (die wat engels spreekt) heeft ons goed geholpen en na de laatste roof heeft ze security geregeld. Wat ons betreft te laat aangezien het al meerdere weken achter elkaar voorkwam.

We hebben besloten om toch te blijven en hebben (op de nachten na) een heerlijk verblijf gehad. Feit blijft dat de camping aan alle kanten open is en daardoor toegankelijk voor tuig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke, schone camping, niet veilig, rumoerig

Paul, 3-8-2016

Camping sanitair is keurig schoon, leuk zwembadje, leuk gelegen aan rivier (maar niet heel erg toegankelijk).

Helaas is camping gelegen langs een drukke weg; vanaf 4 uur 's ochtends denderen de vrachtwagens voorbij.

Camping is vrij toegankelijk en daardoor niet veilig. Tijdens ons verblijf meerdere keren inbraak gepleegd (helaas ook bij ons ...).

Gereisd met vrienden in juli 2016

Helaas viel het een klein beetje tegen.

Mariska, 2-8-2016

Wij hebben 2 weken een huisje gehad. Die was opzich prima. De drukke weg loopt daar precies langs. Vanaf 4:30 uur veel verkeer. Verlichting van de paden deed het niet. De camping wadbij lange na niet vol dus voldoende plek in en aan het zwembad. Sinds dit jaar nieuwe eigenaren. Zij zijn heel aardig en niet streng met allerlei regeltjes. Maar erg op de fransen gericht. Spreken bijna geen Engels. Het restaurant stelt erg weinig voor. Een hamburger, tostie of kipnuggets kun je er krijgen. In de 2 weken dat wij er waren zijn er minimaal 3 nachten geweest waarin er op het kampeer gedeelte flink gestolen is. Er is dan ook geen bewaking 's nachts op de camping. De ligging ten opzichtte van de trekpleisters van de Ardeche is prima. Winkels zijn er ook voldoende op hele korte afstand. De rivier ligt ongeveer 3 mtr lager dan de camping. Is geen normaal pad naartoe. Staat wel een hekje, maar kleine kinderen zou ik daar niet alleen laten spelen/lopen.
Gereisd familie in juli 2016

Fijne camping met minder fijne eigenaren

Wim en Margriet, 15-8-2015

Wij hebben ons prima vermaakt op de camping en in de Ardeche. Lekkere schaduwplek.

Plussen: Gasten. Mix van NL, BEL en FRA. Zwembad. Winkels vlakbij (Leader-Price, InterMarche zijn dichtbij (500 m); Lidl op 6 km.). Centraal gelegen.

Minnen: sanitair niet superschoon (franse slag). Water douches aan de koude kant.

Geen supermarktje op de camping. Wel broodjes, restaurant en ijsjes.

Grootste minpunt: de eigenaren (José en TC). Heel onvriendelijk voor met name de kinderen (kleintjes en pubers). Hoewel er soms wel wat voor te zeggen was: de manier waarop ze direct begonnen te schreeuwen als ze iets niet aanstond was nogal bedreigend. Wij kregen de indruk dat ze niet blij waren met campinggasten met (kleine) kinderen of pubers.

Meer een 2- dan 3-sterren camping.

Bedankt alle campinggasten van 2015 voor de fijne tijd die we ook met jullie hebben gehad.

Wim, Margriet, Marjolein, Esther en Iris.

Gereisd familie in augustus 2015

leuke charmante camping

janneke, 4-8-2015

Leuke camping langs rivier de Ardeche. Rivier is leuk ook voor de kids. Je kunt er visjes vangen en lekker afkoelen. Ook een grote zwemband of bootje is leuk om lekker met de stroming mee te drijven. Sanitair is prima en schoon. Sommige kampeerplaatsen zijn aan de krappe kant, andere plaatsen weer heerlijk ruim. Ook leuke plaatsen aan de rivier. Zwembad is oke, toen wij er waren was het niet super druk in het zwembad. We waren er de laatste week van juli en de eerste van augustus. Camping ligt centraal . Kortbij pont d Arc en andere bezienswaardigheden. Van de drukke weg hadden wij geen last. En ook vd eigenaren niet. ;)
Gereisd familie in juli 2015

Mooie rustige plek

Bekendam, 10-8-2013

Mooie verzorgde rustige kleine Camping. het ligt aan de rivier waar je mooi kunt vissen en zwemmen. Van de weg die er langs liep hebben wij geen last gehad.
Gereisd met partner in juli 2013

fantastische plek

martin nimmegeers, 10-9-2012

De camping is gelegen naast de rivier maar zorgt voor geen problemen met kleine kinderen. De schalet's zijn zeer verzorgt en allemaal zo goed als nieuw. Het zwembad is voldoende groot en zeer verzorgd.

De netheid van de camping is in zijn geheel onbesproken, zowel het terein als de toiletten liggen er netjes bij. Wat de commentaren op de eigenaars betreft kan ik U zeggen dat deze totaal uit de lucht zijn gegrepen.Wij hebben correcte maar vriendelijke en sympatieke mensen leren kennen. Een aanrader voor alle reizigers die een goeie drie sterren camping zoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

gezellige kleine camping

Fam Hofman, 27-8-2012

Een prima camping voor een schappelijke prijs. Uitstekend sanitair.De eigenaren doen hun stinkende best om camping zo gezellig mogelijk te maken. Er loopt een drukke weg langs, maar daar wen je heel snel aan. sta je wat verder de camping op; dan hoor je het verkeer helemaal niet meer. Wij vinden het er heerlijk. In het restaurantje kun je voor weinig geld lekker (wel eenvoudig) eten.
Gereisd familie in juli 2012

Niet als je van rust houd!!

Mark, 12-8-2012

De camping is goed verzorgd. De rivier is echt geweldig en het zwembad prima voor een verfrissende duik. Een avond erg leuke entertainment gehad (moules, frites en muziek). De eigenaar is een vrolijk feestbeest (jahoor, schenk nog maar eens bij :-)) maar de vrouw is echt een strikte pin en controlfreak. De omgeving is natuurlijk super ; de gorges de l'Ardeche ; de Pont d'Arc ; de grotten in de omgeving, etcetera.

Maar dan: die autoweg is ECHT VERSCHRIKKELIJK. Heel heel heel erg druk en erg zwaar verkeer vanaf ~5 uur 'smorgens. We zijn een dag eerder vertrokken.

leuke camping

veentjes_1, 1-8-2012

Leuke camping voor mensen die zichzelf goed kunnen vermaken. De rivier is op de camping, kids vonden dit fantastisch. Dammen bouwen, visjes vangen, op je luchtbed met de stroming meedeinen. Je moet wel even de tegen de stroom in lopen(10 minuten) om op een leuk plekje te komen waar je ook heerlijk kunt zwemmen. Zwembad wordt snel warm, het is er rustig en je hebt altijd een ligbedje. Kids konden er heerlijk vrij uit spelen. Beheerders erg vriendelijk en de omgeving is fantastisch. De weg hoor je 's ochtends, maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Gezellige, schaduwrijk, klein beetje kneuterige franse camping, maar voor ons was dit super. Wil je vermaakt worden en verwacht je luxe, dan moet je hier niet heengaan. Al hoewel het sanitair zeer keurig was. Chaletje ook prima, met uitzicht op het zwembad, voor ons ideaal. Kortom ; dikke acht plus waard.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Verger de Jastres (Vh. Le Chantalou) in St-Didier-Sous-Aubenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Verger de Jastres (Vh. Le Chantalou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Verger de Jastres (Vh. Le Chantalou) scoort een 6.12 uit 10 op basis van 56 reviews.