Camping Capfun Saint Colomban

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Saint Colomban bij:

1 review over Camping Capfun Saint Colomban in het Nederlands

Prachtig gelegen camping

Karin Graalman, 31-8-2014

De camping ligt prachtig, super uitzicht en er loopt een beekje vlak langs. Op 5 minuten loopafstand is een heerlijke boulangerie, die al om 7.30 uur open gaat. De eigenaar is erg vriendelijk en makkelijk (we hoefden niet eens de borg te betalen) en spreekt een klein beetje Engels. Wij verbleven in een 6 persoons chalet. Erg comfortabel, heerlijke douche en van binnen ook erg gezellig. Avonden zijn erg fris. Verwacht geen animatie, je moet jezelf vermaken. Het is geen camping voor 3 weken. Wij waren erg laat in het seizoen, dus het was erg rustig. Er waren geen andere Nederlanders. Maar het is prima vertoeven bij het mini-meertje onderaan de camping met eveneens sprookjesachtige uitzicht en het verwarmde zwembad is heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Saint Colomban in St. Colomban Des Villards, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Saint Colomban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Saint Colomban scoort een 9.2 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: