Beoordelingen Camping Domaine la Garenne****

Domaine la Garenne****
14 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine la Garenne****
156 Chemin de Chablezin, 26330, St. Avit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Garenne**** in St. Avit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Garenne**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine la Garenne scoort een 7,1 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Garenne**** in St. Avit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Garenne****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine la Garenne**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Camping Domaine la Garenne**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Domaine la Garenne**** met andere accommodaties in St. Avit.
Even geduld a.u.b.

7,9
5,3
6,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2013
"(H)eerlijke Camping"vertalen
R Nijhuis
10,0
10,0
8,0

30-01-2014 Deze camping is geen "Fabriek" maar er nog eentje van "doe maar gewoon......da's al gek genoeg". Voor de kampeerder mooie grote plaatsen met over het algemeen veel schaduw. Voor de huurder meer dan keuze te over. Van een Petit Home (tent-caravancombi) (die wij hadden) tot erg grote mobile homes. Het sanitair was ietwat verouderd maar erg goed schoon gehouden. (dit jaar 2014 is er nieuw aangelegd). Het zwembad was erg schoon en de eigenaar wil dit ook zo houden. Zomer 2013 was erg warm en helaas konden de zuiveringspompen het niet bolwerken om de hoge schoonheidsstandaard van de eigenaar te garanderen. Andere campings zijn waarschijnlijk heel blij met zo'n schoon zwembad maar deze eigenaar besloot tot extra reinigingstijd in de siesta tijd. De omgeving is weining levendig maar voor een fietser zeer de moeite waard. Deze camping en omgeving zijn erg geschikt voor mensen die rust willen. Voor "Fabrieks-vertier" moet je naar elders uitwijken.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Heerlijk!"vertalen
tm_mulder
7,0

16-08-2012 Genoten op deze camping. Vriendelijke sfeer, wat een ruime plaatsen in het bos. Bescheiden animatie, met nederlands meisje. Zwembad is ruim genoeg. Paar keer in de week is er mogelijkheid om eten te kopen (fruit, pizza, gegrilde kip). Elke morgen komt er een uur een bakker op de camping. Prachtig weer gehad, stabiel zomers weer. Verschillende kleine sanitairgebouwen, douche prima op de temperatuur. Voornamelijk franse gasten

met jonge kinderen, Juli 2012
"Erg leuke en rustige camping!"vertalen
Marjolijn Meijer
6,0

27-01-2013 Omdat ik de tol en reistijdvergoeding wilde vergelijken met de camping voor de zomervakantie kwam ik op zover met de beoordelingen van deze camping. Gemiddeld cijfer zeker niet terecht naar mijn mening! tWij zaten er in juli 2012 en vonden het fantastisch. We zaten n een tithome op een heerlijke ruime plek en ze lagen allen erg rustig bovenaan de camping. Sommige stonden wel aan het pad wat wij iets minder hadden gevonden maar wel een heel rustig paadje. Wat een super mooi zwembad, vooral het peuterbadje met de sproeiers!! Wel mochten er meer ligstoelen langs het zwembad komen. Echt een heerlijk ontspannen vakantie als je rust zoekt of met kleine kinderen. Aanrader!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Domaine la Garenne**** bi...

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping"vertalen
Michel
8,0

11-08-2012 Wij hebben een fijne vakantie gehad op de camping. Vriendelijk personeel, mooie ruime plaatsen, eenvoudig maar schoon zwembad. Animatie Frans/Nederlands; met bescheiden middelen maakt men er iets leuks van. Di en Do is er disco; geluidsoverlast voor de een, een fantastische avond voor de ander. Hoewel onze kinderen er te klein voor waren vond ik het leuk om te zien hoe de jongeren zich vermaakten. Normaal was het na 21.30 aardig rustig op de camping, op disco avonden altijd om 24 uur. Omgeving is genoeg te doen; klimbos, kanoen, VTT, grotten, velotrain binnen een uurtje rijden. Wandelroutes vanaf de camping met veel picknick gelegenheden. Eetgelegenheid op de camping hebben wij niet echt gebruikt, maar voor een aantal dagen is iets geregeld (pizza, snacks, paella). Wij kunnen de camping iedereen aanraden.

met jonge kinderen, 2012
"Nooit meer!!!"vertalen
Sara Stevens
3,0

26-06-2012 Vorig jaar zomer op deze camping onze vakantie gevierd. We hebben een heerlijke tijd gehad. Mooie omgeving, lekker wandelen en fietsen. Sanitair slechts 1 per dag schoongemaakt. Zwembad met zeer strenge regels!! Personeel is welwillend. Eigenaardige eigenaar...Geld afgeschreven van de rekening voor de rits van de tent (waar niks mis mee was) en dat we een pan hadden kapot gemaakt. (was nieuwe pan en niks mis mee toen we weg gingen) bewijs dat maar eens nadien vanuit huis. Vragen gesteld via e-mail 0,0 reactie, geven niet thuis!! Ik heb me nog nooit zo belazerd gevoeld!! NEE NOOIT MEER...

met partner, Sept. 2011
"Locatie goed, beheerder centenzuiger."vertalen
M van der Stokker
4,0
5,0
9,0

18-09-2011 Eens de bezoekers. Superrust, mooie fietsomgeving. We gaan weer terug was het idee, maar toch maar niet. We hadden een mooie nieuwe mobiel home. Maar de start was al een beetje vreemd: 1. Borgsom 1.000 euro, had ik even niet op zak. Vervolgens alle nummers van de cr card moeten geven. Het was 18.30, en hij liet me geen keus. 2. Voor een dag betaalde je ca 65 euro maar een week (7 dagen) was 310. Na een week besloten we nog 6 dagen extra. De beheerder, rekende "6 x 65 euro" is 390. "Maar ik doe u een voordeel" de week is 310, voila. 3. Op zaterdagmorgen de sleutel afgegeven, ik wilde mijn credit gegevens retour. Nee! eerst inspectie 2 minuutjes!. Na 45 minuten speurtocht, komt meneer terug met een pan in de hand. Er zaten wat schroeivlekken op de onderkant! Kopen voor 35 eur, of schoonmaken! Was het bevel. Contant afgerekend. Schoonmaken was daar niet mogelijk. Later in de auto mijn cedit card laten blokkeren, tvv surprises. Mooie camping, jammer van de beheerde. Niet meer.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Rustige terassencamping"vertalen
Freek
5,0
8,0

13-08-2011 Net terug van een week op deze camping in een ruime Mobilhome Grand Comfort.
Zeer rustige camping, met zeer ruime plaatsen, veel schaduw en veel privacy. Het is wél een terassencamping, met soms vrij forse hoogteverschillen.
Zwembad is dit voorjaar verdubbeld in omvang. Verder niet veel te doen hier. Geen bar, restaurant of kampwinkel. Helaas.
Bakker komt s'ochtens van 8.30- 10u bij de receptie. Ook regelmatig een fruitboertje of pizzaman die de camping bezoekt.
Personeel erg vriendelijk.
Leuk voor een keer, maar volgend jaar toch naar een wat completere camping.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Fantastisch, schoon, ruim!"vertalen
Jansen
8,0

25-07-2011 We hebben een super vakantie gehad. We zaten in een stacaravan (nr.62). Deze was modern, schoon en ruim. De plaatsen op de camping zijn ruim, voorzien van zon en schaduw. De plekken voor tenten en caravans zijn zeer ruim en bieden veel privacy. De baas van de camping controleert de caravans bij vertrek. Zo weet je zeker, dat deze schoon en in orde is.
De mensen op de camping zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Er is zelfs iemand waarmee je in het Engels kunt praten. Een paar keer in de week komt er een pizzaman, kipwagen en kaasboer. Elke ochtend ( behalve op woensdag) rijdt er een bakker de camping op. Hij stopt voor je deur!
Er zijn net twee nieuwe zwembaden aangelegd en het bestaande bad is gerenoveerd. Super!
Een grote supermarkt kun je vinden in St. Donat (10km).
Er is in de omgeving niet heel veel te doen.
Wil je gewoon lekker weg en genieten van rust en af en toe gezelligheid dan raad ik je deze camping echt aan! Wij gaan zo nog een keer!

met jonge kinderen, Juli 2009
"Rustige camping maar weinig inspirerende omgeving."vertalen
R.Ottink
7,0

19-08-2009 De camping was goed;wij waren er eind juli en het was er erg rustig.Wij hadden een chalet gehuurd en die was in orde.Er stonden nog een stuk of vier chalets,maar die bleven allemaal leeg in de 2 weken dat wij er waren!Aangezien de tenten allemaal een stuk verder stonden,was het erg rustig!Het is een terrassencamping, dus vanaf de receptie/zwembad beneden is het wel een flinke tippel naar boven.Zwembad niet groot,maar onze kids van 8 en 10 hebben zich er goed vermaakt.Omgeving was niet erg inspirerend,allemaal erg droog en dor.
Boodschappen doe je in St.Donat,14 km,goed aan te rijden,mega supermarkt waar ze alles hebben.Bakker komt redelijk laat;rond negenen,rijdt de camping over,toetert als hij er aan komt.Aangezien de chalets redelijk hoog stonden kwam ie bij ons pas rond 10.15uur dus wij stuurden onze kids erop uit om hem te vinden en brood te halen!Personeel aardig.Je kan eten afhalen,maar geen hoogdravende verwachtingen.Al met al een goede,rustige,warme vakantie!

Familie, Juli 2008
"Prima prijs kwaliteit"vertalen
Arnold
8,0

27-10-2008 We hebben 2 weken een tent gehuurd. De camping heeft tenten gekocht van Vacansoleil (evenals sta caravans) en verhuurt deze zelf. De week huur is laag.
Omgeving is mooi; weer was mooi. Zwembad is aan de kleine kant wanneer camping vol is. Recreatie (voor kinderen) is alleen franstalig. Er is geen restaurant. Wel kan er op soms 'samen' worden gegeten.
Er worden discoavonden (veel franstalige muziek), mountainbike tochten en ook pingpong wedstrijden georganiseerd. Ik heb zelfs met een van de franse gasten een mooie tocht gefietst. Hij wist allerlei mooie beklimmingen in de buurt. Voor een Nederlander met enige bergrtraining is alles goed te fietsen. We zijn op 14 juillet naar Alpe d'Huez geweest en deze daar beklommen (met de aut0 2 uur rijden).
In de omgeving is er veel te zien en te doen.

De plaatsen van zowel de passanten als de huurobjecten zijn zeer ruim. Als je jezelf kunt vermaken en ook een beetje frans spreekt is dit een heel mooie uitvalsbasis.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?