Camping Bellevue **

8,1

3 reviews over Camping Bellevue in het Nederlands

prima camping

m, 24-6-2011

Het is een rustige camping met een fraaie ligging aan het meer (waar van alles te doen is)! Sanitair is wat verouderd, maar verder wel schoon en netjes. Aardige campingbaas, doet nergens moeilijk over. Minpuntje vonden wij de vele vaste plaatsen (50/50) en die vielen ons nu waarschijnlijk meer op omdat wij in juni op deze camping stonden.
Gereisd met partner in juni 2011

Erg prettige camping

Ton, 4-1-2011

Ik heb deze camping als erg prettig ervaren. Een prachtige omgeving en erg nette camping. Het meer op loopafstand is ideaal om lekker te zwemmen. Het water was warmer als ik dacht, erg aangenaam. Wel een aardig aantal Nederlanders en Duitsers op de camping, maar waar niet tegenwoordig...
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Super camping.

D.H., 2-7-2010

Wij gaan voor de 5e keer naar deze camping. Geweldig vriendelijke gastheer, lekker privestrandje, en heerlijk rustig. Echt genieten na een jaar werken. Geen minpunten voor mij.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue in St. Alban-de-Montbel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bellevue scoort een 8.08 uit 10 op basis van 5 reviews.