8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Ranc Davaine***** bij :

549 reviews over Camping Le Ranc Davaine in het Nederlands

Prima vakantie verblijf

Fam de Jong, 18-8-2017

Wij zaten in een niet zo heel oude 4-6 persoons sta-caravan, de sunelia comfort. Zeer bescheiden inventaris - geen waterkoker en weinig pannen. Verder een mooie caravan met airco en goede doucheruimte. Caravans staan zij aan zij, dus redelijke privacy. wij stonden met het terras op het zuiden, dat is lekker in de ochtend, maar in de middag is een parasol toch wel karig. ook 2 ligbedden.

Goed weer gehad, door de zeer warme eerste week was het zwembadwater echt heerlijk. De tweede week iets koeler, dan daalt de temperatuur mee, maar nog steeds goed te doen. 1 echt on verwarmd bad - maar ook dat was heerlijk. Mooi zwembad, en inderdaad eigenlijk voldoende plek.Wel veel opstapjes, dus als je slecht ter been bent kun je niet overal goed komen. Geen parasols, dat is wel eens lastig - als je niet een schaduwplekje hebt weten te bemachtigen. Verder zijn er veel beperkingen in het zwembad ( geen eten, drinken, luchtbedden etc ), maar dat maakt wel dat je er goed kunt zwemmen en dat het erg schoon is. Entertainment was erg goed, wij zijn dan voornamelijk naar de avond optredens geweest. Veelal ook in het Frans en Engels, of zonder taal begrijpelijk door de sketches. Lekker gegeten, gastvrij en heel makkelijk in- en uitchecken.

Mooie omgeving, zoals je al ziet in de andere reacties.

Zeer goede vakantie gehad !

Gereisd familie in augustus 2017

Heel netjes , en vriendelijke plek

Babette, 17-8-2017

Kinderen onder de 7 jaar in omgeving niet veel te doen. Op de camping genoeg te doen. Mooi zwembad en geen ruzie om bedje, lig je langer als 30 min. Niet op t bedje halen ze je handdiek weg. Bijna altijd plaats.en en voetbalveld en meertje. Eten is prima wel wat duur. Voor grote caravans echter weinig plaatsten!
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie camping en een mooie omgeving

Natasja, 16-8-2017

De camping is zeer centraal gelegen en een goede uitvalsbasis voor bezoeken aan Ruoms, vallon pont d'arc en joyeuse. Vooral de avondmarkten in de laatstgenoemde twee zijn een aanrader.

Camping is goed en schoon. Ook onze caravan classic plus was gewoon goed in orde. Bij de meeste plaatsen kan je de auto kwijt bij de plaats. Door de bomen ook wat schaduwplekken.

Zwembad is leuk voor de kinderen. Echter zijn wij ook veel bij de rivier geweest. Waterschoenen zijn dan wel een aanrader. Wij zaten eat achterin de camping en dat was lekker rustig. Kan me voorstellen dat als je bij het centrum zit de animatie rumoerig kan zijn.

Camping winkel is matig. Assortiment is klein en prijzen absurd hoog. Super u bij ruoms goed aan te rijden, ga daar alleen niet op maandag heen want dan is het door de drukte niet te doen.

Afhaalmaaltijden zijn beperkt maar goed.

Aardige medewerkers, die over het algemeen slecht Engels kunnen maar wel heel behulpzaam.

Mooie camping maar......

Claudia, 13-8-2017

Mooie camping, mooie kampeerplaats, zeer mooi zwembad en tijdens de dag is het er supergezellig maar dan begint na 21u de kinderdisco en dan de avondanimatie en die duurt tot een stuk na ef uur en het lawaai blijft maar duren na 2 uur s nachts schreeuwende jongeren de ganse nacht de golfkarretjes met security .... nog nooit hebben wij zo slecht geslapen op camping, voor een 5°°°°° geen vuilbakjes in douche of toiletten, anderhalve dag één toilet met wc papier.....zeer jammer.

Fijne vakantie

Joyce, 12-8-2017

Mooie camping met helaas nog maar een paar kampeerplekken en veel mobile homes. Mooi zwembad, heerlijke rivier, geweldig restaurant. Genoeg Nederlandse jeugd.

Super

Fam. vd Weide, 10-8-2017

Wij hebben een prima vakantie gehad, twee weken lang gekampeerd op het nieuwe gedeelte van de camping. Door het mooie weer was het wel erg stoffig / zanderig. Er staan wat boompjes tussen de kampeerplaatsen waar je een beetje schaduw kunt vinden. Er waren twee tijdelijke sanitaire voorzieningen die aan onze verwachting voldeed. Werden goed schoon gehouden hebben meerdere malen op een dag een schoonmaker gezien. Douches goed, water warm. Zwembad prima, zouden iets meer aandacht moeten schenken aan mensen die de bedjes bezet houden. Toilet bij zwembad was wel een tegenvaller. Bij de rivier hebben wij ons prima vermaakt, genoeg schaduwplekken en kinderen vermaken zich super. Animatie was prima. Prijzen voor eten en drinken waren normaal. Patat bakken kunnen ze alleen niet. Leuke omgeving vee te zien en te doen, ook voor kinderen. kano op rivier Ardeche kan pas vanaf 7 jaar, met jongere kinderen even iets verder naar Goudargues en kanoën op de Ceze, wat minder ruig maar ook zeker minder druk ! Klimbos t.o. camping is een aanrader. Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde camping maar voor deze zouden we, als de kids iets ouder zijn wellicht een uitzondering maken. Kortom, aanrader voor mensen met kinderen.

nooit meer

Sam, 7-8-2017

Deze camping staat te boek als 5 sterrencamping:helaas is dit onterecht voor de mensen die met eigen tent of caravan komen. Faciliteiten zijn behoorlijk onder de maat. Natuurlijk maak je je eigen vakantie, maar...De eetgelegenheid is prijzig, maar ok: grote porties en weinig variatie voor kids, het zwembad is prima en de sportgelegenheden voor actievelingen zijn ruim en leuk.Tot mijn zeer grote frustratie staan vele kampeerders aan de buitenrand van de camping in een enorme zandbak zonder schaduw op een nieuw aangelegd terrein inclusief -2- tijdelijke sanitaire voorzieningen voor veel mensen. de plekken lopen af...sanitair is schoon, maar te vaak koud water en de schoonmaak vindt alleen s'ochtends plaats. Afwassen lijkt wel een derde wereld gebeurtenis met 2 wasbakjes.1 plek voor het halen van brood voor de gehele camping, geen fruitkraampjes oud voor de verse regionale perzik. Allemaal zaken die je op een 5-sterren camping veel en veel beter verwacht. Wij komen hier niet terug!
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie camping maar niet voor kampeerders

Haampje, 4-8-2017

Deze camping is mooi voor iedereen die houdt van vakantieparken en mobilhomes. Echter; voor ons als echte kampeerders, is de camping minder geschikt. Ruim 90% procent van de camping (die een flinke uitbreiding heeft ondergaan) bestaat uit mobilhomes. Het is duidelijk te merken dat de camping zich hier volledig op richt. 's Nachts (vanaf 22.00 uur 's avonds) is er slechts 1 toiletgebouw op de hele camping open waar men gebruik kan maken van douches. Alle anderen gebouwen sluiten om 22.00 uur. Tanden poetsen doe je bij het toilet. Hier is 1 wastafel beschikbaar die de hele dag gebruikt is door campinggasten en mensen die aan het zwembad liggen. Poetsen gebeurt 1x per dag 's ochtends vroeg. Erg schoon is het zeker niet! Onze campingplaats (B52) lag heerlijk in de schaduw maar heeft in het midden van de plaats 4 bomen staan. Helaas niet erg praktisch,

Verder beschikken de campingplaatsten niet over een watertappunt.

Het zwembad is mooi, de rivier is heerlijk! Van de animatie hebben we nauwelijks gebruik gemaakt. Kortom; een prima camping voor mensen met een mobilhome maar voor ons al kampeerder een camping waar we zeker niet meer terug komen.

Gereisd familie in juli 2017

Goede camping met prachtige omgeving

Sigrid, 28-7-2017

Wij stonden met onze caravan op plaats T59. Dit is heel mooie rustig gelegen plaats met veel schaduw. De plaats is dicht bij het zwembad + bij de rivier + bij de sportvelden en sanitair. Het sanitair aan het zwembad zou iets regelmatiger gereinigd mogen worden. Maar op zich zijn toiletten OK. Zwembadcomplex is heel mooi en genoeg ligzetels. De rivier is alleen toegankelijk vanuit camping (wel waterschoentjes nodig) en is helemaal super. Onze kinderen en hond hebben er veel plezier beleefd. Vanuit de camping is een prima uitvalsbasis voor leuke uitstappen naar stadjes, wandelingen, canyoning, hoogteparcours voor verschillende leeftijden, avondmarktjes en Gorges d'Ardèche. Kortom: wij komen hier zeker nog eens terug.

Genieten!

Ruis, 23-7-2017

Wij verbleven in een 2 kamer classic plus stacaravan van touroperator. We hebben echt genoten..... Mooie schone camping, prachtig zwembad, gezellige plaza en een heerlijke stacaravan met airco en veranda. In de omgeving is genoeg te doen en te zien. Ook de meiden van 16 en onze zoon van 12 hebben zicht prima vermaakt. We hebben al geboekt voor volgend jaar.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ranc Davaine in St. Alban-Auriolles (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ranc Davaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ranc Davaine scoort een 8.1 uit 10 op basis van 616 reviews.