Appartement Ferme de Boulliane

9,6

41 reviews over Appartement Ferme de Boulliane in het Nederlands

Schitterend!

familie Bonne, 18-8-2017

Smaakvol ingerichte gîte met voldoende comfort. Mooi zwembad en heerlijke gemeenschappelijke zithoek in de schaduw.

Een wondermooie ligging tussen de zonnebloemen, weiden en bergen - met mooie vergezichten vanop het terras. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, wandel- en fietstochten.

Vriendelijk, gastvrije eigenaars met respect voor ieders privacy.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfekte vakantie!

Familie Meijer, 24-7-2017

Wat zijn wij blij dat we Ferme de Boulliane (op tijd) hebben gevonden op internet. Wat een heerlijke gîte op een prachtplek. Het was voor ons de eerste keer Frankrijk en wat 'n geweldige ervaring. We verbleven twee weken in Le Pic, de middelste van de drie gîtes, met een fijn terras vanwaar we een prachtig uitzicht hadden op o.a. de ruïne van het kasteel van Soyans. John en Ingrid zijn lieve mensen bij wie je makkelijk terecht kunt voor vragen. Ze hebben ons goede tips gegeven voor wandelingen en mede dankzij hen hebben we een goede indruk gekregen van hoe mooi de Drôme is.

We zijn elke dag op pad geweest en als we dan weer terugkwamen was het heerlijk in en bij het zwembad.

Ook de rust vonden wij er zo fijn, je hoort er alleen de krekels en de vogeltjes, super!

Wij komen graag nog een keer terug op deze heerlijke plek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitzicht, rust en liefdevol

Will, 10-7-2017

prachtige vergezichten, op de fiets naar de bakker, mooie ruime gite, lieve fijne mensen die deze gite gemaakt hebben tot wat het is.Heerlijke restaurants, leuke markjes, hele aardige mensen in alle plaatjes. Mooi wandel gebied, maar het liefst bleven we gewoon bij de gite omdat het er zo fijn is. Dus het was uitmuntend en voor ons te kort. Willen jullie het aub aan niemand door vertellen?
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf

Truus de Bruijn, 25-6-2017

Licht, ruim, sfeervol, schoon.......dat was onze eerste indruk toen wij aankwamen op Ferme de Boulliane. Wij hebben een geweldig mooie vakantie gehad. Onze gite was een fantastische plek om iedere dag weer 'thuis' te komen na de mooie Drôme verkend te hebben.

John en Ingrid zijn een geweldige gastheer en -vrouw.

Wij hebben vanuit Ferme de boulliane prachtige wandelingen en uitstapjes gemaakt. Mede dankzij tips van Ingrid en John. Vanaf het terras, het zwembad en de mooie lounch hebben wij genoten van de rust, het mooie uitzicht, het gezang van de vogels en de mooie zonsondergang achter de ruïne van het chateau van Soyans. Ingrid en John, wij wensen jullie veel geluk met jullie mooie Ferme.

Twan, Truus en Ron

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

La douce France

Karolien, 11-6-2017

Stijlvolle gites voorzien van alle comfort. Een prachtige locatie als je op zoek bent naar wat rust. Prima zwembad met een prachtige lounge waar je iedere avond van de zonsondergang kan genieten.

Er is voor ieder wat wils... cultuur, natuur of een dagje aan het zwembad.

Zeer aangename en warme ontvangst.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Echt vakantie!!

Cojo, 8-6-2017

Mooie locatie, rustig en heel smaakvol. De huizen zijn wel wat gehorig, zowel binnen je eigen huisje als wat geluid van de buren. Maar als t goed is, ben je lekker buiten in de natuur, gezellige stadjes of aan het zwembad!
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige gite op een schitterende locatie!

De Witt, 21-8-2016

Soms voel je je een geluksvogel! Dat hadden wij toen wij een week verbleven in deze prachtig ingerichte gite op een schitterende locatie. Het uitzicht was fantastisch: er kwamen herten voorbij en we zagen verschillende roofvogels. De gite zelf is met smaak en comfortabel ingericht, waardoor we helemaal tot rust kwamen. Voeg daaraan toe een prima zwembed en de verrassende Drome (mooie natuur en veel sfeervolle plaatsjes) en je hebt een topvakantie. Eigenlijk zouden we dit plekje geheim moeten houden.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super vakantiebestemming

Henriette Kemper, 21-8-2016

John en Ingrid hebben van Ferme de Boulliane een heerlijke vakantiebestemming gemaakt.

Drie sfeervol ingerichte gites met alle comfort (zoals nespresso, vaatwasser, comfortabele bedden) op een schitterend terrein, een heerlijk zwembad, in een volledig rustige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch verblijf gehad bij Ferme de Boulliane

Rachel Niekoop, 21-8-2016

Prachtige Gite, met alles erop en eraan, heel stijlvol. Heerlijk zwembad, super mooi uitzicht.

Echt een aanrader! Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig gelegen comfortabele gites!

Bult, 14-8-2016

Zeer rustig gelegen, smaakvol ingerichte gite, heerlijk zwembad, genieten van de ondergaande zon, volop ruimte voor kinderen om te rennen en te spelen. Wij komen nog een keer terug!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferme de Boulliane in Soyans (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferme de Boulliane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferme de Boulliane scoort een 9.57 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: