Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Auberge du Val Joli bij :

1 review over Hotel Auberge du Val Joli in het Nederlands

Top plekje!

stpw, 9-11-2012

Deze auberge ligt aan het begin van een pasweg. Een prachtige locatie en je hebt uitzicht over het hele dal. Wij zaten op een 3-persoonskamer en die was erg netjes, inclusief erg fraaie badkamer. Het wordt gerund door 2 vrouwen, die erg vriendelijk zijn en graag helpen. Hier eten is ook een aanrader! 3 gangen lekker eten en het kost bijna niks.

Enigste minpunt wat ik zou kunnen geven is dat ze overdag (10-17) niet aanwezig zijn, maar je kan er dan zelf wel in en uit met je kamersleutel.

Ik zou aanraden om zomers met de auto de omgeving te gaan verkennen en zo nu en dan uit te stappen om wat moois te gaan zien. De ene kant op ligt een groot stuwmeer bij de skigebeiden Les Arcs. De andere kant op liggen ook skigebieden en mooie routes! De pasweg naar boven rijden ga je naar italie en is ook aan te raden!

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Val Joli in Séez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Val Joli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge du Val Joli scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.