Saou
8,3

4 reviews over Vakantiehuis Chantebise in het Nederlands

Ruime gite met grote tuin

Marjan, 4-7-2017

We zaten in de ruime gite Basilic en hebben een heerlijke tijd gehad. Een ruim terras waar je privé zit en een immense tuin met zwembad en mooi uitzicht. Het beekje langs het erf is ook idyllisch. Het dorpje Saou is op korte afstand en in de omgeving is het heerlijk wandelen. In de middag steekt wel de mistral op, dus dan kan het frisser zijn.
Gereisd familie in januari 2017

Ruime gite en fantastische omgeving

Marjan, 3-7-2017

Wij zaten in de gite Basilic met een groot privé-terras en geweldig uitzicht op de tuin en bergen. De gite was erg ruim en schoon. Vanaf je terras loop je zo het grote grasveld op en het zwembad is afgeschermd, maar wel koud. Langs het terrein loopt een beekje; erg leuk voor kinderen. In de omgeving kun je mooi wandelen. In de middag steekt de mistral op.
Gereisd familie in augustus 2014

Wonderschone omgeving, smoezelig vakantiehuis

Arjan Rodenburg, 31-8-2013

De omgeving is prachtig! Het huis bevat itt wat op de website staat 6 appartementen. Daarnaast werd er ook nog wat aan fransen verhuurd. Best druk daardoor, maar voor kinderen is het fantastisch spelen! De belerende toon waarop de eigenaren je als huurder aanspreken op het gebruik van keukengerei en het schoon achterlaten van het appartement staat in schril contrast tot de smoezelige status waarin wij het appartement aantroffen bij aankomst. Keutels op plankjes in de keuken en spinrag op diverse plaatsen. Nou mag je e.e.a. aan 'huisdieren' en spinrag verwachten in een oud pand, maar geef dan geen twee A4-tjes instructies hoe de boel achter te laten. Vergis je niet, we hebben een super vakantie gehad, maar keren hier niet meer terug!
Gereisd familie in januari 2013

Super!

Dimphy, 22-7-2013

Een heerlijke gites prachtige tuin met mooi zwembad.

In het mooie gezellige dorp saou.

Wij zijn twee weken geweest met onze kinderen (beiden 5) en onze hond.

Gites (basilic) is ruim , eenvoudig maar voldoende ingericht.

Voldoende privacy, zwembad echt mooi.

5 minuutjes lopen naar charmant dorpje Saou, met bakker, leuke markt en twee goede restaurants!

Echte aanrader!

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chantebise in Saou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chantebise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chantebise scoort een 8.29 uit 10 op basis van 4 reviews.