Camping L'Ecureuil ***

Camping L'Ecureuil
L'Ecureuil
6,8

3 reviews over Camping L'Ecureuil in het Nederlands

Het fantastische uitzicht en gunstige ligging

Fraro, 4-8-2017

Wij waren -waarschijnlijk- dit jaar de allereerste kampeergasten op l’Ecureuil. Wij kenden deze camping van plm. 30 jaar geleden. Het restaurant was nog niet geopend want dat werd ingrijpend gerenoveerd. En zwemmen in het glasheldere meertje was wegens de watertemperatuur ook nog niet aan de orde. Slechts een enkel vakantiehuisje was bezet, eigenlijk voornamelijk door de bouwvakkers die hun best deden om het restaurant tijdig te kunnen openen. Maar de stroomvoorziening, de douches en wifi functioneerden al prima. Het geluid van de snelweg en de trein was er wel, maar is ons reuze meegevallen. We hebben genoten van de rust en het fantastische uitzicht op de Mont Blanc. En de behulpzaamheid van Guillaume Duclos, de zeer vriendelijke nieuwe eigenaar die de camping vorig jaar heeft overgenomen en druk bezig is deze weer naar het niveau van deze tijd te brengen, was de kers op de taart van ons verblijf. We hebben er bijzonder plezierige weken doorgebracht!
Gereisd met partner in mei 2017

wakker worden met zicht op de mont blanc

m jeneson, 24-8-2010

als meisje van 12 ging ik al met mijn ouders naar deze camping

en mijn heringeringen waren echt nog hetzelfde.

als je van d bergen en van rust houdt is dit een geweldige plek.

mensen waren heel vriendelijk we mochten zelf een plek gaan zoeken.

sanitair was schoon er was 1 verwarmd gebouw en meerdere gebouwen waar de douche ruimte buiten was en waar je aan een ketting moest trekken om water te krijgen maar alles was heel erg schoon.

sallanches is een echr berg stadje en je ziet overal de mont blanc.

er zijn heel veel leuke uitstapjes te maken in de omgeving.

de camping heeft zelf een klein meertje maar 10 min lopen ligt een heel groot meer waar in gezwommen wordt.

als je niet v animatie maar v rust houdt is dit een aanrader.

wij betaalden met 3 volw 1caravan 1 hondje 23 euro per nacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

gewldig uitzicht op de mont-blanc

fam v winkel, 13-3-2010

ik kwam 30 jaar geleden al op deze camping en ben 2 jaar geleden met mijn zoon en man weer terug geweest.

de camping was nog hetzelfde je mag zelf je plaats uitzoeken en dit zijn ruime plaatsen .

het sanitair is schoon er is 1 verwarmd blok en meerdere met buiten douches.

alles in de sfeer van de bergen.

er is een restaurant dat zeer goed maar exclusief is.

maar in het dorp kan je heerlijk en goedkoop eten.

er is een klein meertje, maar 10 min verderop is een heel groot meer van de gemeente waar je ook kan zwemmen.

er is een klein winkeltje.

maar je gaat toch voornamelijk voor het prachtige uitzicht wie wil er nu niet wakker worden met de mont-blanc achter zich!

eigenaren zijn heel vriendelijk, weten de mooiste uitstapjes in de buurt en zijn erg hulpvaardig.

wij hebben hier genoten en ik zou zo weer terug willen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ecureuil in Sallanches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ecureuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ecureuil scoort een 6.77 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: