Camping Les Blachas ****

6,7

7 reviews over Camping Les Blachas in het Nederlands

heel goed bevallen

jaap plender, 18-6-2017

ruime plaatsen, vriendelijk personeel,gevoel van vrijheid, de weg aan de andere kant van de rivier kent wel verkeer maar dat is na 19.00 niet meer zo, direct aan de rivier.
Gereisd met partner in mei 2017

mooie campint, maar veel lawaaihinder

Jeroen en Marieke, 17-8-2015

een mooie camping met ruime, schaduwrijke plaatsen.

goed sanitair, niet altijd even proper.

mooi zwembad,

heerlijk eten in het restaurant met prachtig zicht.

heel veel onaangename drukte aan de rivier door kayakkers, gevaarlijk voor kinderen en zwemmers in het algemeen.

de reden waarom wij niet meer teruggaan is de lawaaihinder 's avonds door: activiteiten op de camping of op de camping aan de overkant en vooral door huurders van huisjes. Er wordt geen stilte gerespecteerd eens de avond valt (22u30 à 23u)...dan komen ze precies tot leven... helemaal niet leuk voor kampeerders met kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

valt niets op aan te merken

jaap plender, 9-3-2015

2 jaar geleden 2 week op deze camping gestaan (in juni), stonden direct aan de rivier op een hele ruime plek. de zon zakt achter de heuvels aan het eind van de middag (dat was best prettig), het was toen nog geen camping cheque camping en was het erg rustig. er komen wel groepen te kamperen en te kanovaren maar dat hebben wij alleen maar als levendigheid ervaren en beslist niet storend. ook de weg aan de overkant van de weg kende alleen wat verkeersdrukte overdag (vakantieverkeer) en verder erg rustig. om bij de camping te komen lijkt lastig maar dat is het niet, het is alleen op het laatste stuk (hooguit 300 meter) wat smal. vriendelijk personeel. gaan dit jaar (2015) weer heen. het sanitair vond ik dik in orde.
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Blachas bij:

Het lijkt leuk maar is het niet

kh.de.boer, 23-9-2013

Camping is net overgenomen door Kawan-Vilage. Ze adverteren met 6=7 mbt de campingcheques, doch wij moesten voor 7 nachten 7 cheques inleveren. Overigens worden hier de campingcheques niet zo erg op prijs gesteld, want de camping krijgt van de €15 euro slechts € 8 uitbetaald door de Campingcheque-organisatie.

De camping lijkt rustig maar er komen ook bussen met mensen voor de kanoverhuur.

Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldige plek, prachtige plaatsen!

anouk68, 9-9-2013

Via het Anwb boekje vonden we deze camping (op de bonnefooi) en hoewel er geschreven werd "deze plek is moeilijk bereikbaar" maar dat viel alles mee. Vriendelijke mensen, veel vrijheid in uitzoeken plek en wij kozen met uitzicht op de rivier. Wakker worden door de vogels, en dagelijks de kanoers zien passeren. Er loopt een weg aan de overkant maar dat vonden wij niet hinderlijk. Door de terrassen en levels op het terrein niet echt kindvriendelijk wat voor ons een voordeel is als stel zonder kids. Zonder vervoer kom je wel moeilijk het terrein af, de camping ligt aan het einde van een 3 km-lange slingerweg de bergen af en op.
    Gereisd met partner in augustus 2013

Saaie camping 95 % fransen

Antoine, 14-8-2011

Het is een terrassencamping, mooie ligging tegen een berg aan, direct aan de Ardeche. Mooie rotspartijen waar men vanaf kan springen. Aan de andere kant van de ardeche een stijle berghelling en een drukke weg waar je geen last van hebt. Onder de vissers is dit een leuk gedeelte van de ardeche. redelijk diepe stukken. Meervalletjes, voorn en barbeel zijn er vollop te vangen.

Een camping met bijna alleen fransen, een enkele verdwaalde nederlander of belg is er ook maar niet veel. Tennisbaan, zwembad en internet zijn gratis, is dus een +punt.

Sanitair is oud maar wel schoon, ook is er een groot (iets moderner) sanitair gebouw aanwezig, warm water gratis zolang je wil ;)

Op de website adverteren ze met een bedrag van €295, per week in het hoogzeizoen incl. 2 personen caravan, auto en 220V, dat valt mee. Een instinker is een extra persoon die kost €10,00. Daar staat dus niks achter (per week of per dag) dat blijkt dus per dag te zijn, staat niet in verhouding volgens mij DUS LET OP.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima camping

Annemieke, 13-9-2009

In sept. 2009 geweest. Ligging is echt super recht aan de George 'd Ardeche! Dat is ronduit geweldig. Het centrale sanitair is niet echt super en niet super schoon. Maar achter de (nieuwe)bar is een kleinere sanitaire gelegenheid die wel beter is, met wc brillen enzo, en dat is net nieuw dus dat is wel oke, maar er wordt net te weinig schoongemaakt. Maar als je daar jezelf niet al te veel aan ergert is het prima. Mooi zwembad erbij. Wij gingen iedere dag wandelen en dan deden we op de terugweg boodschappen. Stokbrood is 's ochtends op de camping te krijgen. In het hoogseizoen is er schijnbaar een epicerie op de camping maar die was er nu niet meer. Vanaf de camping kan je gaan kanoen op de George D 'ardeche.
    Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Blachas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Blachas in Salavas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Blachas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Blachas scoort een 6.69 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: