Camping Le Clapas ***

8,4

12 reviews over Camping Le Clapas in het Nederlands

Zalige Camping

Roald, 18-8-2017

Rustige niet al te grote camping , vriendelijke uitbaters en werknemers !

Geen zwembad maar is zeker niet storend als op een 100 meter de rivier ligt ...

Alles proper inclusief de sanitaire blokken !

Wij komen zekers terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische kleine gezellige camping.

M van der Wiel, 7-8-2017

Schone kleine camping aan de zuidoever van de Ardèche met zandstrand dit is de rustige zijde van de rivier, Alain, de eigenaar spreekt perfect Engels net als de rest van het personeel, broodjes service, woensdagavond gezellige BBQ voor ieder die mee wil doen. Wij waren er in juli/augustus 38 graden, maar de mobilhome's hebben airconditioning, alle mobilhome's hebben een overdekt terras. Gratis en goede WiFi bij de bar. Mooie stadjes in de omgeving op +/- 30 minuten ( Largentiere, Balazuc, le Beaume ) en natuurlijk le pont d'Arc met strand (probeer op een wisseldag, meeste kans op parkeerplek), kanoën, 13 km. is te doen, start in sampzon en stop 10 minuten na de pont d'Arc, op de camping te bespreken. In Ruoms (15 min.) Lidl en super U. Diverse grotten in de buurt, Madeleine is heel mooi, daar ook een geweldig uitzicht over de Gorges de Ardèche. Wij gaan zeker terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping zonder franje

Jan, 1-7-2017

Camping ligt aan de overkant van Vallon Pont d'Arc, is goed onderhouden en heeft een mooi eigen strandje aan de Ardeche. Met auto even omrijden voordat je weer in Salavas of Vallon bent. Lopen kan binnendoor maar is nog wel even doorlopen. In de Ardeche kan je prima in zwemmen en kano's kijken. Stroming niet erg sterk behalve wanneer ze even ergens een sluis open zetten. Wel zwemschoenen mee, bodem van rivier bestaat uit losse stenen. Campingplaatsen ruim genoeg, vooral aan rivierkant erg mooi uitzicht, kunnen wel aflopen. Brood op bestelling, één keer per week kippenboer, pizza, patat/hamburger en gezamenlijke barbecue. Gezellig barretje bij receptie zonder herrie. Verder geen poespas of animatie. Sanitair wordt goed schoongemaakt en gehouden, heel vriendelijk personeel, campingeigenaar spreekt uitstekend Engels. Prima uitvalsbasis voor de omgeving. Supermarkten in Vallon en Ruoms. Jeugd moet zichzelf kunnen vermaken, er is alleen een tafeltennistafel en er zijn een paar speeltoestellen voor de kleintjes.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Rustige camping aan mooie rivier

Roelant Siekman, 7-8-2016

Kleine camping wat het meteen knus maakt op een goede manier. Een vriendelijk ons kent ons met de paar mensen in dienst al na één dag. Alles op loopafstand zodat de kindjes (jongste 5jr) rustig alleen naar het speeltuintje, de receptie (broodjes bestellen) en de rivier met privé strand kunnen lopen. Gratis wifi alleen bij receptie/bar/terras, en verder complete dekking over park, maar dan wel voor betaling. Geluidsoverlast komt af en toe van naastgelegen campings, maar gelukkig niet tot laat in de avond. Spreken Engels maar Frans wordt gewaardeerd. Schone stacaravan met airco, zonder vaatwasser.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke, kleime camping

Madelon, 31-7-2016

De camping is goed onderhouden en schoon, en ligt op een mooie plaats! Wij hebben het hier heel erg naar onze zin gehad!

Wel misten wij soms een zwembad of de mogelijkheid om wat te eten.

Gereisd met partner in juli 2016

fantastique

Kees, 2-7-2016

prachtige camping aan de rivier l'ardeche; de eigenaar spreekt zeer goed engels en is zeer behulpzaam ; sanitair is superschoon
Gereisd met partner in juni 2016

Rick, 21-9-2015

Erg goede camping. De eigenaar doet alles om het naar de zin te maken, helpt met activiteiten en het personeel spreekt tevens goed Engels. We kregen een gratis upgrade naar een grotere sta-caravan. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in september 2015

Rustige kleinschalige camping

victor, 18-8-2015

Het is een kleine, rustige, camping midden in de drukte van Vallon-pont-d'Arc. Alle plekken beschikken over voldoende schaduw. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Weinig douches en toiletten maar heb in het hoogseizoen nooit in de rij hoeven staan. Personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Er is een kleine bar waar 's ochtends brood te bestellen is. Geen animatie aanwezig, wel eenmaal per week kinderdisco. Aan de rivier beschikt de camping over een zandstrandje, precies tussen twee stroomversnellingen zodat er altijd wat te zien en te doen is.
Gereisd met partner in augustus 2015

Simpel, maar doeltreffend

jaap, 14-6-2013

Een kleinere camping temidden van grotere, veel duurdere campings. Het sanitair is netjes, de plekken zijn goed onderhouden met veel schaduw. De camping ligt pal aan de ardeche, maar om in Vallon te komen moet je ong. 10 minuten rijden omdat deze aan de andere kant van de rivier ligt. lopend is dat niet te doen. Verder straalt de eigenaar plezier in zijn werk uit en is heel behulpzaam en vriendelijk. omdat de stroming in de ardeche te sterk was zijn we niet lang gebleven, maar we komen aan het eind van de vakantie zeker nog een paar dagen terug.
Gereisd met partner in juni 2013

mooie camping

Gerard van Oort, 22-8-2012

De camping ligt prachtig aan de oever van der Ardeche. Vanaf de camping een prachtuitzicht over het oude Vallon en de rivier. Heel vriendelijk personeel. Weet veel over de omgeving. In de winkel zijn weinig artikelen te verkrijgen. Op bestelling kan in de ochtend brood gehaald worden bij de receptie. Sanitairunits worden regelmatig schoongemaakt. De camping maakt een opgeruimde indruk.
Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clapas in Salavas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clapas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clapas scoort een 8.43 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: