Chalet Gîte de Sainte Foy station

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Chalet Gîte de Sainte Foy station in het Nederlands

Edwin, 5-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Deze Gite heeft een schitterende ligging met prachtig uitzicht. Het is gezellig en goed vertoeven bij Dirk en Jeannette. De Gite is van alle gemakken voorzien. Zelfs een sauna ontbreekt niet en vergeet niet om onder de sterrenhemel in de jacuzzi te relaxen. We hebben het hier altijd heel erg naar ons zin en hebben een "ontspannen" vakantie. Het skigebied is onlangs uitgebreid met een 6 pers. lift en een hele fraaie blauwe afdaling. Hierdoor is het nu ook beter voor beginners. De skipistes komen allemaal beneden bij de startlift uit. Zo kom je elkaar geregeld weer tegen. Voor vergevorderde skiers zijn er flinke uitdagingen, door de bossen, off piste en mooie tochten naar de andere kanten van het skigebied. Het is lekker rustig in het gebied, geen wachttijden bij de liften en ruimte op de pistes. Als we een ander skigebied willen bezoeken pakken we de auto en rijden in 20 minuutjes naar Tignes of Valsdisere.
Gereisd familie in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Gîte de Sainte Foy station in Sainte Foy-lès-Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Gîte de Sainte Foy station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Gîte de Sainte Foy station scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.