Camping Le Paradou

Le Paradou
7,6

75 reviews over Camping Le Paradou in het Nederlands

Prachtige camping met veel activiteiten

Mathilda, 4-9-2017

Prachtige, parkachtige camping met kabbelende beek en twee meren. Wij hadden een zeer ruime plek vlakbij het sanitair. Opvallend vonden wij dat het 's avonds heerlijk rustig was, terwijl er toch best wat tieners waren. Top zijn de kampvuurplaatsen op elk veld.

Geertjan en Eva werken hard en doen hun best om jou een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Ze kunnen voor je reserveren en hielpen ons ook toen de auto pech had door de garage te bellen. Ze wisten ook veel te vertellen over de omgeving.

Er werden veel en leuke activiteiten georganiseerd, zowel voor kinderen als tieners als volwassenen. Het animatieteam was aardig.

De zondagse kerkdienst vonden wij ook fijn.

Eerste winkel is op 20 minuten rijden, maar vers brood was elke ochtend te bestellen op de camping.

Het zwembad was steeds groen, maar de kinderen stoorden zich daar niet aan, dus vonden wij niet vervelend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Frans, 3-9-2017

Fijne camping in een prachtig gebied. De 2e keer voor ons. Wat een geweldig terrein met z'n meren en de beek, de rust, het uitzicht, de omgeving! Gert Jan en Eva werken hard aan hun camping en bieden ons wat we zoeken op vakantie. Wij hadden wel graag gezien op de website dat er een christelijke organisatie op de camping is; de eerste keer dat we er waren was dit een verrassing, terwijl we er liever zelf een keuze in hebben. Het restaurant kan wel een upgrade gebruiken, maar met de plannen van hen om er een Franse uitbater in te zetten, komt dat vast goed. Jammer dat het zwembad weer groen werd, er is hard gewerkt aan de bouw van de beide zwembaden. Voor mij als visser een walhalla, veel karpers en zeelt in het grote meer. Ook de kinderen hebben weer super genoten en willen volgend jaar weer. Kort om heerlijke rustige camping waar het prima vertoeven is.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi gelegen camping met rust en ruimte

Fam van Ketel, 25-8-2017

Le paradou heeft ons positief verrast!

De ruimte om zelf een plek uit te zoeken (er was ruim voldoende plek) was voor ons ideaal. Lekker op een rustig plekje gestaan met uitzicht op een meer vanaf de heuvel. Voldoende te doen op de camping en recreatie activiteiten naar keuze om deel te nemen, ook voor onze kinderen. Leuk recreatieteam en vriendelijke eigenaren. Ze wisten veel over de omgeving en geven goed advies, ook bij calamiteiten. Mooie omgeving, ideaal voor wandelingen en mooie mtb routes! Voor je boodschappen(25 min) en bezoek aan een grote stad(45 min) ben je wel even onderweg. Nederlandstalige camping met de mogelijkheid op zondag een kerkdienst te bezoeken op de camping, dit vonden wij erg prettig.

Was geweldig

Pieter, 25-8-2017

Heerlijk ruime plaats gelijk aan het bos.

Heerlijk rustige omgeving

Lekker wandelen in de bossen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk

Fam Smits, 22-8-2017

Wij hadden 2 weken een gite. Prima ingericht en met een houtkachel. Een enorme zak met haardhout werd voor 5 eu bovengebracht. Onze dochter had 2 weken lang vriendjes en vriendinnetjes. We hebben prachtige wandelingen gemaakt vanaf de camping. En wat kastelen bezocht. De eva organisatie had voor weinig geld leuke activiteiten. Zo deed onze dochter boogschieten, vlotbouwen en gps tocht. Ze was heel enthousiast. Wij als rustzoekers hadden het erg naar onze zin bij de gite. De camping was niet vol. Er zijn veel soorten plekken. Le Paradou was heerlijk. Volgende keer willen we 3 weken gaan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie camping, maar ...............

Bruggeman, 16-8-2017

Pro: de natuur op de camping is prachtig. met al die meertjes, echt heel mooi. Camping ligt heel mooi.

Contra: wat niet op de site van de camping staat is dat er een hele actieve christelijke reisorganisatie ook op die camping aanwezig is. Derhalve zijn een groot aantal gasten op de camping ook actief beleidend christen.

Voor ons hoeft dat niet. Als aan ons wordt gevraagd of we het ook zo fijn vinden om met gelijkgestemden te zijn, dan hoeft het niet meer.

Dus maar één nacht geweest en toen weer snel weg.

Overige indruk: sanitair wat oud. maar heb je vaker in Frankrijk.

Wat opviel is dat je voor (bijna) alle activiteiten die op camping werden georganiseerd moest betalen.

Erg genoten!

Fam Klop, 16-8-2017

Prachtige ligging. Wordt veel ondernomen. Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en wij ook.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijn verblijf gehad!

Fam. Lozeman, 10-8-2017

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad op deze camping. Wel alle weerstypen meegemaakt, maar dat mocht de pret niet drukken. Het zwembad was precies groot genoeg voor de kinderen. Er werden leuke activiteiten georganiseerd waar de kinderen (en wij) met plezier naar toe gingen. Een dank je wel voor het EVA-team. We vonden het nog wel even spannend van tevoren hoe het zou gaan met een peuter en het vele water. Dat ging eigenlijk heel goed. Qua sanitair was er in onze periode genoeg. We hebben geen enkele keer op een douche, toilet of afwasplek hoeven wachten. We verbleven in een ingerichte huurtent. Deze was zeer compleet ingericht. Voor de mensen die met een tent of caravan komen waren er plekken in de schaduw of juist de zon en ook plekken met wat meer privacy of juist met de gezelligheid van medekampeerders op een veldje. Voor ieder wat wils. We wensen Geert Jan en Eva nog veel succes met het verder afwerken en opknappen van de camping.

Prima plek!

., 26-7-2017

Gezellige camping. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Fijn dat er een zwembad is. Eigenaren hulpvaardig. Speeltuin en strandje ook leuk voor de kinderen. (Christelijke) animatie was leuk voor de kinderen, dit kan hier en daar nog wel wat 'professioneler'.

fantastisch

Jaco en Henja Qualm, 24-7-2017

We zijn net terug van onze vakantie op Le Paradou. Het was een super vakantie! De chalet aan het meer is erg mooi, net een paradijs het uitzicht!

Geert Jan en Eva jullie zijn fijne mensen en erg behulpzaam. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradou in Saint-Priest-la-Prugne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Paradou scoort een 7.59 uit 10 op basis van 76 reviews.