Camping Le Paradou

Camping Le Paradou
7,5

70 reviews over Camping Le Paradou in het Nederlands

mooie camping, maar ...............

Bruggeman, 16-8-2017

Pro: de natuur op de camping is prachtig. met al die meertjes, echt heel mooi. Camping ligt heel mooi.

Contra: wat niet op de site van de camping staat is dat er een hele actieve christelijke reisorganisatie ook op die camping aanwezig is. Derhalve zijn een groot aantal gasten op de camping ook actief beleidend christen.

Voor ons hoeft dat niet. Als aan ons wordt gevraagd of we het ook zo fijn vinden om met gelijkgestemden te zijn, dan hoeft het niet meer.

Dus maar één nacht geweest en toen weer snel weg.

Overige indruk: sanitair wat oud. maar heb je vaker in Frankrijk.

Wat opviel is dat je voor (bijna) alle activiteiten die op camping werden georganiseerd moest betalen.

Erg genoten!

Fam Klop, 16-8-2017

Prachtige ligging. Wordt veel ondernomen. Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en wij ook.
    Gereisd familie in augustus 2017

Fijn verblijf gehad!

Fam. Lozeman, 10-8-2017

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad op deze camping. Wel alle weerstypen meegemaakt, maar dat mocht de pret niet drukken. Het zwembad was precies groot genoeg voor de kinderen. Er werden leuke activiteiten georganiseerd waar de kinderen (en wij) met plezier naar toe gingen. Een dank je wel voor het EVA-team. We vonden het nog wel even spannend van tevoren hoe het zou gaan met een peuter en het vele water. Dat ging eigenlijk heel goed. Qua sanitair was er in onze periode genoeg. We hebben geen enkele keer op een douche, toilet of afwasplek hoeven wachten. We verbleven in een ingerichte huurtent. Deze was zeer compleet ingericht. Voor de mensen die met een tent of caravan komen waren er plekken in de schaduw of juist de zon en ook plekken met wat meer privacy of juist met de gezelligheid van medekampeerders op een veldje. Voor ieder wat wils. We wensen Geert Jan en Eva nog veel succes met het verder afwerken en opknappen van de camping.

Prima plek!

., 26-7-2017

Gezellige camping. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Fijn dat er een zwembad is. Eigenaren hulpvaardig. Speeltuin en strandje ook leuk voor de kinderen. (Christelijke) animatie was leuk voor de kinderen, dit kan hier en daar nog wel wat 'professioneler'.

fantastisch

Jaco en Henja Qualm, 24-7-2017

We zijn net terug van onze vakantie op Le Paradou. Het was een super vakantie! De chalet aan het meer is erg mooi, net een paradijs het uitzicht!

Geert Jan en Eva jullie zijn fijne mensen en erg behulpzaam. We komen zeker nog eens terug!

Genoten!!

Fam. Pijpelink, 1-9-2016

Geert-Jan en Eva....

We hebben met ons gezin (grote en kleine kinderen) genoten! Na wat opstart problemen ;-) hebben we 14 fantastische dagen gehad. Dat het sanitair het soms liet afweten mocht de pret echt niet drukken. (ook in Nederland zou de wc verstopt raken als er een lepel overdwars zit) 's Morgens heerlijke broodjes halen bij Eva. En samen met de mooie activiteiten met het NOA team maakte deze vakantie tot een fijne ervaring. Als het aan de jongens ligt komen we volgend jaar weer en op het zelfde plekje.... ( Wel graag dan weer de vouwwagen naar boven slepen :-) )

Gereisd familie in juli 2016

Wat een heerkijke mooie plaats

Caro, 29-8-2016

Wij zijn vorige week terug gekomen van een heerlijke kampeervakantie van 2.5 week. We waren met drie kinderen boven de 12 en een van 3 jaar.

Ze willen allemaal graag volgend jaar terug.

De camping gaf ons een thuisgevoel, maar dan zonder verplichtingen.

Eva en Geert Jan, bedankt voor de fijne tijd, fijne gesprekken en jullie gezelligheid. Wat hebben we ook genoten van jullie Jade.

Veel succes met alles wat jullie nog willen doen voor 2017. We zien uit naar het nieuwe zwembad.

Ook bedanken we het NOA team voor hun inzet en gezelligheid.

Gereisd familie in augustus 2016

Wat een mooie plek!

Mg, 21-8-2016

Leuke camping. Mooie plekken. Goed restaurant. Koud zwembad. De kinderen hadden daar geen problemen mee :-)

Prima gemoedelijke camping

eric naaijkens, 21-8-2016

We verbleven hier met onze 3 jongens (18, 16 en 12 jaar) in een mobile home. Deze stond op een prachtige plek 'op de berg'. Na jaren op de grote massale campings te hebben gestaan kwamen we nu via een last minute hier terecht. Wat een rust! Kleinschalige gemoedelijke camping met een hard werkend Nederlands ondernemers echtpaar dat er alles aan doet om de gasten een aangename tijd te bezorgen. Omgeving is prachtig en rustig. Veel wandelingen gemaakt in de mooie natuur. Er wordt veel aan gedaan om de camping op te knappen. Wordt dus elk jaar beter. Volgend jaar staat er een nieuw zwembad op de planning! In de directe omgeving is niet veel te beleven dus je moet wel met de auto er op uit om een terrasje te pakken of te winkelen. Dichtstbijzijnde supermarkt is op 15 minuten rijden. We wisten van te voren dat het een rustige omgeving betrof dus stel je je daar op in. Elke dag vers brood te bestellen wat de eigenaar via een plaatselijke bakker op de camping laat bezorgen. Super vakantie gehad. We gaan hier zeker nog een keer terug!
      Gereisd familie in augustus 2016

Niet onze camping

Fam.Simons, 18-8-2016

Mooie camping voor rustzoekers en natuur mensen...maar helaas niet voor ons.in overleg met Geertjan & Eva na een dag onze tent weer ingepakt...en mogen overnachten in een mobil home...wat ontzettend fijn dat dat kon.volgende dag zijn we verder getrokken naar Spanje...aan de gastvrijheid en vriendelijkheid van Geertjan & Eva heeft het zeker niet gelegen....

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Paradou bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradou in Saint-Priest-la-Prugne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Paradou scoort een 7.54 uit 10 op basis van 71 reviews.