9,7

Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast Domaine du Cholet in het Nederlands

Rust, genieten en fantastische omgeveing

Wladimir, 16-1-2013

Domaine du Cholet bevind zich op een nog niet bekend stuk Frankrijk, de Vercors. en bestaat uit een B&B in een zeer mooi, authentiek Chateau en 3 losse vakantiewoningen. Het landgoed ligt aan de rand van de Vercors. Een van de meest indrukwekkende natuurgebieden van Frankrijk. De Vercors en haar omgeving is de plaats voor rust, wandelen en fietsen (Mountainbike en racefiets) en een cultuur.

De eigenaren Sue en Dominique zijn lieverds, hebben zeer goede tips voor de omgeving en als je verblijft in de B&B, blijf dan zeker met Sue en Dominique eten. Eet Smakelijk ! en een fijn verblijf

Gereisd met partner in januari 2012

een aanrader zowel b&b als de gites

wilfried van rossem, 15-1-2013

rustig gelegen in de prachtige natuur van de vercors (dat zeker de moeite waard is om te vekennen) wij hebben in de b&b 2 maal verbleven in juni en deze heeft 4 comfortabele kamers met uitzicht op het mooie domein en een uitgebreid en verzorgd ontbijt ontbreekt ook niet. bij ons 3de verblijf hebben we de gite "la petite maison" geboekt voor 1 week in september een absolute aanrader als je wil genieten van de rust en de omgeving.ook het warme welkom van sue en dominique niet te vergeten. hier komen wij zeker terug
Gereisd met partner in januari 2012

Een prachtige verborgen schat!

Laury, 15-1-2013

Sinds de eerste keer dat wij hier kwamen, zijn wij verliefd op deze locatie!

Het kasteeltje waar de b&b kamers in gevestigd zijn is een droom, en op het terrein liggen drie prachtige huisjes!

In de B&B zijn de kamers zeer luxe ingericht en ze zijn goed schoon. Elke ochtend een heerlijk ontbijt op het terras en drie keer in de week wordt er een heerlijke diner geserveerd.

De gîtes zijn ook zeer aan te raden, hebben veel privacy, uitzicht op het prachtige terrein, en zijn erg gezellig qua inrichting.

Het terrein is erg mooi, iets lager gelegen bevind zich een eigen riviertje! Werkelijk een kleine oase om volledig te ontspannen!

Maar het fijnste aan Domaine Du Cholet zijn haar eigenaren! Sue en Dominique zijn twee fantastische mensen die je meteen een warm welkom geven, en je met alles bijstaan tijdens je verblijf. Je zult je onmiddellijk thuis voelen! Ook handig, ze spreken perfect Engels!

Het ontspannen en genieten kan beginnen!

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Domaine du Cholet in Saint-Laurent-en-Royans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Domaine du Cholet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Domaine du Cholet scoort een 9.71 uit 10 op basis van 3 reviews.