Camping La Clairette

La Clairette

17 reviews over Camping La Clairette in het Nederlands

heerlijk

Fam. Witte, 15-8-2017

Fijne camping, mooie ruime plaatsen met gras.

Aan de rivier.

Sanitair is schoon maar verouderd, september 2017 word gestart met nieuw sanitair blok.

Er is een tafeltennis tafel en een vollybal veld op de camping

Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

Lokale clairette de die en wijn te verkrijgen op de camping, en natuurlijk brood

af te halen.

Vlakbij gezellig stadje Saillans waar op zondag een gezellige markt is en een paar restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Natuurlijk kano's huren voor op de rivier de Drome

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk

Andrea, 18-11-2016

We huurden een spiksplinternieuwe lodge op het open gras veld. Alles er op en er aan. De bedden zijn voor mij te hard en voor mijn partner goed. (Ik gebroken en hij blij...)Twee persoons is 140x190. De deken lijkt heel erg dik en warm, maar is echt nodig; de nachten zijn behoorlijk fris!

Koelkast, magnetron. Alles helemaal picobello!

Ze hebben ook een grote lodge meer tussen de bomen. Volgens mij staan er 100 verschillende soorten bomen!

De Drome ligt verstopt achter een strook struikgewas maar is in een paar minuten prima te belopen. Ook mét strandstoel, boek en versnaperingen. Het is grindstrand; denk aan waterschoen en lig-matje.

Met 2 weken zon was het goed toeven. Boek, wandel, waterspel, zon!

De camping ligt aan een grote doorgangsroute. Veel hard rijdend verkeer wat je ziet en hoort. Vreemd genoeg was dat al snel helemaal geen punt. Je blijkt er snel aan te wennen.

Sanitair mooi opgeknapt en elke dag weer perfect schoon.

Graag volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Hele leuke betaalbare camping

Dave, 7-8-2016

De camping heeft weinig luxe, maar is door de ligging zeer de moeite waard. Direct aan de Drome. Ruime beschutte staplaatsen. Groot speelveld. Veel rust en natuur en zeer betaalbaar. Sanitair is verouderd, maar werkt en was alle dagen schoon. Heeft u behoefte aan rust en geeft u niet om luxe, dan is het de perfecte camping. In de directe omgeving kunt u naar hartelust wandelen en fietsen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Never again

Arjen van der Ven, 19-6-2014

Begin juni een weekje naar deze camping geweest, maar dat zullen we nooit meer doen, ondanks de mooie ligging aan de Drome.

We moesten voor de Camping € 18,00/nacht aftikken terwijl er werkelijk Niets op de camping te doen was, het sanitair Niet werd schoongemaakt, het gras werd Niet gemaaid. Daarbij moet je ook nog eens € 0,60 voor een douchemuntje betalen, voor een korte douche in niet schoongemaakte douche.

Het sanitair is zwaar verouderd en vele WC's en douches waren afgesloten en de camping is onverlicht.

Ik kampeer al meer dan 40 jaar, maar dit heb ik voor € 18.00/nacht (excl. warme douches) nog nooit meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

super

Kim Wessing, 27-8-2012

Deze camping is echt fantastisch het ligt op een heel plekje waaruit je alle kanten op kunt gaan een super mooie omgeving en de mensen zijn heel vriendelijk. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten want die is ook heel gunstig.
Gereisd met partner in juli 2012

Simpel, schoon, een plek om 'thuis' te komen

Judith, 4-7-2012

Vroeger met ouders vele malen geweest en sinds vorig jaar weer terug met eigen kids. De kinderen vermaken zich prima bij het riviertje en met andere kinderen op de camping. Goed voorbeeld van hoe het ook kan zonder entertainment!

Sanitair is verouderd, maar schoon en prima te doen. In de ochtend vers brood. En de camping ligt in een prachtige omgeving met vrijwel altijd mooi weer!

gewoon redelijk goed

roos, 15-3-2012

Algemene waardering veredelde boeren camping

Ligging prima wandelen fietsen in het dorp is een supermarktje voor de kleine dingen anders teduur

Eetgelegenheid in het dorp pizza enz.

een keer per week een pizzaboer op e camping

Sanitair oud maar schoon solair douche bij warm weer anders muntjes kopen voor 6 minuten warm water

Kindvrienelijkheid Er is alleen de drome schommels jaren geleen weg gehaald en vergeten terug teplaatsen pingpong tafel aan wezig

Voor een vereedelde boeren camping goede prijs kwaliteit verhouding.

Bij toeval in 2010 terecht gekomen

Ard, 21-2-2012

Zoals bovenstaand en vorig jaar wederm heen gegaan.

Kamperen zoals kamperen bedoeld is. Oud maar schoon sanitair (zonder licht). Douce muntje nodig maar rond 17.00 uur zijn de leidingen zo warm dat je gratis warm kan douchen.

Heerlijk vers brood in de morgen, alleen de eerste echte supermarkt licht op 20 min.rijden.

Amperage is waardeloos, dus behelpen verder een fantastische plek.

Gereisd met partner in augustus 2011

Onze Drome Camping

nel, 20-2-2012

Wij zijn al 2x op deze camping terecht gekomen, heerlijk rustig, geen gillende kinderen gezien of gehoord, fantastisch water, mooi weer, en een relaxte sfeer. Kost niks om er te staan, de wc s zijn oud, maar schoon, wel smiddags douchen, anders is het water ''op'' .(lees; koud!). Je moet wel met de auto boodschappen halen, want er is niks in de buurt. Maar nogmaals; het is een zalige plek.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Mooie camping

Ilja, 8-8-2011

Wij zaten de eerste 3 weken van juli op deze camping. Mooie plaatsen maar als het drukker wordt, dan is het op veel plaatsen wel krap. Het sanitair is oud maar hartstikke schoon. De rivier is heerlijk voor de kinderen om te spelen. Wel waterschoenen meenemen! Voor boodschappen moet je 20 mn rijden. Op de camping is een ijsje te krijgen. Kortom: hou je van simpel, schoon en een warme douche, dan is dit een supercamping! Wij waren wel blij dat wij er niet in de topdrukte stonden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Clairette in Saillans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Clairette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Clairette scoort een 7.95 uit 10 op basis van 18 reviews.