Camping La Grand Terre ***

La Grand Terre
8,4

98 reviews over Camping La Grand Terre in het Nederlands

Prachtige camping voelt iedere keer weer als thuis

E P, 5-10-2017

Prachtige camping, waar ik als kind regelmatig kwam en nu met mijn gezin ook al meerdere malen ben geweest. Mooi zwembad, prachtig strandje aan de Ardeche, sanitair wordt goed schoon gehouden, heel goed restaurant, kortom, voor ons heeft het alles wat wij willen op vakantie. De kinderen vinden het ook altijd weer fijn om te komen. Animatieprogramma is erg leuk, enige nadeel voor Nederlandse kinderen dat alles Franstalig is.
Gereisd anders in oktober 2017

Eenvoudige en gezellige camping

Edwina, 25-9-2017

Het was voor ons gezin en 2 labradors (honden) de eerste keer zomervakantie in Zuid-Frankrijk.

Wij hebben twee weken in augustus op camping La Grand 'Terre gestaan met de vouwwagen.

Wij hadden een mooie ruime plek. Er was veel te doen op de camping en in de omgeving.

Er werd veel gedaan aan animatie voor jong en oud. Het toiletgebouw was eenvoudig, maar het zou prettig zijn als de mannen en vrouwen (toilet/douche)gescheiden zouden zijn. Verder is het oke, het hoeft niet zo modern te zijn als het maar goed schoon wordt gehouden.

Onze honden hebben ook enorm genoten, fijn dat je met die warme temperaturen naar de rivier met ze kan gaan zwemmen.

Wij hebben ook ervaren dat de honden erg geaccepteerd werden zowel op de camping als in de omgeving.

Wij hebben er een goede herinnering aan over gehouden en deze camping als aanbevolen houden, om nog eens ernaar terug te gaan.

Gerrit WENSINK, 16-9-2017

Camping is vrij donker, dus heeft een sombere uitstraling. Het zelfde geldt voor het sanitair, weliswaar schoon, maar doet erg verouderd aan. Ligging camping is prima

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Grand Terre bij:

Fantastische camping met prachtige stacaravan

Vermeer, 11-9-2017

Onze vakantie op La grand terre was geweldig. Prachtige nieuwe en schone stacaravan(type premium) met een mooie veranda tussen de bomen.

Het zwembad is mooi en overzichtelijk.

Het strandje aan de rivier leuk om te zwemmen en zandkastelen te bouwen.

Leuke omgeving met mooie plaatsjes dichtbij. Balazuc is een echte aanrader.

Mooie omgeving

Steven Van den Bossche, 10-9-2017

Camping is prachtig gelegen, eten in restaurant is van matige kwaliteit.

Sanitair is sterk verouderd en onverzorgd.

Ook het strand kan wat extra aandacht gebruiken (onkruid verwijderen)

Al bij al een matige camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

niet ons ding

Janneke, 6-9-2017

Op basis van de recensies hierheen gegaan. Wat een tegenvaller. Het leek ons mooi vanaf de camping te gaan kanovaren. Dit bleek niet te kunnen omdat onze dochter (6 jaar, 2 zwemdiplomas's) te jong was. Stond niet op de site. Animatie uitsluitend gericht op de Fransen. Eerste bezoek aan de rivier: dikke drablaag op het water, niet echt aantrekkelijk. Sanitair: heel open, midden op de camping, geen brillen op toilet. Ik vond het wel verbazingwekkend hoe schoon het sanitair ieder moment van de dag was. Als je met de auto het terrein op of af wilde, was dit bijna niet mogelijk zonder de Franse enclave in hun potjes pétanque te storen. Wij waren zelf geplaatst op een (ruime) plek tussen een grote groep Franse 60-plussers die elkaar al jaren kende, ook dit maakte het minder. Tenslotte werden onze benen lek gestoken door beestjes die we niet konden traceren. Al met al eerder vertrokken. Pluspunt: we hoefden de gereserveerde overige dagen niet meer te betalen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Henricus HEUBERGER, 31-8-2017

Wederom een fijne vakantie gehad op camping Grand Terre. Komen hier zeker nog eens terug.

Gerrit HULSMAN, 28-8-2017

Wij zaten aan de goede kant van de camping . Onze vrienden zaten aan de andere kant maar daar was aleen maar zand. Daar zouden wij dus niet willen staan . Een puntje van verbetering is onderhoud strand veel onkruid .
Gereisd anders in augustus 2017

Mooie schone gezellige franse camping

Erik VAN DEN BROEK, 28-8-2017

Camping was helemaal geweldig, niets op aan te merken. Alleen enige minpunt voor ons was het invalide sanitair.

Ruimtes niet praktisch ingedeeld voor onze zoon met zijn elektrische rolstoel. Toilet en doucheruimte te krap om zijn rolstoel goed neer te zetten om gebruik te kunnen maken van het sanitair.

Sanitair is een totale RAMP

Jorez vicky, 15-8-2017

De camping is prachtig gelegen dichtbij de rivier, strandje is mooi! Zwembad is ook Ok en proper. Ruime plaatsen maar niet goed onderhouden... onkruid stond hoog..., wat het sanitair betreft totale ramp!! Wij kamperen al 20 jaar nog nooit zo oud vuil sanitair tegen gekomen! Poetsen gebeurd met DROOG water!!!! Wij hadden ook naar de recensies gekeken ..., maar achteraf snappen wij niet dat deze camping zo scoorde op sanitair en hygiene!! Absoluut geen aanrader !!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Grand Terre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grand Terre in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grand Terre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grand Terre scoort een 8.35 uit 10 op basis van 288 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: