Appartement Domaine de Sampzon

Domaine de Sampzon

1 review over Appartement Domaine de Sampzon in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Peggy Boogaarts, 16-7-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een van de appartementen bij kasteel Sampzon. Het is heel kleinschalig en een ideale accommodatie als je van rust houdt. Er zijn 2 zwembaden met voldoende ligbedjes. Brood voor het ontbijt bestel je de dag ervoor en 's morgens ligt het op de tafel op je terras. Pas aan het einde van de vakantie reken je af wat je besteld hebt. Heel handig! De dichtstbijzijnde supermarkt is 5 minuten rijden. Op 5 minuten loopafstand ligt een Nederlandse camping waar wij 2x zijn gaan eten. Heel handig als je zelf geen zin hebt om te koken. Het echtpaar dat het complex beheert is zeer vriendelijk en gastvrij. Wel jammer dat ze uitsluitend Frans spreken waardoor het voor ons vrij lastig was om een gesprek te voeren. Helaas ook een paar minpuntjes: de inrichting van het appartement is ouderwets en rommelig en de hygiëne is onder de maat (veel ongedierte en stoffig).
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine de Sampzon in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine de Sampzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine de Sampzon scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: