Camping Domaine de Chaussy *****

7,6

290 reviews over Camping Domaine de Chaussy in het Nederlands

Erg leuk gehad!

Familie uit drenthe, 30-8-2017

Mooie zwembaden, leuk, enthousiast animatieteam met 1 nederlands lid..die het de nederlandse kids wel uitlegd. Elke avond wat te doen(karaoke, show, kinderdisco, met mascotte topi,etc.)

Mensen van touroperator erg aardig en behulpzaam.

Mooie omgeving, dichtbij pont d'arc en mooie uitstapjes. Grotten van cape d'orgnac erg mooi! We hebben genoten met mooi weer! Stacaravan ook keurig..met mooie overdekte veranda.. we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping voor met kidz

E.Kersten, 22-8-2017

De camping is vorig jaar van eigenaar veranderd en dat is te merken aan de hoeveelheid sta-caravans die er nu staat. Wij zijn nu hier voor de 5e keer geweest.Met eigen tent of caravan kun je hier niet meer terecht. Huurtenten zijn er nog steeds wel.Sanitair is en blijft slecht. Wordt weinig schoon gemaakt en aangevuld. Restaurant vinden wij nog steeds niets. Afhalen van patat en pizza's is prima! Winkel is groot genoeg met dagelijks vers brood. Supermarkt is dichtbij voor boodschappen. Zwembaden zijn heerlijk. Van ons mag er alleen wel wat meer toezicht op het 'handdoekje ' leggen. Veel stoelen liggen handdoeken op en mensen komen dan vaak s'middags pas zwemnen. Gewoon eraf gooien en gaan liggen! Animatie vonden wij nu veel rustiger dan andere jaren, wat wij wel als positief ervaarden. Omgeving is prachtig! Gastpaar van Happytent weer even vriendelijk als altijd! Echt fijne mensen. Sep geeft 2x in de week voetbaltraining wat erg leuk en leerzaam is.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping, maar toiletgebouwen vies

Ik, 14-8-2017

Camping Domaine de Chaussy is een camping met vooral sta caravans. Er zijn nog maar een paar huurtenten. Wij hadden een tent in een gezellig straatje.

De zwembaden zijn prima.

Het personeel op de camping spreekt amper Engels. Bij het animatieteam zit 1 Nederlandse jongen. Toch worden alle spelletjes in het Frans uitgelegd. Onze kinderen worden wel mee doen met de zwembadspelletjes, maar ze begrepen niet wat de bedoeling was omdat alles in het Frans werd verteld.

De toiletgebouwen worden 1x per dag schoon gemaakt en dit is echt veel te weindigen. Geregeld waren de wc's te smerig om op te zitten. Ook wa's het toiletpapier regelmatig op.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine de Chaussy bij:

Kom niet weer terug op deze camping

Gea, 9-8-2017

Wij zijn net terug van deze 5 sterren camping. Het zwembad was mooi, peuterbad, bad voor wat grotere kinderen die nog geen diploma hebben, 25 meter bad, simpele glijbanen, een bad wat 3 a 4 meter diep. En nog een bad van meter of 2 diep. Het sanitair was om te huilen, werd slecht schoon gemaakt. Bepaalde wc's stond gewoon standaard water op de vloer (vies water), bepaalde wc' s miste de wc-brillen. Bij de douches zaten voor boorgaten in de tussenwanden van douche naar douche. Het water was ook vaak koud (niet zo'n probleem als het 35 graden is) Wc papier werd slecht aan gevuld.

Verder vond ik het jammer dat er amper tenten waren op de camping, en de tenten die er waren waren allen huur tenten. Je kunt op deze camping dus niet terecht met je eigen tent of caravan. Wij hadden ook nog de pech tegen over het washok/voorraadhok te staan. Vooral op zondag was dat geen pretje ivm wisseling gasten. Voor kinderen van 15 a 16 is er eigenlijk niks te doen. Disco wordt geen drinken verkocht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping

Moeder, 9-8-2017

Mooie camping met mooie zwembaden. Centraal gelegen in de Ardèche. Kids hebben genoten.

Alleen jammer dat het speeltuintje erg klein was en niet echt uitdagend voor kinderen om te gaan spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping

Erwin, 7-8-2017

Jammer van de animatie. Uitsluitend Frans. Doen wel hun best, echter is het nederlandse lid van dit team wel geinteresseerd om met hollandse " meisjes" wat " animatie" te communiceren in het nederlands

Mooie liggin

Lia vd Heuvel, 5-8-2017

Camping ligt zeer mooi gelegen. Dicht bij Ruoms en Vallon pont ďarc.

Mooie zembaden.

Onze tent stond heel centraal op de camping. Daarddor wel veel last gehad van de jongeren die in de avond verzamelen om naar de disco te gaan en om 2u wanneer ze weer terug komen.

Was erg veel lawaai.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Via touroperator - prima camping (muv sanitair)

L Simons, 28-7-2017

Leuke, mooie camping met prima zwembaden. Voor jeugd mooi voetbalveld (wel te lage hekken), geen (continue) toegang tot pannakooi.

Supermarkten in de buurt, evenals voldoende gewone markten (overdag of 's avonds).

Voor tenthuurders die zijn aangewezen of centrale sanitair/wasvoorzieningen: het is zeer gedateerd en wordt met te weinig onderhouden.

We waren er voor de 2e keer, en komen mss wel weer terug..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne plek in een schitterende omgeving

Irma berends, 14-7-2017

Wij werden zeer hartelijk ontvangen door het echtpaar Hans en Cocky van Reisorganisatie. Prettige mensen die enthousiast vertelde over wat er te doen was en gelijk voor je klaar stonden. De camping is middelgroot. Wij hadden een sta caravan met een fantastisch uitzicht op de natuur vam de Ardèche. Relatief nieuwe en zeer schone sta caravans. Pluspunt vond ik de zwembaden. Waren verwarmd en alles was schoon en ondanks drukte op camping voelde het rustig. Voldoende bedjes in juli. Kind vam twee kon in drie baden qua diepte. Was perfect. Op de camping is alles op loopafstand. Restaurant niet gegeten maar in Ruoms (plaatsje naast camping) proef je de Franse Sfeer. Erg gezellig en leuke restaurantjes. Vriendelijke mensen. Wij gaan zeker nog een keer naar deze camping.

Echt voor herhaling vatbaar

Linnie, 5-9-2016

Alles is goed geregeld. Het is een gezellige camping met genoeg te doen voor alle leeftijden, jong en oud. Er zijn een aantal heerlijke zwembaden en ook op sport gebied is er van alles te doen. Activiteiten buiten de camping kun je op de camping ook boeken
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine de Chaussy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Chaussy in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Chaussy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Chaussy scoort een 7.63 uit 10 op basis van 356 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: