Camping Aluna Vacances (Glamping) *****

Camping Aluna Vacances (Glamping)
Aluna Vacances (Glamping)
7,6

268 reviews over Camping Aluna Vacances (Glamping) in het Nederlands

Gewoon erg goed

Friso, 21-9-2017

Wij zaten in een TAOS caravan die we via de camping huurden. Deze was prachtig en rustig gelegen. De camping is groot en de plaatsen zijn ruim. Wel was het een flinke klim om boven bij de prima supermarkt en mooie zwembaden te komen. De omgeving vonden wij echt geweldig! Prachtige natuur en uitzichten. Camping is mooi gelegen, dicht bij een grote Super U en vlak bij het leuke plaatsje Ruoms.

Een absolute aanrader om hier heen te gaan!

Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping, geschikt voor de oudere jeugd

Monique, 19-8-2017

Leuke, rustige camping. Zwembaden aan de kleine kant maar meestal voldoende ligbedden. Voor de oudere jeugd een disco, die was erg in trek. Veel pubers dat is fijn. Winkeltje prima, lekker vers brood, snackbar was ook goed te eten. Prijzen prima.

Omgeving schittterend!! Het is te ver om naar Ruoms te lopen, dit ook omdat het een gevaarlijke weg er naar toe is. Wij vinden de camping een aanrader zeker met oudere jeugd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige camping, 5 sterren waard

Hans, 15-8-2017

De camping heeft een erg mooi zwembad, al zouden er wel wat meer bedjes of stoelen bij mogen. Weinig schaduw en er zijn geen parasols. De badmeesters verwijderen (terecht) handdoeken van bedjes waar niemand meer op ligt.

Voor de wat oudere jeugd is er genoeg te doen, m.n. voetballen en disco (tot 02.00u). Daarna gaan de tieners onder begeleiding naar een locatie achter aan de camping, waar niemand last van hen heeft.

De camping is prachtig aangelegd, veel mobil homes hebben een ruime overkapping, wij hadden zelfs een vlonder van 8x4m die grotendeels overkapt was!

De meeste mobil homes zijn ook erg nieuw en compleet uitgerust. Parkeren van je auto is lastig, sommige plekken hebben erg weinig parkeerruimte of steile helling.

Afstand tot Ruoms is te lopen (ca. half uur). Verkeer in augustus is erg druk, met name richting Vallon-Pont-d'Arc. Supermarkt Super U is ook erg druk, je kunt beter naar Spar in Pradons gaan. Ook zit er in Ruoms een leuke groente- en fruit zaak (net voorbij afslag naar Labaume richting Pradons).

Let op: Er zijn centrale BBQ plekken, gebruik van eigen barbecues is niet toegestaan (ook niet op gas of elektrisch)!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

erg leuk verblijf gehad!

linda, 10-8-2017

Erg mooi opgezette camping, heerlijk zwembad. veel animatie, jammer genoeg veelal in het Frans. Bovenal een hele leuke vakantie gehad, ook de kids van 13 en 11 hebben zeer genoten. Omgeving is ook erg leuk, gezellig en prachtig mooi! Veel activiteiten te doen in nabijheid van camping.

Geboekt via Vacance Soleil, caravan was simpel, wel met altijd werkende airco. dat is wel nodig, want het is er behoorlijk warm, 32-38 graden in de periode dat wij er waren.

In de avond altijd wat te doen op het grote terras, voldoende plaatsen, goede bediening.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Verzorgde camping maar veel geluidsoverlast

Hans, 31-7-2017

De camping is goed verzorgd. Zwembaden zijn heerlijk, voldoende ligbedjes. Iedere ochtend vers brood zonder wachtrijen. Een groot minpunt is echter de geluidsoverlast van de animatie. Onze caravan stond tegenover het podium waar iedere avond optredens worden verzorgd. Sommige voorstellingen zijn best aardig alleen maken ze er vervolgens een gewoonte van om iedereen uitvoerig te bedanken. Die beste mensen kennen alleen de stand voluit aangevuld met keiharde muziek. En dat iedere avond. Een avond rustig op je veranda zitten is er niet bij. Ongetwijfeld is het op plaatsen verder weg van het podium beter. Dus houd hier rekening mee bij het boeken op deze camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

goed, mooi gelegen, zeer vriendelijk

Nouwen, 30-7-2017

Een echte familiecamping, vooral met iets oudere kinderen.

Mooi zwembad (2 badmeesters), zeer goede (deel ook professionele) animatie. Alles en altijd schoon, verzorgd en behulpzaam. Van half 12 's ochtend tot half 12 's avonds behalve lunchtijd wel altijd muziek en activiteiten maar dat hoort ook wel bij een camping met zeer veel activiteit. Maar buiten deze tijden ook wel echt stil. Belangrijk om uit te zoeken waar je precies op de camping zit. Niet alle delen zijn even fraai. Plekken met zeer mooi uitzicht. Maar ook die uitkijken op een betonnen (verlaten) evenemententerrein.

Campingverblijf aan de dure kant, maar je krijgt daar ook wel wat kwaliteit voor. We hadden een nieuwe stacaravan. Alles is met Airco. Ligging boven op heuvel waardoor altijd wel wat wind wat fijn is bij hoge temperaturen. Rustige omgeving.

Als we vaker naar eenzelfde adres zouden gaan is dit een aanrader. Maar we zoeken elk jaar altijd een andere omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping voor gezinnen met tieners

Charlotte, 28-7-2017

Gezellige grote camping in terrasopstelling. Flinke klim als je bovenin zit! Erg mooi zwembad, water fris maar ook lekker met 30-35 graden. Prima restaurant, zelfs 3x gegeten! Wij hebben via een touroperator geboekt, doen we al jaren en is altijd goed. Heel veel te zien en te doen in de directe omgeving. Savonds hoor je het geluid van de animatie (in Frans, soms wel leuk, soms wat minder) maar vonden wij niet zo erg.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie maar hele drukke camping ondanks laagseizoen

Monique, 28-6-2017

Zwembad was ruim met verschillende baden.Goede supermarkt op de camping, en 5 min van de camping vandaan een hele grote super U. Camping was heel druk, vooral de weekenden ondanks laagseizoen. Hou rekening met veel herrie en geluidsoverlast. In het laagseizoen wordt daar niet op gecontroleerd. Geluidsoverlast is tot diep in de nacht (half 3). Eigen personeel is grootste afnemer bij de bar. Hangt daar veel rond, vooral rond 17en. Is luidruchtig, zitten heerlijk aan de cocktails en zijn dronken. Personeel aan de bar is dan drukker daarmee bezig dan de campinggasten. Je stond rustig 15 min te wachten op een ijsje met je kleintje. Camping heeft ook flink hoogte verschil. Vraag om een plekje vlakbij het centrum. Elk jaar in Juni vind daar een grootst festival plaats, trekt duizende bezoekers. De opbouw was precies tijdens onze vakantie. Veel herrie en overlast gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Hele mooie camping

maffed_1, 17-9-2016

Heuvelachtige camping met schitterend zwembad , leuk restaurant, elke ochtend vers brood , vriendelijk personeel ,mooie omgeving met schitterende vergezichten en leuke fiets-wandel-autoroutes
Gereisd met partner in juni 2016

Mooi park voor een keertje

Johan, 22-8-2016

Voordelen: vriendelijk personeel, nette stacaravans, mooi zwembad. Nadelen: Bizar koud zwembadwater. Water was 19/20 C hoogzomer brrrrrrrrr. Temperatuur van de Noordzee is nog hoger dan dit zwembadwater. Twee keer per dag een half uur gratis wifi. Voor de een prettig, voor de ander te kort. Bepaal zelf maar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aluna Vacances (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aluna Vacances (Glamping) in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aluna Vacances (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aluna Vacances (Glamping) scoort een 7.59 uit 10 op basis van 367 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: