Camping Le Grillou ***

Le Grillou
7,1

1 review over Camping Le Grillou in het Nederlands

Gereserveerde plek was bezet!

M.Klanderman, 4-9-2011

Na anderhalve dag rijden met twee kleine kinderen waren we blij dat we er waren! We hadden maanden daarvoor de camping gereserveerd en daarbij de afmetingen van de tent aangegeven. De leeftijden van de kinderen (1 en 5 jr) was ook bekend. Het nummer dat we gereserveerd hadden bleek bezet en we kregen drie alternatieven aangeboden... te klein, met een afgrond van 2 meter of buiten de slagbomen voor de camping op een veldje... geen opties voor ons. Er werd erg 'lacherig' gedaan over onze grote tent. We besloten naar een andere camping te gaan, maar kregen de aanbetaling niet terug omdat ze drie alternatieven hadden aangeboden. Nog twee uur later stonden we met geld en zwaar teleurgesteld voor de camping... Het was ons op de site niet duidelijk geworden dat het om een TERRASSENcamping gaat. Anders waren we er met kleine kinderen ook niet naar toe gegaan. Het zwembad zag er leuk uit, met glijbaan, maar was erg vol. En de toiletten waren erg vies, geen wc-papier. Geen aanrader!!!!
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grillou in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grillou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grillou scoort een 7.11 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: