9,7

Uitstekend

15 reviews over BedAndBreakfast Mas Pere du Jean in het Nederlands

fantastisch

dierickx-steyaert, 8-8-2017

hier kom je tot rust, s'morgens een goed ontbijt ,en s'avonds genieten van frank zijn kookkunsten , het is ons zo bevalen dat we voor volgend jaar hebben terug hebben geboekt, tot dan frank en martin en noa
Gereisd familie in juli 2017

Gastronomische topper!

Pieter, 20-9-2016

Heerlijk verblijf. Geweldige week gehad. Mooie omgeving, veel te zien en te beleven. Heerlijke tuin, mooi uitzicht en lekker zwembad. Leuke gastvrouw en gastheer.
Gereisd met partner in september 2016

Super!

Hein, Erna, Mascha, 18-7-2016

We hebben ontzettend genoten van onze vankantie bij Le Mas du pére Jean. De kamer Pére Jean was erg ruim, netjes en sfeervol. Le Mas du pére Jean ligt op een prachtplek met uitkijk op bergen en lavendelvelden. De lavendel stond bij ons in volle bloei dus dit was erg mooi! Er is een heerlijk zwembad met vele plekjes om in de tuin te liggen of te zitten. En fantastisch was het eten gemaakt door Frank. Wat een kok is hij! Telkens weer een verassing wat we voor overheerlijks op ons bord kregen. Echt genieten was dit! Deze avonden met elkaar eten waren altijd erg gezellig. Le Mas du pére Jean is een aanrader en ze verdienen zeker een 10!
Gereisd familie in juli 2016

fantastische plek

eric van gele, 22-9-2014

bed and breakfast le mas du pére jean is een toplocatie aan iedereen aan te raden

de table d'hote is van een uitzonderlijke kwaliteit

Absoluut de moeite

ChrisenLut, 18-9-2014

Chambres d’hôtes die in alle opzichten tot de beste behoort: kamers, inrichting, stijl, slaapcomfort, sfeer, ruimte, tuin, zwembad, ontbijt, culinaire tables d’hôtes (6x per week!) een spontane gastvrouw , een chef-kok die kookt op topniveau... en zoveel meer! Een aanrader tot en met. Daar moet je niet meer woorden aan toevoegen, daar moet je gewoon heen.
Gereisd met partner in augustus 2014

Echte aanrader !

Steven, 12-5-2014

Wij zijn in de zomer van 2012 geweest en gaan dit jaar terug. Dit is een echte aanrader om van een fantastische vakantie te genieten. De kamers zijn prachtig, uitermooie accomodatie, proper zwembad, heel vriendelijke ontvangst van de gastvrouw Martine, ongelofelijk lekkere tables d!hotes met liefde voor zijn vak klaargemaakt door gastheer Frank. Nooit zo lekker gegeten. En je kan er prachtig fietsen in de omgeving. Gewoonweg klasse !
Gereisd familie in augustus 2012

Als God in Frankrijk!!

Ina, 12-5-2014

Mooi, verzorgd, parkeerplaats, vriendelijk, mooi zwembad met ligstoelen, superlekker eten met aangepaste wijntjes,.... En zoveel meer....
Gereisd familie in januari 2014

Zalig genieten.

Dirk van Laer, 1-5-2014

Ontdek de culinaire hoodstandjes van Frank en de innemende gastvrijheid van Martine. Toplocatie!

Ruby Muys, 30-4-2014

Heel mooi, zeker de moeite waard om te bezoeken!
Gereisd met partner in januari 2014

Een heerlijk gezellig culinair adres!

Marjan Meijer, 29-9-2013

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd. Het was echt genieten.

De locatie, het fantastische eten, de ruime kamer, de gezelligheid etc., alles is echt geweldig goed. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Mas Pere du Jean in Roche-Saint-Secret-Béconne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Mas Pere du Jean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Mas Pere du Jean scoort een 9.65 uit 10 op basis van 15 reviews.