Beoordelingen Camping Ardèche Camping****

29 augustus 2014

Ardèche Camping****
147 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ardèche Camping****
Chemin du Camping, F-07000, Privas (Ardeche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping**** in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ardèche Camping scoort een 8,3 uit 10, op basis van 147 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping**** in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ardèche Camping**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 209 vakantiefoto's van Camping Ardèche Camping**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Ardèche Camping**** met andere accommodaties in Privas (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,2
8,8
7,3
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, jul 2014
"Net niet"vertalen
arjan
6,0

28-08-2014 In juli een week geweest, ik zou er zelf niet meer heen gaan met jonge kinderen.
+ vlakbij stadje Privas, hoewel dit stadje niet veel voorstelde
+veel speelvriendjes voor kinderen, veel jonge nederlandse kinderen
+stacaravan was prima
+rustige omgeving
+leuk klein restaurantje met leuke kaart
-zwembad was voor onze dochter van 6 al te saai, de enige glijbaan gaat zelfs pas in de middag open.
-animatie strikt vanaf 5 jaar, kinderen van 4 mogen nooit mee doen ondanks dat de activiteiten erg simpel zijn!
-veel kiezelsteentjes en hoogteverschillen, hierdoor veel valpartijen en kinderen met kapotte knieen etc.
- in restauarant slechts 2 kinderstoelen, dus eten met dreumes op schoot.
-niet echt een leuke speeltuin voor kk, wel springkussen en trampolines

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch voor (jonge) gezinnen met kinderen"vertalen
Vermazen
9,0

26-08-2014 Net terug van een week verblijf op deze mooie camping. We verbleven in een zeer nette stacaravan van touroperator; naar ons idee recent geplaatst. De eigenaren en het personeel van deze familiecamping is behulpzaam en begaan met alle gasten. Ligging is in het centrum van Privas maar door het vele groen heb je het idee midden in de natuur te zitten. Het zwembad en de omliggende speel-faciliteiten zijn zeer geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Bedjes bij het zwembad genoeg, reserveren niet nodig; wel even zelf een parasol gekocht want die zijn niet aanwezig (parosolvoet wel). De avonden zijn voorzien van een eenvoudig animatie programma, maar door het gezellige terras waar alle ouders samen komen terwijl kids dansen en spelen is het daar al snel gezellig. Internet op de gehele camping goed geregeld met hotspots; 30 minuten per dag gratis bij de receptie. Op de laatste dag nog van de douche in de openbare gelegenheid gebruik gemaakt; dit is niet hoogstaand maar wel schoon en ruim

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke en nette camping!"vertalen
Ritifi
8,0

26-08-2014 Wij zijn 15 dagen op deze camping geweest in een huurtent, helaas was de tent verouderd (op de site van de TO staat dat de tenten nieuw of bijna nieuw zijn...) maar dat heeft niet vakantiepret niet beïnvloed... :-)
Camping was netjes leuk sanitair werd regelmatig schoongemaakt en zag er netjes uit, speeltuintje en groot springkussen een super leuke kidsclub die leuke activiteiten organiseerde. Het zwembad is naar ons idee niet verwarmd wat wel wordt aangeven op de site en folder... Ook het riviertje achter de camping was een succes, onze jongens hadden veel lol met door het riviertje lopen en visjes vangen met schepnetje.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Ardèche Camping**** bij:

"Heerlijke familiecamping . Aanrader!!"vertalen
Angela
10,0

30-07-2014 Dit jaar 2 weken met de caravan naar camping ardeche geweest. Super grote schaduwrijke plek, sanitair erg schoon, veel activiteiten op de camping voor kinderen en volwassenen, erg leuk en enthousiast campingkids animatieteam. Eigenaren camping en overig personeel allemaal even vriendelijk. Aanrader!!

"Erg leuke camping"vertalen
Dennis
10,0

08-08-2014 We zijn hier 11 dagen geweest erg leuke kleine camping. Echt alle lof voor de eigenaar is erg betrokken bij het gebeuren op de camping. Sanitair schoon zwembad mooi en goed onderhouden en mooie staanplaatsen. De vier sterren meer dan waard.

"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Jolanda
10,0

14-08-2014 Het is echt een leuke camping, vooral voor de kleine kinderen. Genoeg te doen. Wij hadden een stacaravan via touroperator. De caravan was heel goed, de enige mini min puntjes van onze vakantie was dat onze caravan helemaal geïsoleerd stond, Net even teveel privacy! En dat er voor tieners niet zoveel wordt georganiseerd, alleen voetbal en een x een badminton toernooi. Jammer dat ze bijvoorbeeld geen kampvuur doen, bbq met de jeugd, mountainbiketocht regelen ofzo. Maar onze kinderen hebben zich desondanks goed vermaakt. Het is echt een aanrader! Sfeer, personeel, uiterlijk camping en betrokkenheid eigenaars: TOP. Tips voor uitjes: Pont d'Arc moet je gezien hebben, maar vooral de route erna (Gorges d'Ardeche) was indrukwekkender. Verder cool kanoen op de L'Eyrieux in Les Ollieres-sur-eyrieux; Hier is ook een leuk klimbos (aquarock) en via de VVV van Privas kan je leuke wandelroutes kopen (wij hebben die in Coux gelopen, 5 km, heel leuk).

Juli 2014
"Geweldig mooie jonge gezinnencampingcamping"vertalen
margpot limburg
10,0

30-07-2014 we zijn net terug van een paar weekjes Camping Ardeche het is een geweldig mooie camping schoon en net sanitair, geweldige ligging oa dicht bij riviertje, tegenover Intermarche, op loopafstand van het stadje
Alleen was het programma van het animatieteam elke week hetzelfdeDe 2de week was een herhaling van de 1e week en als je er dan 2/12 bent is het saai Aandachtspunt voor animatie team we hebben 17 dagen lang om 20,00 uur dezelfde liedjes gehoord bij de mini disco we hebben gevraagd of ze ook andere liedjes wilden draaien ook op verzoek van de kids dit werd niet gedaan dit was echt een minpuntje
Ze waren erg leuk en lief met de kids al met al een Geweldige vakantie gehad op deze camping

"Gemoedelijke overzichtelijke camping"vertalen
S. Van de braak
8,0

30-07-2014 De camping richt zich met name op kinderen tot 10 jaar. Het animatieteam is gedeeltelijk frans/ nederlands. Zij kunnen in enthousiasme nog verder groeier. Er zijn genoeg activiteiten, maar ik mis soms wat sfeer. Activiteiten zijn o.a. Voetballen, jeu de boules, badminton, knutselen vanaf 5 jaar, schatzoeken. In de wpeeltuin vermaken kinderen zich prima. Het zwembad is goed. Ook goed onderhouden. Het restaurant biedt pizza, patat en dagelijks een menu, naast een vijftal andere menu's. Grote supermarkt aan de overkant van de weg. Camping heeft bovenaan een drukke weg. Hier hoor je het autogeraas, wat 's ochtends om 6.30 uur begint. 'S avonds en 's nachts is het rustig. Privas is een klein dorpje, leuk om even door heen te gaan, maar niet veel bijzonders. Vanaf de camping merk je niet dat het aan een dorp grenst.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijk!"vertalen
Marieke
10,0

07-07-2014 Wij hebben 1,5 week op deze camping gestaan. Het was nog erg rustig op de camping en mochten zelf onze plaats uitzoeken. De camping is zeer kindvriendelijk (sanitair voor kinderen, zwembad en speeltuin)
Je zit midden in de stad, maar als je op de camping bent heb ie daar bijna geen idee van. Verkeer hoor je, maar is niet storend.
Sanitair wordt meerdere malen schoongehouden en het oudere toiletgebouw wordt momenteel opgeknapt.
Camping personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

met partner, Mei 2014
"Gezellige camping"vertalen
l.kleene
8,0

11-07-2014 Als je de camping op komt rijden, denk je wauw, leuk hier. Geen hoge heggen ,wat parkachtig en beboste bergen er omheen. Hij ligt aan de rand van de stad, waar je niets van ontdekt, behalve het geluid van ambulances.
Boodschappen lopend te doen .Het personeel is aardig. Kortom, prima voorseizoencamping. Zwembad voor kinderen en volwassenen ook prima.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?