Beoordelingen Camping Ardèche Camping****

25 april 2014

Ardèche Camping****
136 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ardèche Camping****
Chemin du Camping, F-07000, Privas (Ardeche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping**** in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ardèche Camping scoort een 8,2 uit 10, op basis van 136 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping**** in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ardèche Camping**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 207 vakantiefoto's van Camping Ardèche Camping**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Ardèche Camping**** met andere accommodaties in Privas (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

7,6
8,8
7,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Geweldige camping!!!"vertalen
Johan1978
8,0

27-1-2014 Zeer geslaagde vakantie gehad op deze camping in de zomer van 2013. Niet te groot, lekker overzichtelijk, vriendelijk personeel, supermarkt tegenover de camping en binnen 10 minuten sta je voor de Lidl of Mac Donalds (als je dat wil). Onze kinderen van 4 en 2 hebben zich daar prima vermaakt, wij dus ook!!
Erg ruime plaatsen voor de caravan/vouwwagen/tent.
Vallon pont d'arc op 1 uur rijden. Is allemaal te doen.
Wel een aantal hellingen op de camping die gevaarlijk zijn voor de kinderen als ze fietsen.
Er zijn twee toiletgebouwen waarvan 1 verouderd is. Ze worden prima schoon gehouden. Tevens duo douches aanwezig voor als je met de kinderen wil dochen!!
Prima zwembad!!
Net weer geboekt voor 2014!!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping voor m.n. kleine kinderen"vertalen
marchien
8,0

22-8-2013 Net terug van 2 weken kamperen op camping Ardeche. Kleinschalige, vriendelijke camping. Gedurende de weken dat wij er zaten, waren er voornamelijk kinderen tot ong. 6 jaar. Voor onze oudste (bijna 13 jr.) waren er weinig leeftijdsgenoten. Desalniettemin heeft ook hij genoten op de camping: zwembad en voetbaltoernooi!
In de omgeving is er voldoende te doen: op korte afstand - bomen klimmen, kanoen en waterval. Wat langer in de auto en je kunt leuke dorpjes bekijken en ook zeker een aanrader (volgens onze jongens) karten...! Wat een prettige bijkomstigheid is dat de Intermache op loopafstand vd camping verwijderd is. Super!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Topcamping: fijne sfeer, erg kindvriendelijk!"vertalen
Nanda
10,0
10,0
9,0

16-8-2013 Ruim 2 weken op deze camping gestaan, erg goed bevallen! Zeer geschikt voor families met kleine kinderen: zwembaden, speeltuin, springkussen, trampoline, animatie en een leuk riviertje. Leuk terras voor een hapje (pizza,patat,lasagne,dagmenu etc.) en een drankje (ook afhaal mogelijk). Overzichtelijke camping met ruime plaatsen. Veel Nederlanders. Sanitair is top,wordt 4x p.d. schoongemaakt. Zeer vriendelijke eigenaren. Prijs/kwaliteit erg goed. Voor de echte, ruige (toeristisch,druk!) Ardèche moet je iets zuidelijker zitten, rij-afstand naar Vallon Pont d'Arc ca. 1,5 uur. Wij komen hier zeker nog eens terug,een absolute aanrader!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Ardèche Camping**** bij:

met oudere kinderen, 2013
"Prima, vooral veel jonge gezinnen"vertalen
beumer
9,0

11-8-2013 Leuke camping direct in/naast de stad. Daardoor vonden wij de ligging niet zo mooi, niet echt het idee dat je in de Ardèche zit. Dan moet je echt even rijden. Wel het gemak van een supermarkt tegenover.
De camping zelf is prima. Wij hadden een zeer ruime staanplaats, met voldoende schaduw. Maar er zijn ook kleine, zeer schuine plaatsen. Het sanitair wordt heel goed schoon gehouden, het gebouw achter op de camping is zeer goed! Ontvangst op de receptie is goed, eigenaar is behulpzaam. Enkele nl medewerkers, maar ook goed Engels sprekende fransen. Animatie top!!!! Respect voor die meiden en jongens. Wat een energie en enthousiasme. 's Avonds ook actviteiten: karaoke, dansshow, goochelact. Het zwembad is mooi, niet heel erg groot, maar voor elk wat wils. In het riviertje kun je visjes vangen en beetje in dobberen. Verwacht geen stroomversnellingen of van rotsen duiken ed. Verder: springkussen, trampoline, tafeltennis, voetbalveld, speeltoestellen.
Vanaf jaar of 13 minder te doen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Erg leuke camping voor kinderen"vertalen
Wilco
8,0

1-9-2013 Gisteravond teruggekomen van 3 weken camping ardeche. Onze 3 kids (4,5,8) hebben genoten; visjes vangen in de rivier, zwemmen, glijbaan, trampoline, springkussen, veel nederlandse / vlaamse vriendjes en uit ervaring kan ik zeggen erg leuke animatie (nl sprekend). Redelijk kleine camping. Intermarche vonden we niet overdreven duur en erg dichtbij! Lekker terras bij het zwembad, vriendelijk personeel. Eten in restaurant is prima, verwacht geen haute cuisine, pizzas erg lekker (ook mee te nemen) er zijn ruimschoots schaduwplekken, veel weinig privacy vanwege open karakter, erg schoon sanitair dat 4x p/d wordt schoongemaakt en lekker warme / hete douches in het nieuwe sanitairblok. Privas is niet erg intereesant, maar op loopafstand leuk voor een avondje uit eten of zo. Verder veel bezienswaardigheden (meer, markt, stoomtrein, designer outlet, kano etc.) op een half uur / uur reiden. Helemaal goed voor nog een vakantie.

"Prima vakantie gehad!"vertalen
Besten
8,0

18-8-2013 Het is een hele leuke camping voor kinderen, speeltuin, zwembad en natuurlijk het riviertje die je een heel eind door kan lopen tot aan de mooie waterval. De plekken beiden weinig privacy, geen afscherming met bomen of struiken maar je kijkt echt recht bij de buren op het bord, dit vonden wij een minpunt al mochten we niet klagen om de plek, want het was wel redelijk ruim. Het restaurant en de broodjes waren erg duur op de camping, voor ons ook de reden om de broodjes bij de bakkerij van de Intermarche ( recht tegenover de camping) te halen. Iets verderop zit kokmeeuw Lidl, deze is vele malen goedkoper dan de Intermarche, deze was erg duur. Het personeel op de camping was erg vriendelijk en behulpzaam, erg fijn. Het toiletgebouw werd iedere dag meerdere malen schoongemaakt, was altijd in orde. De douches waren altijd koud, of lauw naar de erg koude kant, dit echt een minpunt, ik heb mij niet 1 dag lekker kunnen douchen. Wij vonden het gewoon een leuke camping naar niets bijzonders.

"Heerlijke familie camping"vertalen
Polanen
8,0

27-8-2013 Gezellige camping met veel verschillende plekken, schaduw, zon, klein, groot. Leuk overzichtelijk zwembad, springkussen, trampoline, schoon sanitair. Ligging ideaal, binnen een uur rijden leuke uitjes (tips vvv privas!) kastelen, canoen, grotten, middeleeuwse dorpjes, bomen klimmen, zwemmen, trein door Gorge du doux, marktjes etc etc...voor wat oudere jeugd is er wel voetbal en ping ping, maar dit jaar erg weinig 10 plus jeugd.... Op de camping vaak optredens en verkoop van artikelen. Van overlast na elven hebben wij geen last gehad. Animatie op de camping was tot uiterlijk 23.00 uur, en andere overlast hebben wij juist helemaal niet gehoord!! Riviertje langs de camping ideaal om lekker te spelen en als je hem helemaal af loopt kom je bij hoge rotsen en waterval waar je juist wel het water in kan springen vanaf de rotsen!!! En een harde regenbui tijdens de vakantie zorgt daarna voor extra speelplezier in het riviertje....wat ons betreft prima camping!

"Levendig en overzichtelijk"vertalen
lisette
9,0

26-7-2013 4x pd wordt sanitair schoongemaakt. Nieuwe glijbaan, deze is niet levensgevaarlijk, je moet als ouders zelf toezicht houden! En dat geld voor meer zaken op deze camping. Zwembad is na 20:00 gesloten. toch presteren ouders het om hun kinderen hierover niet aan te spreken: ze lopen er gewoon langs! Kidsclub elke ochtend is leuk! 6x per week minidisco om 20:00. 3x per week hardlopen 's morgens, voor enigszins gevorderde. Ws is dit volgend jaar niet meer, want dit deed de animatrice er ff in haar vrije tijd bij,ze is helaas dit jaar voor het laatst.
Riviertje bij camping is leuk om visjes te vangen. Pizzas zijn lekker, maar erg dun. Ma tm vr aquarobic om 9:30. 5x per week een optreden, bingo, goochelaar, oid. Ook rond 18:00 kledingverk. of wijnproeverij of haren invlechten .
17:00 voetbal wedstrijd. En nog veel meer.
Eigenaar behulpzaam.
Receptie vriendelijk en behulpzaam. 1 nederlandse dame.
Wandeling naar dorp is 20 min. Flinke klim.
Lidl 5 min.rijden. intermarche 5 min lopen.

"Hele leuke camping !"vertalen
Danny-V
9,0

30-8-2013 Hele leuke camping voor kinderen tot ongeveer 12 jaar. Er is vanalles te doen; Springkussen, trampoline, animatie, voetbalvelden en noem het maar op. Leuk zwembad met een kinderbadje en een glijbaan. Ook is er een binnenbad. In het hoogseizoen is het erg druk in het zwembad, maar het is niet hinderlijk.
Wifi is goed en gratis; Beschikbaar bij de bar, de receptie en het zwembad. 's Avonds is er bijna iedere avond iets te doen en is het erg gezellig voor op de camping.
De eigenaresse en het persooneel zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Mooie omgeving, vlakbij zwemplaats 'La Neuve'.
La Neuve is een mooie zwemplaats met watervallen waar je vanaf kan springen op ongeveer 1o minuutjes van de camping.
Achter op de camping stroomt een leuke rivier. Je kan er zwemmen, visjes vangen en dammen bouwen.
Wij hebben in het restaurantje niet gegeten, maar de prijzen van ijsjes en drankjes zijn normaal.

"Redelijke camping"vertalen
Ricardo74
5,0
6,0

8-8-2013 Redelijke camping. Plaatsen zijn krap met weinig privacy. Het zwembad is mooi en schoon. Jammer dat er 'handdoeken leggers' zijn. Kidsclub is leuk voor de kleintjes. Het restaurant is vrij matig en de friet is echt slecht. Drankjes zijn erg duur geworden 1,50 vorig jaar tegen 2,50 nu! Te duur voor een gewone camping. Het sanitair is oud maar wordt goed schoon gehouden. Zodra de Fransen komen merk je dat aan het sanitair, het wordt smerig gemaakt...
Het riviertje is erg leuk en heerlijk verkoelend. We zijn er nu 2 keer geweest maar hebben het nu wel gezien.
Voordelen: mooi en schoon zwembad, kidsclub, riviertje achter de camping, trampoline en springkussen, intermarché naast de deur, aardige eigenaars/personeel.
Nadelen: restaurant zeer matig, drankjes veel te duur, krappe plaatsen, oud sanitair, intermarché heel erg duur.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?