Beoordelingen Camping Ardèche Camping****

23 september 2014

Ardèche Camping****
152 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ardèche Camping****
Chemin du Camping, F-07000, Privas (Ardeche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping**** in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ardèche Camping scoort een 8,3 uit 10, op basis van 152 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping**** in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ardèche Camping**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 209 vakantiefoto's van Camping Ardèche Camping**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Ardèche Camping**** met andere accommodaties in Privas (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,2
8,8
7,3
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Nette Camping"vertalen
Rimke
9,0

15-09-2014 Nette en prima camping.
Stadje wat saai en ver gelegen van bezienswaardigheden.
Stacaravan via Touroperator prima, echt schoon en netjes.
Net buiten het seizoen en dat was helaas te merken aan het aanbod aan animatie (niet) en de sortering ijsjes op de camping. Intermache echter recht tegenover de camping dus alles was snel gekocht, maar het is toch anders om je kids na het eten even op een ijsje te trakteren bij het restaurantje....

met partner, Sept. 2014
"Niet verwacht, zo mooi!"vertalen
Marjo
10,0

04-09-2014 We waren met de kamper onderweg en zochten voor de laatste dagen nog een camping. Toevallig kwamen we bij deze camping uit. Wat een verrassing! Echt super goed! Zeker een aanrader!

"Voor hehaling vatbaar!"vertalen
Sjouke Maas
9,0

30-08-2014 Wij zijn in augustus twee weken op deze camping geweest. Wij waren met twee gezinnen met jonge kinderen in de leeftijd van 2 tot 7 jaar.
De camping ligt in een dal en onderaan de caming loopt een riviertje die vanaf de camping te bereiken is. De kinderen hebben hier uren plezier gehad. Wij hadden twee grote plaatsen naast elkaar (75/76). Er was voldoende ruimte over op de plaats. Het sanitair was op sommige plekken vernieuwd, maar er was ook nog wat verouderd sanitair. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. Het zwembad is erg mooi en goed onderhouden. Iedere ochtend werd deze schoon gemaakt. De kinderen kunnen hier prima zwemmen en spelen. Iedere dag is er entertainment voor de kinderen. Ook is er iedere avond iets te doen (karaoke, filmavond, magic show, talentjacht, live bands). Het personeel bij de receptie is erg begaan met hun gasten. Ze nemen uitgebreid te tijd om vragen te beantwoorden. Ze spreken vloeiend Engels en Nederlands.
Een prima camping voor een prima prijs!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Ardèche Camping**** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch voor (jonge) gezinnen met kinderen"vertalen
Vermazen
9,0

26-08-2014 Net terug van een week verblijf op deze mooie camping. We verbleven in een zeer nette stacaravan van touroperator; naar ons idee recent geplaatst. De eigenaren en het personeel van deze familiecamping is behulpzaam en begaan met alle gasten. Ligging is in het centrum van Privas maar door het vele groen heb je het idee midden in de natuur te zitten. Het zwembad en de omliggende speel-faciliteiten zijn zeer geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Bedjes bij het zwembad genoeg, reserveren niet nodig; wel even zelf een parasol gekocht want die zijn niet aanwezig (parosolvoet wel). De avonden zijn voorzien van een eenvoudig animatie programma, maar door het gezellige terras waar alle ouders samen komen terwijl kids dansen en spelen is het daar al snel gezellig. Internet op de gehele camping goed geregeld met hotspots; 30 minuten per dag gratis bij de receptie. Op de laatste dag nog van de douche in de openbare gelegenheid gebruik gemaakt; dit is niet hoogstaand maar wel schoon en ruim

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige camping in een zeer groene omgeving."vertalen
Petra
9,0

04-09-2014 Wij zijn vorige week terug gekomen en hebben 2 1/2 week in een stacaravan (7pers) van touroperator gezeten. De caravan stond iets hoger op de camping. Dus geen mensen die langs te bord eten liepen. Caravan was zeer schoon, prima bedden en veel ruimte. Een heerlijke groenstrook er voor waar je met ligbed van de zon kon genieten. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Niets was te veel! Het restaurantje was erg gezellig, maar de menukaart heel eenvoudig. Het animatie team deed ontzettend hun best om alle kinderen het naar hun zin te maken. En dat is ze goed gelukt. Wat minpuntjes waren: ze waren niet flexibel een plan B was er niet, en ruim 2 weken de zelfde liedjes horen tijdens kids disco werd een beetje saai. Het zwembad, speeltuin, trampo, springkussen werden veel gebruikt. Dat was een ontmoetingsplaats voor kinderen. Voor onze zoon van ruim 8 waren niet zoveel vriendjes, maar elke dag voetballen om 17.00u was geweldig.

"Leuke en nette camping!"vertalen
Ritifi
8,0

26-08-2014 Wij zijn 15 dagen op deze camping geweest in een huurtent, helaas was de tent verouderd (op de site van de TO staat dat de tenten nieuw of bijna nieuw zijn...) maar dat heeft niet vakantiepret niet beïnvloed... :-)
Camping was netjes leuk sanitair werd regelmatig schoongemaakt en zag er netjes uit, speeltuintje en groot springkussen een super leuke kidsclub die leuke activiteiten organiseerde. Het zwembad is naar ons idee niet verwarmd wat wel wordt aangeven op de site en folder... Ook het riviertje achter de camping was een succes, onze jongens hadden veel lol met door het riviertje lopen en visjes vangen met schepnetje.

"Heerlijke familiecamping . Aanrader!!"vertalen
Angela
10,0

30-07-2014 Dit jaar 2 weken met de caravan naar camping ardeche geweest. Super grote schaduwrijke plek, sanitair erg schoon, veel activiteiten op de camping voor kinderen en volwassenen, erg leuk en enthousiast campingkids animatieteam. Eigenaren camping en overig personeel allemaal even vriendelijk. Aanrader!!

"Erg leuke camping"vertalen
Dennis
10,0

08-08-2014 We zijn hier 11 dagen geweest erg leuke kleine camping. Echt alle lof voor de eigenaar is erg betrokken bij het gebeuren op de camping. Sanitair schoon zwembad mooi en goed onderhouden en mooie staanplaatsen. De vier sterren meer dan waard.

"Net niet"vertalen
arjan
6,0

28-08-2014 In juli een week geweest, ik zou er zelf niet meer heen gaan met jonge kinderen.
+ vlakbij stadje Privas, hoewel dit stadje niet veel voorstelde
+veel speelvriendjes voor kinderen, veel jonge nederlandse kinderen
+stacaravan was prima
+rustige omgeving
+leuk klein restaurantje met leuke kaart
-zwembad was voor onze dochter van 6 al te saai, de enige glijbaan gaat zelfs pas in de middag open.
-animatie strikt vanaf 5 jaar, kinderen van 4 mogen nooit mee doen ondanks dat de activiteiten erg simpel zijn!
-veel kiezelsteentjes en hoogteverschillen, hierdoor veel valpartijen en kinderen met kapotte knieen etc.
- in restauarant slechts 2 kinderstoelen, dus eten met dreumes op schoot.
-niet echt een leuke speeltuin voor kk, wel springkussen en trampolines

"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Jolanda
10,0

14-08-2014 Het is echt een leuke camping, vooral voor de kleine kinderen. Genoeg te doen. Wij hadden een stacaravan via touroperator. De caravan was heel goed, de enige mini min puntjes van onze vakantie was dat onze caravan helemaal geïsoleerd stond, Net even teveel privacy! En dat er voor tieners niet zoveel wordt georganiseerd, alleen voetbal en een x een badminton toernooi. Jammer dat ze bijvoorbeeld geen kampvuur doen, bbq met de jeugd, mountainbiketocht regelen ofzo. Maar onze kinderen hebben zich desondanks goed vermaakt. Het is echt een aanrader! Sfeer, personeel, uiterlijk camping en betrokkenheid eigenaars: TOP. Tips voor uitjes: Pont d'Arc moet je gezien hebben, maar vooral de route erna (Gorges d'Ardeche) was indrukwekkender. Verder cool kanoen op de L'Eyrieux in Les Ollieres-sur-eyrieux; Hier is ook een leuk klimbos (aquarock) en via de VVV van Privas kan je leuke wandelroutes kopen (wij hebben die in Coux gelopen, 5 km, heel leuk).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?