Appartement Résidences Prapoutel **

5,5

2 reviews over Appartement Résidences Prapoutel in het Nederlands

Fantastisch appartement

Jet, 5-2-2009

Ik geloof dat we in Club Sirius zaten in gebouw 1, niets over aan te merken echt een modern volledig uitgerust appartement, erg jammer van de lift, die verkeerd gebouwd is en daarom iedere keer weigerde, we hebben met oud en nieuw en nog 2 dagen daarna binnen gezeten vanwege de kapotte lift, toch lastig met een rolstoeler.
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Kees de ruiter, 11-3-2008

Echt zeer goedkoope bestemming met bijzonder eenvoudige appartementen een perfect skigebiedt in de voor tuin met een pracht van een funpark echt iets voor het gezin met een kleine beurs, het is een gezellig dorp met een hoop keuze uit restaurantjes (15) en kroegjes (2 stuks)

als je van boarden houdt hou je van Prapoutel

Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidences Prapoutel in Prapoutel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidences Prapoutel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidences Prapoutel scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.