Appartement Les Granges de 7 Laux

Appartement Les Granges de 7 Laux
Les Granges de 7 Laux
8,3

• Ligging t.o.v. pistes9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Les Granges de 7 Laux bij:

2 reviews over Appartement Les Granges de 7 Laux in het Nederlands

Hele leuke wintersportplaats

Martin, 24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben in Prapoutel een hele fijne wintersportvakantie gehad. Les 7 Laux is een goed skigebied voor alle niveaus. Opvallend was dat veel personeel zo aardig doet. Bij de liften en in de winkels deed men erg zijn best voor de vakantiegangers. Een extra pluim geef ik aan de beheerster van club Sirius, de Nederlandse Nickie, en aan de beheerder van het restaurant van club Sirius. Beiden deden enorm hun best om onze vakantie te doen slagen.

Wij waren met drie gezinnen en hebben 3 appartementen van de residence Les Granges de 7 Laux gehuurd. Alle drie de appartementen waren zeer netjes en ruim voor Franse begrippen.

Een minpunt van Prapoutel indien je niet met de auto gaat: het openbaar vervoer van en naar het vliegveld is heel slecht op elkaar afgestemd.

Onze vakantie hebben we via touroperator geboekt. Is ook een aanrader. Een wijziging in aankomst en vertrekdatum werd zonder meer door hen geregeld. Ook een misverstandje over de prijzen van de skipassen is vlotjes opgelost.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Super locatie!

Torro's, 7-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Keurig ingerichte appartementen, gelegen pal op de piste. Deze résidence bestaat uit 4 gebouwen met 4 tot 8 persoonsappartementen. Naast het complex is een spa (zwembad, sauna, hammam, massage etc. tegen betaling) restaurant en traiteur.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Granges de 7 Laux in Prapoutel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Granges de 7 Laux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Granges de 7 Laux scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.