8,5

Uitstekend

18 reviews over Camping Du Pont in het Nederlands

Mooie ligging, fijne camping

Elsbeth, 6-8-2017

Fijne, relaxte camping. Relatief klein, maar met leuke animatie en heel behulpzame eigenaars. Wij hadden met onze vier tieners een stacaravan, dat is prima bevallen. Camping ligt aan de rivier, wat heel prettig is tijdens de echt hete dagen. Bovendien heeft de rivier daar zandbodem, dus relaxt zwemmen. Springen van de rotsen was echt leuk voor de kids. Verder veel te doen: kanoverhuur tegenover de camping, wandelroutes, prachtige stadjes en musea, fietsen, alles vanaf of dicht bij de camping. Veel Fransen op de camping. Als we weer naar de Ardèche gaan komen we hier zeker terug.
Gereisd familie in juli 2017

heel goed,ga er zeker nog terug

willy.naert, 12-11-2016

alles prima,jammer dat het zo vroeg sluit(2016 op 12 september)
Gereisd met partner in september 2016

aangename rustige camping

LAURENCE DE BACKER, 27-4-2016

de ligging van de camping is prachtig,nette camping met zwembad ,lekker restaurant op de camping zelf,vriendelijke uitbaters en grote schaduw plaatsen,de camping licht aan de rivier en is privé strand,op de camping is er animatie voor de kinderen( enkel in het Frans),het is een familie camping na enkel jaren daar te zijn begin je elkaar te kennen en keer je steeds terug,het gemak is ook dat er een grote winkel is dicht bij de camping.Van mij mag er nog en sanitaire blok bij komen.Zwembad is goed maar kan nog verbeterd worden.Gelukkig hebben we ook nog de rivier.Wij keren graag terug.
Gereisd familie in juli 2015

Jolanda Boersma, 21-8-2015

Het is een leuke, kleine camping. Hele aardige eigenaren.

Het strandje is wel wat klein.

Gereisd met partner in augustus 2015

Knusse camping

Ilse, 11-7-2014

Heerlijke camping als je rust zoekt en dat zochten wij! Eind juni geweest. Kleine camping met fijn zwembad. Schoon en water op goede temperatuur. Leuk peuterbadje dat aan zwembad vast zit. Sanitair is ook prima, maar in hoogseizoen denk ik niet voldoende. Je mag niet met slippers douchen, vreemd!

Supermarkt lekker dichtbij.

Gereisd familie in juni 2014

Vreselijk

Greetje, 5-8-2013

Als je van drukke op elkaar gepakte campings houdt moet je hier zeker naar toe. Reserveer nooit een comfortplaats, hier is geen enkele schaduw en heb je nooit ook maar enige privacy! Campingbazin zit als een bewaker in haar belachelijk kleine receptie. Als je van kamperen houdt moet je hier niet naar toe.
Gereisd familie in januari 2013

Prachtige en rustige camping aan de Ardeche

Koos en Rinet, 8-7-2013

We zijn in juni ruim één week geweest. Er was meer dan genoeg ruimte, ook aan 'oude' kant. Het nieuwe gedeelte is prachtig aangelegd maar heeft nog weinig natuurlijke zon beschutting. Toiletgebouw ligt midden op de camping, wordt prima schoongehouden. Maar we denken (eveneens) dat het aantal toiletten voor het hoogseizoen wel wat weinig is. Douches goed in orde en nu lekker warm (zelfs heet) water.

De route naar het kleine strandje loopt via een trapje naar beneden. Zwembadje is prima in orde. De eigenaresse spreekt prima engels en ze zijn zeer vriendelijk. Wifi is beschikbaar voor de gehele camping (€15,- per week) voor één apparaat. Ontvangst is goed. Prijs van deze camping is zeer reëel vooral betreft de locatie.

5 minuten vanaf de camping is (lopend) de supermarkt spar. Elke ochtend is daar gemakkelijk het brood te halen.

Gereisd met partner in juni 2013

Leuke, mooie camping

Seraja, 13-9-2012

Mooie, simpele camping aan het water. We waren in het naseizoen op de camping, maar toen stonden er nog genoeg mensen om het gezellig te hebben. Aan de camping zit een klein strandje waar je goed kan zwemmen onder een brug. Ongeveer 5 minuten lopen vanaf de camping vindt je een Spar. Op de camping zelf kun je brood halen. Het enige nadeel wat we hadden op de camping is dat de douches heel koud waren. Af en toe gaven ze je valse hoop, dan werden ze heel even warm, maar dat duurde maar een paar seconden. Erg zonde, want het afwas water was wel lekker warm. De omgeving is leuk met van alles te doen. Als je gaat kanoën vanaf Balazuc kom je ook onder de brug door langs de camping. De beheerder van de camping is ook een aardige man, welke redelijk goed engels spreekt.
Gereisd met partner in september 2012

Leuke vakantie gehad

wilco_schippers, 27-8-2012

We hadden een goede plek in de half-schaduw, op het oude gedeelte van de camping. Er zijn nieuwe grand-comfort plaatsen bijgekomen en die hebben alleen nog jonge bomen rond het veld en dus sta je heel de dag in de volle zon.

Er is niet veel animatie, maar dat zoeken wij ook niet, op maandagavond is er disco en er wordt veel jeux-des-boules gespeeld. Verder is er iedere week een wandeltocht, paella-avond en er was een keer een soort 'kermis'. Bij de vaste gasten van de camping konden kinderen ballen gooien, eendjes hengelen e.d.

Het sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt, maar vooral onze 2e week was het allemaal wat minder schoon. 4 douches is wat aan de weinige kant, want er is altijd wel een wachtrij.

Het riviertje is geweldig (je kan er in de schaduw liggen) Het is niet diep, en de kinderen kunnen er heerlijk in spelen, dobberen en zwemmen. Het zwembad is niet spectaculair, maar onze jongens vonden het toch leuk om even in af te koelen. Al met al een prima camping.

Gereisd familie in juli 2012

Geen 4 sterren waard

Fam uit akersloot, 21-8-2012

Van een viersterrencamping verwacht je meer. Zaken die tegenvielen:

-Slechts 4 toiletten (4 heren en 4 dames)

-Geen warme douche, weinig water

-Camping aan de ardeche echter alleen een strandje van ca 40 m² op een soort taluud. Bovendien vermaakt de jeugd zich daar s nachts en omdat er geen toiletten zijn ruik je dat overdag

-Wij hadden een comfortplek echter vol in de zon !

Zaken die positief opvielen

- Lekker (klein) zwembad, met voldoende ligstoelen

- wordt veel georganiseerd

- prima eetgelegenheid goede prijs

- enthousiaste eigenaar

Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Pont in Pradons (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Pont scoort een 8.54 uit 10 op basis van 79 reviews.