Camping Les Castors **

Les Castors
8,2

3 tips over Les Castors

Frank van Aardenne, 25-8-2014
Wij begrepen niet waarom niet meer volwassen en kinderen de beek bezochten die langs de camping stroomt.
chris v/d stelt, 23-8-2014
de mont ventoux is goed aan te rijden, wel een helse berg om te beklimmen met de fiets, verder zijn er diverse leuke plaatsen en markten de dagen v/d markten hangen in het toilet gebouw , leuke 3 weken gehad op deze camping in het hoog seizoen. wij hadden niets geboekt en vonden diverse andere campings niet het camping gevoel geven, of moesten dan weleens van plek wisselen daar hadden wij geen zin in.
Bas Leeuwis, 12-8-2012
Camping leent zich uitstekend voor fietstochten in de omgeving, met als hoogtepunt de Mont Ventoux. Enkele toeristische plaatsen zijn Vaison la Romaine en Buis de Barronie met voldoende restaurants. Markten in Vaison en Bedoin zijn zeer groot en druk bezocht. Op 6km 1,5km voorbij de Cam. Les Trois Rivieres in Entrechaux. Vind je een prachtige speel en zwemgelegenheid in de rivier bij een eeuwen oude(smalle) brug met rotsen en (grind) strandjes. Gezellig druk en voldoende parkeergelegenheid.

Onze bezoekers bekeken ook: