Camping Les Castors **

8,2

10 reviews over Camping Les Castors in het Nederlands

Charmante kleinschalige Franse camping

Hanneke, 21-8-2016

Charmante kleine camping zonder veel toeters en bellen, maar precies goed! Zwembad van goed formaat, kleinschalig terrasje, grote plekken met veel schaduw en een heel mooie omgeving met leuke dorpjes. Camping ligt aan de rivier waar je door kunt wandelen en dammetjes kunt bouwen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fraaie ligging, maar niet zo'n ontspannen sfeer

Leon, 24-8-2015

In potentie is Les Castors een heel mooie camping. De ligging is geweldig (bij een riviertje nabij een prachtig dorp) en de omgeving is sowieso heel fraai. Jammer genoeg zijn de campingbazen niet zo flexibel (zo mocht onze oudste niet in een UV-zwempak in het zwembad en werden de kinderen een keertje afgeblaft toen ze wilden douchen), wat voor ons het campingplezier een beetje teniet deed. Niet dat we onze vakantie er door lieten verpesten, maar je merkt pas hoe vervelend die inflexibiliteit is als je daarna op een camping komt waar alles heel ontspannen is. Kortom, camping is oké, maar iets relaxter omgaan met de gasten zou een stuk fijner zijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar

Willemijn, 12-8-2015

Wij konden onze draai niet echt vinden op deze camping. Het beste aan deze camping is het riviertje en de prachtige omgeving. Er is weinig speelgelegenheid voor de kinderen. Onze plek was al krap (er zijn wel grotere plekken) en de buren zaten praktisch in onze tent. Na 1 regenbui veranderde de grond waarop we stonden in een modderpoel. Verder was de campingbazin wat nors en erg op de (vele soms onbegrijpelijke) regels. En de prijs was fors in verhouding tot de faciliteiten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eerder bij camping Ayguette geweest in Faucon, 10 km verderop, veel gemoedelijker en vriendelijker daar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping

Meinke, 9-8-2015

Les Castors is een prima camping met veel ruime plaatsen. Het zwembad was ok en het sanitair netjes. De camping is om 22 uur stil. Het is een kleine camping met max 50 plaatsen. De camping was begin augustus niet vol. Het riviertje was leuk voor kinderen om in te spelen. belangrijkste nadelen vond ik dat je de weg kunt horen en dat er maar weinig plekken met veel schaduw zijn. Bijna alle plekken hebben daarentegen wel een boom waar je onder kunt zitten bij veel zon. Mooie omgeving. Speeltuintje stelt niets voor.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fantastische camping

Frank van Aardenne, 2-3-2015

De kwalitiet van WIFI is strek voor verbetering vatbaar. Voor het overige een prima camping waar we met erg veel met onze caravan in de zomer van 2014 hebben gestaan.
Gereisd met partner in juli 2014

leuke rustieke camping.

chris v/d stelt, 23-8-2014

zeer schoon sanitair met altijd warme douchen, de eigenaar organiseerde regelmatig wat zoals karaoke (met vele goede zangers!!0 een film of waterpolo en jeu de B, ook was er een bbq avond, men is terecht zeer zuinig op het zwembad wat zeer schoon was en iedere dag werd gecontroleerd, mevrouw het inderdaad een wat strengere blik over haar, maar ze was zeer vriendelijk en ze kan ook lachen,maar ze weet precies wat er speelt en staat voor je klaar, het enigste nadeel was dat er bij harde en langdurige regen meerdere plaatsen het water niet aan kunnen en voor veel water overlast zorgen, vooral voor mensen met een tent kijk dan goed uit dat je niet op een laag gelegen plek terecht komt, want wij hebben 3 nachten mee gemaakt met veel regen, en dat mensen met tentjes in de auto zijn gaan zitten, de volgende ochtend toen het droog was, was het vele water ook weer snel weg, en ging iedereen weer verder met vakantie vieren.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Ontspannen camping

Romanbaatenburg, 14-8-2014

Gemoedelijke camping, prettige sfeer. Veel schaduw (niet alle plaatsen) leuke plekjes en een goeie dynamiek tussen kinderen van verschillende nationaliteiten, althans toen wij er waren. Prima sanitair met goed afgeschermde wc's.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie en rustige camping

Bas Leeuwis, 12-8-2012

Camping Les Castors is een mooie en heel rustige Camping, te midden van de prachtige natuur aan de noordzijde van de Mont Ventoux, met ruime plaatsen. Een prachtige nieuwe sanitaire ruimte, geen wachttijden ondervonden. Een mooi zwembad en een klein terras voor ijs of een drankje en de mogelijkheid om te ontbijten of te lunchen. Op het terras een TV voor sportuitzendingen of een film avond. De rivier staat bijna droog en bied geen bijna ruimte om er te zitten of voor kinderen er in te spelen. Wel zit er op een kwartiertje lopen een prachtige Bever dam met een bever familie in het riviertje. Camping had door de droogte wel stoffige wegen. Brood kan middels het avonds inleveren van de broodzak in de morgen (8.30) opgehaald worden. Visite ontvangen is wel duur €3.60 per dag en mogen dan ook nog geen gebruik maken van de douche. De eigenaresse waakt over haar camping met een wel zeer strenge blik. Tevens zouden er meer en betere speeltoestellen voor kinderen kunnen zijn, nu ondermaats
Gereisd met partner in juli 2012

Bij toeval ontdekt.

Lammert, 1-8-2011

Door het slechte weer zijn we naar de Drome provencaal afgezakt. Na veel campings gezien te hebben die vol waren uiteindelijk op Les Castors terecht gekomen. 50 plaatsen op een plek die je vanaf de weg niet zou verwachten. Wij hebben plek 50 genomen, een heerlijke plaats net iets hoger dan de overige plaatsen met een eigen picknick bank. Zoals Ingrid schrijft zijn de regels die de eigenaar hanteerd wat streng voor hollandse begrippen, maar het zijn dan ook alleen maar de Hollanders die erover klagen. Ik zeg maar zo, als er een kind verdrinkt dan heeft hij het ook niet goed gedaan en had er strenger toezicht gehouden moeten worden. Zolang je de regels naleefd heb je van hem of zijn vrouw geen last.
Gereisd met partner in juli 2011

Ontspannen kamperen in mooie omgeving

Ingrid, 10-8-2010

Camping met circa 40 plaatsen aan D5, zo'n 8 km van Buis-les-Baronnies. Wij kwamen er voor het tweede jaar, relaxte en mooie camping met zwembad en barretje. De plaatsen zijn mooi, maar iets minder groot dan op een rustieke camping, maar uitzicht op de bergen maakt dat zeker goed. Veel Franse families dit jaar, vorig jaar meer Nederlanders. Kinderen vermaken zich prima in zwembad, wel alleen met toezicht van ouders (tot 13 jaar). Wij hebben het heerlijk gehad, de regeltjes voor het zwembad zijn wat streng en het ligt beneden aan een weg (niet al te druk), maar verder vinden wij het een prima camping. Voor de kinderen twee keer per week uurtje knutselen, paar avonden table d'hotes. Fietsen kan prima in deze omgeving, Buis en Vaison zijn dichtbij, voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Castors in Pierrelongue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Castors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Castors scoort een 8.15 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: