Camping Mont Blanc Plage

Mont Blanc Plage

18 reviews over Camping Mont Blanc Plage in het Nederlands

Geweldig

Familie Oostdam, 17-9-2017

Heerlijke relaxte camping met zeer vriendelijke, Nederlands sprekende eigenaresse met aandacht voor haar gasten. Ze wordt geholpen door een eveneens heel vriendelijke, goede Franse kok. Goed eten in het restaurant. Frietjes en brood elke dag vers af te halen. Het eigen zwemmer op de camping is een ervaring apart. Lekkere temperatuur, prachtig uitzicht, ligbedden en WiFi punt. Het ademt de sfeer van vroeger uit met de ruim 80 jaar oude badhokjes. Op de camping 2 tafeltennistafels, waarvan 1 binnen. Chamonix (met de Mont Blanc) is niet ver. De beste plek om te staan vonden wij aan de kant van het spoor. Van de trein heb je geen last en de snelweg hoor je daar ook nauwelijks. Het sanitair is inderdaad oud, maar wordt keurig schoongemaakt en is functioneel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Sfeervolle camping in prachtige omgeving

Christiaan van der Horst, 12-8-2017

We hebben bijna 3 weken op de camping doorgebracht. Leuke mensen ontmoet. De kinderen hadden veel vriendjes. Het unieke aan de camping is de gemoedelijkheid die er heerst. Bij aankomst het hartelijke ontvangst door eigenaresse Beatrice. In het Nederlands !!! De combinatie met het zwemmeer is fantastisch. Eigen waterglijbaan, ligstoelen, duikplank, tennisbaan en dat alles met als achtergrond de eeuwig besneeuwde toppen van het Mont Blancgebergte. Eerlijk gezegd is het sanitair verouderd, maar dat wordt in september 2017 vervangen. Ruime plekken. De camping beschikt over broodservice en een restaurant. Er is geen speeltuintje aanwezig.

Wat ook opvallend is is de betaling achteraf.

De snelweg en de trein liggen naast de camping. Voor ons als Drenthen was dat even wennen, maar wij verzekeren u, het went echt.

Deze camping is een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch uitzicht op Mont Blanc

Maarten, 29-7-2017

Unieke camping. Eigen zwem gelegenheid met waterglijbaan.Sanitair verouderd , maar wordt 2 keer.per dag schoongemaakt. De leukste camping uit de omgeving.

Uniek uitzicht op de Mont Blanc

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch uitzicht.

Heleen Naezer, 29-7-2017

In prachtig park gesitueerde rustige camping met fraai uitzicht op de Mont Blanc. Met eigen zwemmeer, waarin grote karpers (ongevaarlijk) zwemmen. Op loopafstand nog een groot zwemmeer met strandje. Het is beslist de mooiste camping in die omgeving. De andere hebben we ook bekeken. Het sanitair is verouderd , maar wordt 2 x daags goed schoongemaakt.
Gereisd met partner in juli 2017

op de foto's mooier dan in de praktijk

Ton, 2-7-2017

De camping roept herinneringen op aan een mooi verleden, maar is inmiddels behoorlijk verouderd. De camping-eigenaresse vertelt dat ook en geeft aan dat zij "het er nog maar een beetje bij doet". Het gevolg is dat bijvoorbeeld het sanitair best een renovatie kan gebruiken. Een ander sterk minpunt vonden wij dat de snelweg er vlak langs raast. Je hebt dus continu last van het voorbij razende verkeer (op een gegeven moment went het redelijk). Tenslotte waren er bij ons best veel muggen e.d.

Een en ander neemt niet weg dat het uitzicht aan het meertje op de Mont Blanc prachtig is, dus op de foto's ziet het er prachtig uit! Een ander voordeel is dat de camping ook een gemoedelijke sfeer heeft, omdat er weinig of geen luidruchtig publiek is, dus ook dat is een pluspunt!

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische plek

Grace en Ronald Eijpe, 16-9-2016

Onwijs genoten op deze heerlijke camping. Een prachtige ligging met de Mont Blanc in het zicht. De camping is opgezet dpor de opa van eigenaresse Beatrice in 1935. Je voelt de sfeer van toen. Beatrice spreekt bijzonder goed Nederlands. Onze kinderen (en wij ook) hebben haar in ons hart gesloten. De camping bezit over een eigen meer waar je heerlijk kunt zwemmen en op een ligbed kunt genieten van de zon. Het restaurant op de camping bied je heerlijk eten. Als je van back to basic kamperen houdt in een sfeervolle ambiance dan ben je hier op de juiste plek. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk!!!

Liesbeth Klok, 17-8-2016

Wat een heerlijke en bijzondere camping is Le Mont Blanc Plage toch! Natuurlijk is er wat achterstallig onderhoud, maar kijk hier doorheen. Camping, restaurant en goede schoonmaak wordt verzorgd door de lieve en verantwoording-gevoelige Nederlands sprekende Beatrice. Een camping met zeer grote, zelf uit te zoeken plaatsen, prachtige vergezichten, privé zwemvijver met glijbaan, vlotten en duikplank en uit de hand te voeren karpers. Brood is elke dag vers verkrijgbaar. Het geluid van trein en snelweg zijn absoluut niet hinderlijk, de omgeving biedt daarentegen veel: marktjes, bergwandelingen, mountainbikeparcousen, haarspeldbocht-autoritjes, watervallen,, enz.,enz.,enz.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch plek

Anielle castricum, 15-8-2016

Fijne camping zonder veel poespas. Beatrice is een zeer prettige gastvrouw. Vanuit de camping kan je mooie uitstapjes in de omgeving maken. En dan aan het einde van de dag lekker in het privé meer springen en opdrogen in de zon. In het stadje zijn leuke marktjes te bezoeken. Het sanitair is wat verouderd maar schoon en de douches werken prima. Wij zijn nu voor de 2e keer hier geweest en dat is ons wederom prima bevallen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

waardeloze camping wat een afknapper, een 4 waard

anja den Boer, 2-8-2016

een flink verwaarloosde kamping, triet om te zien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne rustige en authentieke camping

Prachtige Camping, 11-8-2015

wij hebben 2 weken op de camping gestaan en dat was heerlijk. de eigenaresse van de camping spreekt goed haar talen (zelfs nederlands) en is zeer vriendelijk en behulpzaam. de camping zelf is heel mooi gelegen aan een prive meer waar je heerlijk kunt zwemmen. verderop is ook een groter meer wat hoort bij de gemeente waar je eventueel ook nog lekker kunt zwemmen, sporten etc. het sanitair van de camping is wat verouderd maar ruim genoeg en wordt heel goed schoon gehouden. op de camping zelf kun je ook gebruik maken van het restaurant waar je heerlijk en betaalbaar kunt eten. leg een mooie camping als deze in een prachtige omgeving aan de voet van de mont-blanc en je hebt een heerlijke plek om te verblijven.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mont Blanc Plage in Passy , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mont Blanc Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mont Blanc Plage scoort een 8.04 uit 10 op basis van 18 reviews.