Chalet Le Choucas *****

4 reviews over Chalet Le Choucas in het Nederlands

nooit meer!!!

martinevandenschrieck, 6-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

le choucas in oz en oisans zou een ongelooflijke accomodatie kunnen zijn maar helaas!!! Wij zijn pas terug en voelen ons bedrogen, het was er niet in orde en zeeeer vuil. Ik denk dat wij voor hetgeen wij betaald hebben iets helemaal anders hadden kunnen krijgen, wij gaan 10 jaar naar Frankrijk skien en dit is de eerste grote teleurstelling.
Gereisd met vrienden in maart 2009

Filip, 11-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met chalettravel.nl naar de chalets gegaan en het was fantastisch. Deze chalets waren het best wat wij ooit gezien en meegemaakt hebben. Ook de opvang was heel erg goed. Heel aangename reisleiders die ons zo goed als mogelijk in de watten gelegd hebben. Wij gaan hier zeker nog terug!!
Gereisd familie in april 2005

skijon.blogspot.com, 1-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima accomodatie. Toen wij er in jan 2004 waren was het wel schoon. Catering hadden we niet via Touroperator geboekt, dus daar kan ik niks over zeggen. Lekker ruim, jacuzzi en sauna, gezellige woonkamer met open haard, prima balkon. Als je zelf kookt lijkt de keuken me wat klein voor een grote groep. Lag niet super ten opzichte van pistes en liften maar zeker ook niet slecht.
    Gereisd anders in september 2005

Piet, 19-7-2005
    • Ligging t.o.v. pistes2

Groot appartement mooie jacuzzi, maar niet schoon! Redelijk ver van dorp en pistes. Organisatie van Touroperator is erg slecht, catering is te laat en de maaltijden zijn onder de maat (slecht). Ik zou het afraden om een vakantie bij touroperator te boeken!
      Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Choucas in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Choucas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Choucas scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: