Chalet Daim ****

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Chalet Daim in het Nederlands

Filip, 15-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven afgelopen winter in deze chalet (2008). We hebben geboekt via een touroperator. Op de site staat vermeld dat deze op 250 meter van de piste ligt, maar het is eigenlijk heel wat minder doordat het de 1e chalet is die je tegen komt in het rijtje van chalets. Het is een héle ruime chalet. Geen luxe, maar alles is voorhande om er een toffe tijd te beleven. Ideaal voor 6 personen/3 koppels, vermits er 3 aparte slaapkamers zijn met elk hun eigen badkamer. skigebied viel heel goed mee, maar wij zaten dan ook volop in de hopen verse sneeuw en met een stralende zon. De eerste lift ligt op ongeveer 50 meter. (Alpette) Dus je kan met de ski's en schoenen zeker vertrekken uit de chalet. Enkel het wandelpaadje op af te dalen naar de lift is nogal stijl. Het dorp Oz zelf is klein en gezellig. Als je hier niet voor het skieën komt, is er wel weinig te beleven.
    Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Daim in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Daim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Daim scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.