1 review over Hotel Couleurs Soleil in het Nederlands

Steef, 15-5-2004

Wij zijn hier met twee gezinnen geweest tijdens de carnaval periode 2004, onze ervaringen: Goed ingerichte appartementen, rustig gebied voor tijd van het jaar, dicht bij de liften maar niet op de piste, zeer slechte service bij de receptie, vooral bij aankomst, deze is veel te weinig open en wij hebben 3 uur in de rij gestaan om de sleutel te mogen onvangen, de Fransen achter de balie kregen het er niet koud of warm van, vinden het de normaalste zaak van de wereld, mensen die s'nachts aankomen kunnen nergens terecht!

Ik zou best nog eens teruggaan dat zegt genoeg denk ik, ik zal waarschijnlijk wel een andere aankomstdag kiezen en telefonisch informeren wanneer de receptie open is

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Couleurs Soleil in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Couleurs Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Couleurs Soleil scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.