7,5

2 reviews over Chalet Cerf in het Nederlands

Mooi en gezellig!

Birgit, 20-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Le Cerf is een mooi en gezellig chalet. De slaapkamers hebben per stuk een eigen badkamer (bij ons wel met veel en warm water) maar zijn niet allemaal even groot. De woonkamer heeft hele grote ramen met een fantastisch uitzicht. Er is een open haard en een ruime zithoek. Verder staat er een grote eettafel waar je inderdaad met de volledige bezetting aan kunt eten, en ook servies en pannen voldeden (voor de verandering) aan het aantal personen.

Wij vonden de sauna en bubbelbad heerlijk! Comfortabel kun je met 3 personen in de sauna, en 4 in het bubbelbad. In deze ruimte zijn ook twee douches.

Bij de voordeur is een verwarmd hok voor skies en schoenen.

De dichtbijzijnde piste en (cabine)lift is vlakbij, enige nadeel is wel dat de weg hier naartoe of een stijl bergpaadje, of een grote omweg is.

Gereisd met vrienden in maart 2010

nooit meer

sneeuwgekken, 25-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

3 dagen geen warm water terwijl boiler problemen al bekend waren in voorgaande week. sauna kunnen max 3 personen in. En tja met 5 man in de jacuzzi word heel heeeeeel knus en is bijna al het water eruit verdwenen maar helaas hebben we dit niet uit kunnen testen daar de max temp. van onze jacuzzi 11 graden was.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Cerf in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Cerf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Cerf scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.