Chalet Blanchon *****

• Ligging t.o.v. pistes7,0

4 reviews over Chalet Blanchon in het Nederlands

Ciel, 17-2-2007

Echt een super chalet!

Elke kamer heeft een eigen douche en wc. Het was er ook schoon toen we aankwamen.

Alles top.

Gereisd anders in februari 2007

Hannie , 14-1-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtig huis een aanrader heerlijk dat er een douche/bad en toilet voor iedere slaapkamer aanwezig is. Redelijk schoon.

Nadeel het terug lopen van de piste/lift

vrij vermoeiende wandeling. (wij zijn verwend, omdat al onze vorige vakanties we altijd van uit ons huis op de piste stonden) Dit is een van de mooiste en beste chalet die we ooit in Frankrijk hebben gehad. Dat maakte het weer goed.En natuurlijk de sauna en het bubbelbad heerlijk na al je inspanningen je spieren verwennen.Merel bedankt voor de hulp bij het wegraken van een snowbord.

Gereisd anders in januari 2007

blizzard, 6-2-2006
      • Ligging t.o.v. pistes7

Schitterend ruim chalet, een van de beste die ik tot nu toe heb gehad in Frankrijk. Op 3 min lopen ligt de gondel, je kan tot vlak bij het chalet terug skien. Het chalet heeft mooie ruime slaapkamers met eigen badkamer en wc, grote keuken/woonkamer met openhaard en een tafel voor 16 personen, groot balkon op het zuidwesten, 4 persoons bubbelbad en sauna. Het plaatsje heeft niet veel te bieden (2 kroegen), maar als je met 16/18 man bent vermaak je je toch wel. Door de grote groepen die naast elkaar zitten kan het wat lawaaiig zijn, dus als je voor je rust op wintersport gaat kun je beter ergens anders boeken.
        Gereisd anders in februari 2006

antoinette, 2-1-2006
        • Ligging t.o.v. pistes7

heerlijke vakantie gehad!! wij hadden dan all in met 2 koks andy en steve echt een aanrader!

top top ga zo door wouter en merel.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Blanchon in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Blanchon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Blanchon scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.