Hotel Les Stalagmites **

Hotel Les Stalagmites
Les Stalagmites

3 reviews over Hotel Les Stalagmites in het Nederlands

Zeer aangenaam. Een thuiskomen gevoel. geweldig!!!

Mevr. Jeuken, 7-8-2017

Mooie rustige locatie. Keurig groot terras onder druivenstruiken. Heerlijk eten van de kaart. Vriendelijke mensen. Ook nog een apart gelegen hotelkamers naast het hotel. prachtige kamer met ook nog een prima derde bed op onze kamer. Alles ging heel gemoedelijk. Even een wandeling in het idillische dorpje met aangrenzende landerijen met druivenstruiken was ook leuk. Niet duur. Veel voor weinig.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische plek

Vaes Henri, 3-5-2014

Heel goed hotel prijs/kwaliteit. Heel rustig gelegen, ideale uitvalbasis om de prachtige Ardèche te verkennen. Lekker eten, heel vriendelijk, heel proper en heel gedienstig kortom heel goed. Volgens mij is er 1 minpuntje, slechte isolatie van de kamers.
Gereisd met vrienden in april 2014

rustig gelegen

Linsey, 20-1-2012

In 1989 en 1990 ben ik met mijn ouders naar dit hotelletje geweest. Ik had er als kind een prachtige tijd. Het was ontzettend rustig en gezellig. In 2003 ben ik er terug geweest met mijn man, wel enkel om te eten in het restaurant... het was nog steeds even aangenaam!
    Gereisd met vrienden in januari 1989

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Stalagmites in Orgnac-l'Aven (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Stalagmites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Stalagmites scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.