Camping Les Clos ***

Les Clos
7,8

39 reviews over Camping Les Clos in het Nederlands

Zeer relaxte camping aan een mooi riviertje

Fam. Maas, 30-8-2017

Mooie plaatsen, we hadden een 2 persoons stacaravan. Eenvoudige snackbar en een mooi zwembad met ligstoelen.

Op loop afstand van Nyons met vele restaurants.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars die ook goed de Engelse taal beheerste.

Normaal gaan we nooit naar de zelfde camping terug, maar voor volgend jaar hebben we een optie!

Gereisd met partner in augustus 2017

gennoten

Wim, 27-8-2017

Ligging en faciliteiten goed, minder de ondergrond

We hebben 14 hele fijne dagen gehad

Gereisd met partner in juli 2017

we gaan weer

johan, 8-11-2016

Rustige camping met mooie plaatsen zowel zon als schduw
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke camping!

Sander, 16-8-2016

Prima camping, lekker rustig en zeer prettige sfeer. Eenvoudige snackbar, prima zwembad, Nyons op loopafstand (wel door de zon lopen, 20 min), heerlijke omgeving, mooie wijnen bij de diverse wijnhuizen in de buurt, riviertje die inderdaad na een buitje wat modderig is (mag de pret niet drukken, wordt je mooi van zeggen ze), zeker voor herhaling vatbaar, maar wij willen doorgaans elk jaar een andere plaats bezoeken. In de ochtend nog lekker schaduw door de berg, waardoor je lekker wakker kan worden. Camping eigenaren zijn aardig, geven aan dat er geen/tot weinig schaduw is om sommige plekken, maar dat valt zeker mee!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk rustige camping

Nanda, 16-8-2016

Wat een fijne camping! Het loopt niet over van de Nederlandse gezinnen met kinderen en er is geen animatie. Wie dat zoekt, hoeft hier dus niet naar toe. Zoek je rust, gezelligheid en het geluid van krekels in de warme zon, dan is dit de plek. Op loopafstand van het gezellige plaatsje Nyons.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie plek op de grens van de Drôme en de Provence

Albert Miltenburg, 8-8-2016

Camping langs een rivier met harde ondergrond, dus spijkerharingen zijn nodig. Ook verhuur van stacaravans. Luidruchtige krekels in een heerlijk klimaat. Geen vochtige nachten. Schoon sanitair twee zijden in één gebouw, zodat je tijdens de middagschoonmaak gewoon terecht kunt. Geen onderscheid man/vrouw. Prima! Vaatwasser en wasmachine aanwezig. Wifi tegen betaling is matig tot slecht. Nyons op 20 minuten wandelen is een leuk dorp met oud centrum en meerdere supers. Orange is met een uurtje bereikt.

Wijnproeverij, kennismakingsborrel, wisselende maaltijden. Zwembad met pierebad voor de kleintjes, ligstoelen aanwezig!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Geweldige mooi gelegen rustige camping

Dick en Lies de Waard, 31-12-2015

wij stonden op plaats 75 direct aan het riviertje met zijn prachtige witte keien. Moesten met de omver na een week naar plaats 77. De ondergrond is hard. Schone ruime toiletgebouwen. Klein winkeltje waar je brood kan halen welke je de vorige dag besteld dient te hebben. Nyons op loopafstand of fiets afstand.

Kleine markt was op zondag en de grote markt was op donderdag. Wij gaan weer terug aangezien de lavendel velden waren uitgebloeid en willen dat graag weer zien.

Geen animatie maar dat vinden wij niet erg. Klein maar zeer schoon zwembad. Omgeving is verschrikkelijk mooi met oa Mont Ventoux en Montelimar.

Gereisd met partner in augustus 2015

prachtig gelegen

cassiers, 9-10-2015

op deze camping hebben we de mooiste plaats al ooit gehad

naast de rivier met zijn mooie witte keien

elke nieuwe gast kwam vragen wanneer wij door gingen dan konden zij ons mooi plaatsje innemen

spijtig dat het restaurant niet meer open was en in de winkel was er ook al niets meer

bij vroeg vertrek krijg je een code voor de slagboom

Gereisd met partner in september 2015

Prima, wel veel ouderen in het voorseizoen

Marjon, 20-7-2015

Wij waren hier eind mei, we trokken wat rond door Frankrijk. Op deze camping was het relatief druk en er waren opvallend veel ouderen, dat kwam door een 60+ tarief, dan hoefde je veel minder te betalen. Prima zwembad, helaas onverwarmd. Camping ligt langs een drukke weg, maar daar heb je weinig geluidshinder van. Het beperkt wel de wandel/fietsmogelijkheden. Je kunt wel via een tunneltje naar het centrum van Nyons lopen, een gezellig stadje met provencaalse sfeer.
Gereisd met partner in mei 2015

Mooie ligging, rustige camping

mans, 31-8-2014

Wij hadden een heel mooie plek aan de rivier. Met genoeg schaduw op de plek. De plekken die niet aan de rivier waren vond ik beduidend minder mooi. Het zwembad was prima, om lekker af te koelen. Genoeg bedjes, in zon en in schaduw. Het uitzicht bij de plek en bij het zwembad vonden wij erg mooi, zo op de omliggende heuvels. Het personeel was vriendelijk, maar wat terughoudend. De rivier vonden wij ook erg lekker om bij te zitten, in af te koelen, dammetjes te bouwen of in te scheren. Nyons is een leuk levendig dorp op loop- of fietsafstand. En in de omgeving is ook genoeg te doen. De camping zelf is erg rustig, lekker bijkomen maar ook wat weinig contact tussen de campinggasten. Het sanitair was schoon, alleen de douche waa regelmatig lauw. Al met al hebben wij hier een fijne tijd gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Clos in Nyons / Vinsobres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Clos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Clos scoort een 7.82 uit 10 op basis van 43 reviews.