Beoordelingen Camping Les Clos***

Les Clos***
32 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Clos***
Route de Gap D 94, 26110, Nyons / Vinsobres

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Clos*** in Nyons / Vinsobres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Clos*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Clos scoort een 7,9 uit 10, op basis van 32 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Clos*** in Nyons / Vinsobres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Clos***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Clos*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Camping Les Clos*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Clos*** met andere accommodaties in Nyons / Vinsobres.
Even geduld a.u.b.

8,3
6,6
7,7
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Prima camping wij gaan volgend jaar terug!"vertalen
Marian
9,0

17-08-2014 Wij vonden de camping prima!, we gaan volgend jaar terug naar deze camping en we gaan zelden twee keer naar dezelfde camping. Een niet te grote camping die mooi gelegen is naast een rivier waar het leuk is om dammetjes te bouwen. Er is een mooi zwembad, speeltuintje, tafeltennis tafel, voetbaltafel, dit allemaal in de buurt van een overdekt terras bij een bar. De staanplaatsen zijn groot genoeg voor een caravan, voortent, auto en een zit plek, er zijn ook een aantal grotere plaatsen.Een goed gerunde camping met maar een paar zeer zinnige regels. Wat is er trouwens mis mee dat je na 22.00 uur rekening houdt met je mede kampeerders, dat is gewoon goed fatsoen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping met senioren en jonge gezinnen"vertalen
Chris & Yvon
8,0

14-08-2014 Camping Les Clos is een mooie, goed onderhouden rustige (geen animatie of feestjes voor) gelegen op een 15/20 minuten lopen van Nyons; een erg leuk stadje. Het sanitair en het zwembad is in erg goede en zuivere staat. Pal aan de camping ligt een mooie rivier, maar tijdens ons verblijf stonk deze wel naar vis en na een onweersbui is het water erg bruin en niet helder meer. Bij goed weer is het er heerlijk pootje baden en je kunt op sommige stukken zwemmen. De camping ligt tegen een mooie berg en de zon komt daar om half 10 pas bovenuit. De plekken aan de rivier zijn het mooist. Er komen veel mensen jaarlijks terug die direct bij aankomst alweer boeken. Veel senioren en jonge gezinnen. Omdat de camping weinig te bieden heeft qua animatie niet geschikt voor tieners. Ook het restaurant stelt weinig voor; toch raar voor een 4 sterren camping. Wij vonden de eigenaar en eigenaresse aardig, maar iets jovialer zou mogen. Bij het betalen vroegen ze niet eens hoe we het gehad hadden.

met partner, Juli 2014
"Fijne camping om tot rust te komen"vertalen
Geert
8,0

18-08-2014 Deze camping ligt aan de L'Eygues, een rustige rivier waar je uitstekend verkoeling kunt zoeken. De stad Nyons ligt op loopafstand van de camping. Na max. 20 minuten ben je in Nyons. Let er wel op dat je vanaf de camping rechts moet afslaan, anders loop je langs de doorgaande weg wat gevaarlijk kan zijn. De camping is van alle gemakken voorzien. Verwacht geen animatieteam of een avondprogramma, dit ligt niet in lijn met de visie van deze camping. Voor een avondje uit kun je in Nyons genoeg vertier vinden. Er is een gelegenheid om te eten, maar verwacht hier niet veel van. Voor een frietje met kipnuggets is het prima. Het zwembad wordt elke ochtend grondig onderhouden door de eigenaar. Er bestaat een mogelijkheid om brood te bestellen bij de receptie. De volgende dag kun je vanaf 8.00 uur je bestelling ophalen. Wij hebben in 2 weken tijd genoten van de omgeving en de rust van de camping.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Ideaal gelegen"vertalen
Shirley Thörig-Gerr...
1,0
4,0

28-07-2014 De camping is op loopafstand van Nyons. Het zwembad is zeer eenvoudig en de rivier is prachtig maar als er een regenbui is geweest veranderd deze in een modderstroom dat weer een paar dagen duurt voor de rivier helder is. Kom niet met tieners naar deze camping, onze dochter en haar vrienden op de camping zijn meerdere keren gewaarschuwd dat ze luidruchtig waren, hier zijn wij zelf niet op aangesproken tijdens onze vakantie maar pas toen we weggingen...raar! Niemand had last van de kinderen alleen de eigenaar zelf blijkbaar. De camping kent ook een hoog gehalte kampeerders die ieder jaar terug komen op "hun" plekje. Sanitair was schoon en werd ook regelmatig gepoetst. Snackbar ook aanwezig maar stelt niet veel voor. In Nyons genoeg restaurants, het marocaans restaurant is erg lekker.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, maar geen 2e keer meer"vertalen
Fam van Esch
6,0

03-08-2014 Het is een mooi gelegen camping aan een rivier in een prachtige omgeving nabij een mooie stad, de olijvenstad Nyons. We hadden een mooie plaats gekregen waar we met onze vrij grote caravan plaats genoeg hadden om te staan. De 1e dag hadden we al de indruk dat we op een camping waren aanbeland waar vele ouderen zitten en veel mensen die er al jaren terugkomen op hun plek. Ons maakt dat in principe niets uit als de kinderen zich kunnen vermaken en als pa en de kids prachtig kunnen fietsen is het meestal prima.Dat fietsen kun je daar geweldig mooi, met heuvels rond de 600-1000m en als klaptuk natuurlijk de Mont Ventoux die op 38km (Bedoin) ligt. De kinderen van ons vermaakte zich met hun vrienden ook geweldig maar de zeer nukkige eigenaar deed er alles aan dat hun het niet naar hun zin hadden. Ze moesten om 22u stil zijn terwijl andere gasten wel tot 2330u kunnen blijven praten. Na een waarschuwing zijn alle kids naar de rivier savonds gegaan en zelfs daar kregen ze een waarschuwing!!!!

met partner, Juni 2014
"1 keer maar nooit meer !"vertalen
Nel2012
1,0

30-07-2014 Onze mening:
Na de positieve reacties gelezen te hebben gekozen voor deze camping. Pluspunt: het sanitair en de camping wordt goed schoon gehouden. Nyons op loopafstand, is prettig. Omgeving is schitterend.
Minpunten: Wij vinden de eigenaars absoluut niet vriendelijk, zij laten zich ook niet op de camping zien. Na een hevige onweersbui lijkt het ons aannemelijk dat er even een ronde wordt gelopen of alles nog in orde is. Niets van dat alles. Wat is het een gemis dat deze camping geen gezellig terras heeft en een keuzemenu. Nee, 7 A4-tjes met wat gerechten, elke week hetzelfde. De friet is lekker, de carpaccio niet te eten, veel azijn. Het zwembad ziet er mooi uit maar vaak koud. De camping ligt aan een weg waar het verkeer goed hoorbaar is. Als het niet geregend heeft is het een fijne rivier, mocht dit wel zo geweest zijn, is de rivier bruin van kleur en niet aantrekkelijk erin te gaan. Kortom, voor ons een camping zonder sfeer en uitstraling. 1 keer maar nooit meer.

met partner, Juni 2014
"Mooie camping dichtbij het centrum"vertalen
Miranda Popping
9,0

30-06-2014 Wij hadden een mobile home gehuurd. Camping is goed onderhouden, personeel is erg vriendelijk en kan Engels praten en verstaan. Mooi zwembad met zon en schaduwplekken. Je kunt voor 5 euro een internetkaart kopen en is een week geldig. Ook kun je elke dag vers brood bestellen. Camping is met de auto 5 min. rijden naar het centrum. Leuk stadje met heel veel terrasjes en leuke winkeltjes. Twee x per week is er markt. Op donderdag en op zondag. Die van donderdag is een grotere markt. Verder is de omgeving erg prachtig.

met partner, 2013
"Heerlijke uitvalsbasis"vertalen
Willem H.(Hennie)
8,0

18-06-2013 Een fijne camping (geen strakke laantjes) met een gemoedelijke Franse sfeer. Om parkeerruimte te scheppen zelfs plaatsen opgeofferd, waar vind je nog zoiets. Gunstig gelegen aan rivier en op loopafstand van Nyons met zijn leuke markten. Omgeving is bijzonder mooi. Gezellige stadjes in directe nabijheid zoal Valréas, Buis-les-Baronnies en Villedieu waar 's zondags het hele dorp op het plein aan de pizza gaat. Zeer gezellig.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fantastische rivier langs de camping!"vertalen
sietatjepkema
10,0
6,0

06-09-2012 Leuke camping, aangenaam rustig maar niet té! Voor een lekkere warme hap zou ik het dorp even ingaan, dat is super gezellig en daar kun je heerlijk eten, zeker in de Rue des Déportés, op de camping kun je, uitsluitend in het hoogseizoen, terecht voor friet, cheeseburgers en mosselen.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Heerlijke camping."vertalen
Yvonne, Rob & Bas
8,0

27-08-2012 Zoals gezegd een heerlijke camping zonder poespas. Prima maar eenvoudig sanitair (wordt 3x daags schoongemaakt). Zou echter prettig zijn als de snackbar meer een eenvoudig restaurant zou zijn, zoals in "l'Ayguette" in het nabij gelegen Faucon. Het stadje Nyons is de moeite waar met een gezellige drukte, leuke markt (2x per week) en genoeg resturantjes waar je tegen een acceptabele prijs kunt drinken en/of eten. Het riviertje achter de camping is lekker om af te koelen, net las hety zwembad. Kortom, een aanrader, mits een plek in de schaduw hebt.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?