Beoordelingen Camping Les Clos***

Les Clos***
25 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Clos***
Route de Gap D 94, 26110, Nyons / Vinsobres

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Clos*** in Nyons / Vinsobres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Clos*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Clos scoort een 8,3 uit 10, op basis van 25 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Clos*** in Nyons / Vinsobres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Clos***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Clos*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Camping Les Clos*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Clos*** met andere accommodaties in Nyons / Vinsobres.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

21 beoordelingen over Les Clos***

25 beoordelingen
8,6
7,5
5,8
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Heerlijke uitvalsbasis"vertalen
Willem H.(Hennie)
8,0

18-6-2013 Een fijne camping (geen strakke laantjes) met een gemoedelijke Franse sfeer. Om parkeerruimte te scheppen zelfs plaatsen opgeofferd, waar vind je nog zoiets. Gunstig gelegen aan rivier en op loopafstand van Nyons met zijn leuke markten. Omgeving is bijzonder mooi. Gezellige stadjes in directe nabijheid zoal Valréas, Buis-les-Baronnies en Villedieu waar 's zondags het hele dorp op het plein aan de pizza gaat. Zeer gezellig.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fantastische rivier langs de camping!"vertalen
sietatjepkema
10,0
6,0

6-9-2012 Leuke camping, aangenaam rustig maar niet té! Voor een lekkere warme hap zou ik het dorp even ingaan, dat is super gezellig en daar kun je heerlijk eten, zeker in de Rue des Déportés, op de camping kun je, uitsluitend in het hoogseizoen, terecht voor friet, cheeseburgers en mosselen.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Heerlijke camping."vertalen
Yvonne, Rob & Bas
8,0

27-8-2012 Zoals gezegd een heerlijke camping zonder poespas. Prima maar eenvoudig sanitair (wordt 3x daags schoongemaakt). Zou echter prettig zijn als de snackbar meer een eenvoudig restaurant zou zijn, zoals in "l'Ayguette" in het nabij gelegen Faucon. Het stadje Nyons is de moeite waar met een gezellige drukte, leuke markt (2x per week) en genoeg resturantjes waar je tegen een acceptabele prijs kunt drinken en/of eten. Het riviertje achter de camping is lekker om af te koelen, net las hety zwembad. Kortom, een aanrader, mits een plek in de schaduw hebt.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Boven verwachting!"vertalen
BellaRosa
7,0

20-5-2013 In 2012 gingen wij voor het eerst echt kamperen. In een tunneltent met onze kinderen van toen 5 en 2 jaar. Onze vrienden stonden ook op deze camping en wij konden daar ook een plek krijgen. We wisten niet wat we konden verwachten, maar we zijn erg positief over deze camping. De camping ligt mooi aan de voet van een berg. En er loopt een riviertje achter de camping langs. Heerlijk om hier even af te koelen. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en in het kleine speeltuintje. Ook staat er een voetbalspel en een tafeltennistafel. De camping is netjes. Het sanitair wordt goed bijgehouden. Geen lange rijen bij de douches. Wij hadden een ruime schaduwrijke plek , deze bood voldoende privacy. Hier heb je ook geen 'last' van herrie of muziek. Rond 2230 uur is het stil op deze camping. Nyons is een leuk stadje. Je kunt hier voor alles terecht. Ook in de omgeving is veel te doen en te zien. Wij zijn zelfs naar de Mont Ventoux gereden. Aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Aardige camping bij leuk riviertje en leuk stadje"vertalen
san
7,0

16-8-2012 Aardige camping. Dichtbij Nyons (leuk stadje met grote en drukke markt 2 keer per week), leuk riviertje (toen wij er waren warm water, grotendeels niet diep, op sommige stukjes diep genoeg om beetje te zwemmen, diep genoeg om een stukje met de stroom mee te gaan, maar zo rustig dat ik het zelfs mijn peuter durfde te laten doen) Aardig zwembadje (redelijk koud, veel ligstoelen, ook schaduw, leuk klein peuterbadje met glijbaantje) speeltuintje (trok niet veel kinderen op de een of andere manier). Nadeel: overal op de camping ligt grind (althans, ons deel van de camping), ook op de plek. Dus veel: niet rennen op je slippers.. Prachtige omgeving, gunstig gelegen. Kortom: op zich niks mis mee, maar niet verpletterend mooi.

met partner, Juni 2012
"Heerlijke camping!"vertalen
Yvette Jongkind
4,0
8,0

22-7-2012 Heerlijke camping dit, duidelijk afgescheiden plaatsen, veel watertappunten, direct aan een riviertje waar je heerlijk in kunt pootje baden, wel erg sterke stroming dus voorzichtig met kinderen en honden!
Sanitair was netjes. Eten van de snackbar was niet veel soeps, vooral magnetronspul, maar het dorpje biedt meer dan genoeg leuke eetgelegenheden. Vriendelijke mensen bij de receptie.

met partner, Juni 2012
"Heerlijk rustpunt in prachtomgeving"vertalen
Gerda en Ton
10,0
5,0
7,0

25-7-2012 Rustige camping, op loop- (15 minuten via mooi weggetje aan de overkant van de weg langs olijfboer) en fietsafstand (5 minuten) van gezellig en sfeervol Nyons. Sanitair eenvoudig maar schoon. Ruime afgebakende plekken, deels aan de rivier. Lekker zwembadje. Prachtige omgeving voor voet, fiets en autotochtjes.

met partner, Sept. 2011
"Les Clos was 'Closed'!"vertalen
Peter

26-9-2011 Het zal best een leuke camping zijn maar wij kwamen er zondagavond 4 september 2011 om 19.30 uur niet meer op! De beheerster riep vanaf haar balkon dat ze geen tijd had om ons binnen te laten en met kleine kinderen zat en dat we maar 3 km verderop moesten kijken in Aubres. Gelukkig werden we op die camping l'Or Vert zéér gastvrij onthaald en zijn we daar 3 weken blijven plakken.

met partner, Aug. 2011
"Heerlijke genieten!"vertalen
Hennie
8,0

13-9-2011 Leuke compacte camping aan een rivier. Je kunt er heerlijk afkoelen in het zwembad en in de rivier. We waren daar van 14-08-2011 t/m 1-09-2011.Helaas was het terras/snackbar alleen de 1e week open. De laatste week was het kinderbadje ook al gesloten. Terwijl de camping nog voor 80% bezet was. Sanitair werd goed schoongemaakt. Het is er heerlijk rustig dus je kunt er heel goed ontspannen. Mooie plaatsen in de zon/schaduw. Vanaf je plaats kun je goed internetten. (niet duur)15 min. lopen naar Nyons met 2 x per week een hele gezellige markt. Het stadje is heel sfeervol. Nyons en camping "Les Clos" is absoluut een aanrader voor een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Leuke camping met grote plekken"vertalen
Annemarieke
8,0

11-3-2012 Per toeval kwamen wij op deze camping. Alle campings in de omgeving incl deze waren in de bouwvak volgeboekt maar door nog een keertje van plek te wisselen konden wij uiteindelijk 2 weken vertoeven. De plekken hebben zon en schaduw. Dat laatste kan heel wenselijk zijn want het er wordt er soms echt warm. Maar dan kan je ook altijd nog afkoelen in het zwembad. Bij het zwembad is ook nog een pierebadje voor de allerkleinste, heel leuk. Er is geen animatie maar er worden soms wel leuke activiteiten voor de kids geregeld. Tijdens ons verblijf waren er acrobaten en later nog een jeux de boules wedstrijd.

De camping is op loopafstand (ca 15 minuutjes) van Nyons. Een leuk stadje met 2x per week een markt. Bij de VVV werkt een Nederlandse dame die veel leuke informatie kan geven over activiteiten in de omgving. Wij hebben met haar tips ons prima vermaakt. In de omgeving zijn er ook veel mooie wandelingen te maken.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?