Uitstekend

21 reviews over Camping Domaine de la Plage in het Nederlands

Marnix BOSMANN, 13-8-2017

Perfecte kleinschalige camping met voor de beperkte grootte veel voorzieningen. Goede kwaliteit van alle voorzieningen. Aardig en behulpzaam personeel.
Gereisd anders in augustus 2017

Een heerlijk relaxtevakantie in de natuur

Marieke, 9-8-2017

We hebben hier 2 weken gestaan in een sta caravan. Het was heerlijk, kleinschalige camping aan de rivier waar we konden zwemmen en in de rivier springen, dammetjes bouwen. Wij stonden aan het einde van de camping dus soms hoorden we de weg wel. Er waren weinig Nederlanders met kinderen van rond de 12 - 15 jaar, voor ons heel fijn maar voor de kinderen is wat meer aanspraak wel fijn. De camping is netjes onderhouden, vriendelijk personeel. Er is genoeg te doen in de omgeving en je kan er prachtig wandelen.

Gezellige, kleinschalige 'camping'

Mark Et Iris FAM. SNEL, 6-8-2017

Mooie ligging direct aan rivier, vriendelijk personeel en nette, schone woningen. Aanrader voor gezinnen met kinderen.

SUPER VAKANTIE :)

Marcel VOLMER, 1-8-2017

Super vakantie gehad op een prima accommodatie, alleen jammer dat een defect in onze stacaravan (melding eerste dag) NIET werd gerepareerd (kapotte douchebeugel....douchekop moest vastgehouden worden....NIET handig met douchen!!! :( ) Óók werd er op de website melding gemaakt dat er een vaatwasser in zou zitten,....dit bleek NIET het geval! Verder was het jammer dat er géén restaurant was! Ondanks dit hebben wij écht een hele goede vakantie gehad en komen graag terug!!!! Bedankt!!! :)

Met vriendelijke groeten

Willem VAN SLUIWS, 17-7-2017

Mooie rustige camping in een schitterende omgeving.
    Gereisd anders in juli 2017

Mooie locatie

Walter En Veerle, 5-7-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Superleuke locatie naast de Ardèche. Verkoop van lekkere wijn aan een eerlijke prijs.
    Gereisd anders in juli 2017

Heerlijke kleinschalige familiecamping

|{estenz, 4-8-2016

Kleinschalige en mooie familiecamping in een prachtig deel van de Ardèche. De camping (ong. 30 huur accommodaties & 10 sta plaatsen) is gelegen in een niet zo super toeristisch maar prachtig gebied.

Genoeg bezienswaardigheden voor jong en oud in de buurt. Voornamelijk Franse gasten (70%) en voor de rest voornamelijk Nederlanders.

Dagtrip naar de highlights van de Ardèche (zoals Vallon Pont d’Arc) is in een uurtje rijden prima te doen.

Mooie accommodaties met veel privacy. Verder heerst er een rustige/gezellige sfeer.

De camping is mooi overzichtelijk voor kleinere kinderen waardoor ze goed zelf hun weg kunnen vinden naar de speeltuin.

Prima zwemgelegenheid bij zwembad en rivier. Altijd wel een ligbed vrij.

Zwemmen bij Pont du Diable (op 6 minuten rijden) is ook een aanrader.

Op 3 avonden in de week komen een pizza, crêpes en paella foodtruck langs.

Supermarkt op 10 minuten rijden.

In tegenstelling tot wat er op de site staat zit er alleen in een aantal chalets een vaatwasser. In de gewone sta caravans niet (geen ramp overigens).

Gereisd familie in juli 2016

Leuke kindvriendelijke kleinschalige camping

Bos, 11-8-2015

Kleinschalige camping met gemengd staplaatsen en verhuuraccommodaties. Vanaf camping is een klein strandje aan de Ardeche te bereiken. Geweldig voor kinderen om te spelen in en rond het water. Op de camping ook een prima zwembad(je). Voetbalkooi, jeu de boulesbanen en een behoorlijk uitgebreide speeltuin (t.o.v. de grootte van de camping), Grote recreatiezaal binnen . Broodjesservice. Animatie s middags voor kinderen (wel in het frans). Twee keer in de week een avondactiviteit met muziek tot misschien wel een uur of twaalf. Maar verder 's avonds heel rustig. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen tot een jaar of tien. Er is geen restaurant, maar je kunt wel maaltijden bestellen als je dat zou willen. Tevens is er 1 keer in de week een pizzabus en 1 keer een paella-meneer.
    Gereisd familie in juli 2015

Prachtige kleinschalige camping

Joke Damen, 27-8-2013

Wat een prachtige, gezellige en mooie camping!

lekker riviertje waar je in kon zwemmen/ spelen/ dammen bouwen.

twee keer per week animatie (disco / karoake) , leuke bar, vriendelijke mensen.

Wij zaten in een maison boven op de camping. heel mooi en goed ingericht huisje met twee slaapkamers en een vide. terras en tuintje erbij, ruimte en privacy!

Toen wij er in juli zaten was ongeveer 20-30 % van de camping Nederlands. voor de rest veel fransen , een enkele Duitser, Deen of Belg.

Ik kan me voorstellen dat de camping in augustus meer op de Fransen gericht is .

De camping was lekker Frans en daar houden wij wel van.

Er waren ook enkele pubers.

van de sluitingstijden heb ik geen last gehad. tussen 12.00 en 14.00 is de receptie dicht en tussen 19.00-21.00. als je dat weet kan je er rekening mee houden. leuk was op maandag de pizza-bus, heerlijke pizza's!

Als je van rust, overzicht, mooie natuur houdt is dit de ideale camping.

Gereisd familie in juli 2013

Sfeervol klein vakantiepark

Sieben, 7-7-2013

Aardige behulpzame mensen (voertaal is hoofdzakelijk Frans) en mooi verzorgd parkje. Minpuntjes: bar bij zwembad blijft gesloten, receptie en bijbehorend terras beperkte tijd open, beperkte kaart (ijs en drank wel ruim) en geen parasols bij het zwembad. Huisjes hebben geen standaard airco; airco optioneel (ze hebben 3 mobiele airco's...). Met name jeugd tot 12 jaar.

Voldoende te doen op rijdbare afstand.

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Plage in Neyrac-les-Bains (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de la Plage scoort een 8.98 uit 10 op basis van 90 reviews.